Şehir, labirent gibi sokaklarında çalan gölgeler ve sırlardan oluşan bir senfoni olan sürekli bir alacakaranlığa bürünmüştü. Hava, şehrin ışıltılı cephesinin yüzeyinin altında mırıldanan, elle tutulur bir enerji olan söylenmemiş bir gerilimle çatırdadı. Burada, hırs ve ihanetin bu yeraltı dünyasında, güç fısıltı ve kanla işlem gören bir para birimiydi ve San bu karanlık alanın tartışmasız hükümdarı olan elebaşıydı. Çelikten ve gölgelerden örülmüş bir adamdı, eşit ölçüde saygı ve korkuyu emreden bir güç aurasıyla örtülü esrarengiz bir figürdü. Adı verimlilikle eş anlamlıydı, Kızıl Sendika üzerindeki hakimiyeti zırhlıydı.
İmparatorluğunu buz gibi bir hassasiyetle, onu yeraltı dünyasında bir efsane haline getiren hesaplı bir acımasızlıkla düzenledi.San, tek bir lambanın serin ışığıyla yıkanan, koyu maun ve deriden yapılmış bir kale olan gösterişli ofisinde oturuyordu. Delici ve gözü kara bakışları, önüne yayılan şehir haritasını silip süpürdü. Her pin, her çizgi, onun alanının bir parçasını temsil ediyordu, sarsılmaz kontrolünün bir kanıtıydı. Parmakları, masasının pürüzsüz yüzeyine ritmik bir şekilde vuruyordu, kalbinin atışını yansıtan ince bir davul sesi, istikrarlı bir hırs nabzı. O, asla uyumayan, asla dinlenmeyen, her zaman sınırlarını zorlayan, her zaman nüfuzunu genişletmeye çalışan bir adamdı. Ancak bu gece odak noktası şehrin karmaşık yeraltı operasyonları ağı değildi. Tek bir hedef üzerindeydi: Gümüş Ejderha klanının başı, bu güç oyunundaki rakibi Woo Young.
San, adamın kibirli, çekici, topraklarını tehlikeli sınırlara varan bir karizmayla yöneten usta bir manipülatör olduğunu biliyordu. Ancak bu gösterişli cephenin altında San, istismar etmeye kararlı olduğu bir kırılganlık, bir korku titreşimi hissetti. Plan titizdi, karmaşıktı ve hesaplanmış bir risk başyapıtıydı. Her şey, Gümüş Ejderha'nın şehrin uyuşturucu ticareti üzerindeki hakimiyetini incelikli bir şekilde zayıflatmak için tasarlanmış bir dizi planlanmış kaza olan, görünüşte ilgisiz bir dizi olayla başladı. Muhbir ve uygulayıcı ağıyla Gümüş Ejderha gafil avlanacak, hazırlıksız yakalanacak ve onları San'ın dikkatle planlanmış saldırısına karşı savunmasız bırakacaktı. Son perde, dikkatle sahnelenmiş bir karşılaşmaydı, Woo Young'u tuzağa düşürecek, koreografisi titizlikle hazırlanmış bir tuzaktı. Bu bir kumardı, yüksek riskli bir hamleydi ama San kendinden emindi. Gümüş Ejderhanın operasyonlarını incelemiş, her hareketini parçalara ayırmış ve her tepkisini tahmin etmişti. Yıllardır bu oyunu oynuyordu, her zaman bir adım öndeydi, her zaman kontrolü elinde tutuyordu. Gerçek anı, saat mekanizmalı bir mekanizmanın hassasiyetiyle geldi.
Etrafında dönen karmaşık aldatma ağından habersiz olan Woo Young, görünüşte zararsız bir toplantıya sürüklendi. Her zamanki havasıyla, kendine olan güveni lekelenmemiş, bakışları keskin ve uyanık bir şekilde geldi.San onu gölgelerden izledi, avını gözlemleyen bir yırtıcı hayvandı, kalbi göğsünde sabit bir davul sesiydi. Sinyal verdi, ince bir jest, sessiz bir emir. Adamları hızlı ve sessiz bir verimlilikle hareket ederek Woo Young'u tepki veremeden çevrelediler.Woo Young, büyücü, manipülatör, Gümüş Ejderhanın acımasız lideri alaşağı edildi, imparatorluğu onun etrafında çöküyordu. Dudaklarında bir sırıtış çalan San, gölgelerin arasından dışarı çıktı. WooYoung'un gözlerinde uzun zamandır hissettiği bir kırılganlık olan korkunun titreştiğini gördü."Dünyama hoş geldin WooYoung" dedi San, sesi alçak, melodik bir gürleme, biraz eğlence tonuyla renklenmişti. "Kızıl Sendikanın dünyası."San eğildi, bakışları WooYoung'a dikildi, sözleri ince bir tehditle doluydu. "Ve inanın bana, çok farklı türde bir oyunla karşı karşıyasınız."Kapana kısılmış, gururu yaralanmış WooYoung, San'ın gücünün ağırlığının ona çarptığını hissetti. Manevra altında kaldığını, her hareketinin beklendiğini, savunmasının ihlal edildiğini biliyordu. Ama aşağılanmasının derinliklerinde, bir öfke dalgası hissetti, içinde bir ateşi ateşleyen bir meydan okuma.Bu sadece başlangıçtı. Oyun daha yeni başlamıştı ve San'ın acımasız oyununda piyon olmaya hiç niyeti yoktu. Karşı koyacak, bu tuzaktan pençeyle çıkacak ve bedeli ne olursa olsun gücünü geri alacaktı. Bu aşağılanmanın, kendi yönetimine meydan okuma cüretinin bedelini San'a ödetecekti.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkar/WOOSAN
FanfictionBurada, hırs ve ihanetin bu yeraltı dünyasında, güç fısıltı ve kanla işlem gören bir para birimiydi ve San bu karanlık alanın tartışmasız hükümdarı olan elebaşıydı. Ancak bu gece odak noktası şehrin karmaşık yeraltı operasyonları ağı değildi. Tek bi...