Hava gerginlikle çatırdadı. Genellikle metanetli ve okunamayan San, kıskançlığın buzlu dallarının omurgasından yukarı doğru süründüğünü hissetti. Bu onun asla itiraf etmediği bir duyguydu, sıkıca kilit altında tuttuğu bir güvenlik açığıydı. Dünyasını, imparatorluğunu, hayatını titizlikle kontrol ve hesaplı hamleler üzerine inşa etmişti. Aşk, özellikle de bu kadar değişken ve tehlikeli olan, göze alamayacağı bir tehditti. Avını gözlemleyen sessiz bir yırtıcı olan Woo Young'u odanın diğer ucunda izledi. Woo Young bir çekicilik ve aldatma ustasıydı, gülümsemesi tehlikeli bir silahtı. O, her zaman bir adım önde, bir çelişkiler kasırgası, kırılganlık ve gücün büyüleyici bir karışımı olan kolaylık ve zarafetin somut örneğiydi.
Kızıl Sendika'nın karargahına getirildiği andan itibaren San'ın dikkatini çekmişti, bu San'ın hem ilgisini çeken hem de çileden çıkaran cüretkar bir hareketti. Ama şimdi San, Woo Young'un gözlerinde farklı bir şeyin titreşimini gördü. tam olarak yerleştiremediği bir şey. Normalde kendine çok güvenen adam bastırılmış görünüyordu, bakışları sanki bir şey arıyormuş gibi odanın içinde uçuşuyordu."Bir sorun mu var Woo Young?" San'ın genellikle pürüzsüz ve kontrollü sesi bir miktar belirsizlik taşıyordu. Woo Young gülümsemeye zorladı, bakışları San'ınkiyle buluştu. "Hayır, hiçbir şey yok San. Sadece biraz yorgunum, hepsi bu."
Arkasını döndü, eli bir kadeh şaraba uzandı, parmakları hafifçe titriyordu.San buna inanmaktan daha iyisini biliyordu. Wo Young'un savunması her zaman yukarıdaydı, duyguları dikkatle korunuyordu. Adamı neyin rahatsız edebileceğini anlayamadı ama bunun ittifaklarını rahatsız etmeye başlayan fısıltılarla bir ilgisi olduğunu biliyordu. Fısıltılar yeterince masum bir şekilde başladı, burada sıradan bir açıklama, oraya müstehcen bir bakış. İncelikliydiler, neredeyse fark edilmiyorlardı ama güçlü bir ağırlık taşıyorlardı. Virüs gibi yayılıyorlar, dinlemeye cesaret edenlerin zihinlerine bulaşıyor, şüpheyi silaha dönüştürüyorlar.Bu fısıltıların kaynağı Jin adında bir adamdı. O, güçlü ve hırslı bir liderdi, San'ın gücünü arzulayan, Kızıl Sendikayı parçalamaya ve bunu kendisi için talep etmeye çalışan bir rakipti. Her zaman San'ın başına bela olmuştu, ustaca manipüle ettiği ve kontrol altına aldığı sürekli bir tehditti.
Ama şimdi, Jin sadece bir rakipten daha fazlası haline gelmişti, San'ın özenle inşa edilmiş dünyası için bir tehlikeydi.
Jin, aşklarındaki kırılganlığı, aralarındaki bağın yasak doğasını gördü ve bunu istismar etti. Sadakatini, muhakemesini ve akıl sağlığını sorgulayarak San'ın adamlarının zihinlerine şüphe tohumları ekti. Woo Young'un amaçları, geçmişi, yarattığı tehlike hakkında fısıldadılar.San, Jin'in tehlikeli bir oyun oynadığını biliyordu. San ve Woo Young'un arasını açmaya, onların zayıf noktalarından yararlanmaya ve ittifaklarını yok etmeye çalışıyordu.
Ve başarıyordu."Sessizsin" dedi Woo Young usulca, bakışları San'ınkiyle buluşuyor. Elini uzattı, parmakları San'ın çene çizgisinin ana hatlarını takip ediyordu.San ürperdi, dokunuş omurgasından aşağı ürperti gönderiyordu. WooYoung'u uzaklaştırmak, ondan yayılan sıcaklığı reddetmek istiyordu ama bunu yapmaya cesaret edemiyordu. Kendi yarattığı bir ağa hapsolmuştu, kendi arzusunun tutsağıydı.
"Sadece düşünüyorum" diye mırıldandı San, sesi zar zor duyuluyordu. Wo Young'a Jin'den, fısıltılardan, ilişkilerini yavaş yavaş zehirleyen artan şüpheden bahsetmeye cesaret edemiyordu. Henüz WooYoung'a zarar verme riskini göze alamazdı."Neyi düşünmek?" WooYoung bastırdı, bakışları yoğun, sarsılmaz.San yutkundu ve kendisini WooYoung'un bakışlarıyla buluşmaya zorladı. Artık ona yalan söyleyemezdi."Hakkımızda" diye fısıldadı, sesi sadece bir nefes.
"Biz?"
WooYoung'un sesi, San'ın daha önce hiç duymadığı bir belirsizlik notası olan bir kafa karışıklığı titreşimi taşıyordu.San başını salladı, kalbi göğsüne çarpıyordu. Tehlikeli bir oyun oynadığını biliyordu, sonu felaketle sonuçlanabilecek bir oyun."Bunun ne kadar kırılgan olduğu hakkında" dedi, sesi neredeyse fısıltı kadardı. "Her şeyin ne kadar kolay dağılabileceği hakkında."WooYoung şoktan gözleri kocaman bir şekilde geri çekildi. Başını salladı, bakışları yere düştü."Hayır" diye fısıldadı. "Parçalanmasına izin veremeyiz. Biz bundan daha güçlüyüz."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkar/WOOSAN
FanfictionBurada, hırs ve ihanetin bu yeraltı dünyasında, güç fısıltı ve kanla işlem gören bir para birimiydi ve San bu karanlık alanın tartışmasız hükümdarı olan elebaşıydı. Ancak bu gece odak noktası şehrin karmaşık yeraltı operasyonları ağı değildi. Tek bi...