Podziękowania

75 8 27
                                    

Hej!

Witam w ostatniej części tej książki czyli podziękowaniach. 

Mega dziękuje każdemu kto przeczytał tą książkę całą. Naprawdę to cudowne uczucie, że komuś się to podoba. Dziękuje za każdy komentarz czy gwiazdkę. 

Ale chciałabym tu wyróżnić szczególne osoby które pod moją książką były najbardziej aktywne.

@ItzFreakk_Rysia  i @jakis_no_name_ czyli moje przyjaciółki. Dziękuje wam za czytanie tej książki i Rysi, że czasem dawała mi pomysły. 

 @Bexzcka_16  która była chyba najbardziej aktywna pod tą  książką. 

@chzpbthebest i @Itzz_Tosiaa__ też chciałbym podziękować za czytanie i od czasu do czasu zostawienie po sobie komentarza. 

Ostatnio moją książkę przeczytali też @ItzzAgnes i @Alan_kamerino za co bardzo im mega dziękuje. 

No i dziękuje też mojej przyjaciółce Dorotce która czytała moje wypociny w szkole z mojego brudnopisu i wspierała mnie w pisaniu. 

Jeśli kogoś pominęłam to niech napisze tu to dodam ;)

W każdym razie: dziękuje z całego serduszka za miłe i śmieszne komentarze które motywowały mnie do pisania tej książki oraz nieraz poprawiały mi dzień. 

Jakby komuś się podobała moja twórczość i przy okazji nie miałby też co robić w życiu to zapraszam do czytania moich innych książek 💗

Tak na koniec dodam, że gdy zaczynałam pisać tą książkę chciałam aby przeczytały to osoby które kojarzyłam z innych fanfików o chzpb i wiecie co? Chyba przeczytały wszystkie te osoby 🥹

Nie mam w sumie pojęcia jak to zakończyć więc powiem po raz setny: 

Dziękuje

I mam nadzieję, że jeszcze kiedyś spotkamy się w jakiejś innej książce niekoniecznie mojej. 

🥹😻❤️


Chłopcy Z Placu Broni ( Rok 2024 )Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz