ALINTI

313 31 13
                                    


Yeni bölümden alıntı. Yeni bölüm keyifli olacak.




"Benimle iddaya girmemeliydin Aras Çakırcı! Ben girdiğim her iddayı kazanırım."

"Karşımda karım olunca iddayı kaybetmek bana düşer." Alayla kurduğu  cümleye karşılık omuz silktim.

"Bilerek mi yenildin? "

"Sadece bu iddada yenilmedim. Seninle ilgili her detayda  yenildim. " Dedi. Üzerime gelen adımları yüzünden sırtım duvara çarpmıştı. Kaçacak yerim kalmamıştı. Yüzünde  ki çapkın gülüşle üzerime doğru eğildi. "Yakından da uzaktan da bu kadar güzel olman canımı sıkıyor. " Sesinde gizleyemediği bir şey vardı. Onu anlamaya çalışıyordum ama anlamaya aklım yetmiyordu "Ben geri zekalı mıyım? " Dedim.

"Anlamadım? "Aras'ın şaşkınca bana bakmasıyla hemen ellerimle ağzımı kapattım. Ben o kelimeyi sesli mi söylemiştim? Aras'ın bu halime sırıtarak karşılık verdi.

"Gördüğüm en zeki kadınsın peri kızı..." Bana neden peri kızı dediğini anlamıyordum ismimi çok fazla kullanmazdı ya karım ya da peri kızı derdi. Nedense peri kızı demesi hoşuma gidiyordu.

"İddayı kazandım, şimdi yirmi dört saat ne istersem yapacaksın. "

"Karım'ın istekleri benim için birer emirdir. "

"Karnım aç bana yemek yapar mısın?" Sevimlice onun gözlerinin içine baktım. Bu bakışıma küfrederek karşılık verdi.

"Kızım bana şöyle bakma. "

"Nasıl bakıyorum? "

"Biraz daha öyle bakarsan? Yemek yerine başka şeyler yapacam. " Dedi dudaklarını birbirine bastırarak benden en uzak köşeye doğru yürüdü.

"Açımmmm diyorum. " İki güne yakın doğru düzgün  yemek yememiştim. Açlıktan bayılabilirdim.

Aras'ın buzdolabından  domates ,biber ve yumurta çıkartığını gördüm.Menemen yapacağını tahmin etmek zor değildi, malzemeleri orta tezgaha bırakarak buzdolabını kapattı. Yönünü bana çevirerek konuşmak için dudaklarını araladı.

"Öyle herkese yemek yapmam, sadece ilk ve son yemek yapışım. " dedi. İlk defa onun  elinden yemek yiyen ben olacaktım. Hızlıca karşısında ki sandalyeye oturup siyah gözlerimi onun üzerine diktim.

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



Bu tatlı hallerime hafifçe gülümsedi aslında çok sık gülen biri değildi ama beni görünce nedense hep  en içten gülüşüyle gülerdi.

Profesyonel bir şekilde elinde  ki bıçakla domatesi ikiye bölerek küçük küçük doğramaya başladı. Onun yaptığı her hareketi dikkatlice izledim. Hayattan böyle bir koca beklemiyordum.

Yeni bölümden alıntı.








Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 4 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KALP ÇIKMAZIHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin