Çok uzun bir bölüm olacak hazırlanın
Hava, terk edilmiş deponun nemli havasında ağır bir gerilimle çatırdadı. Bu son hesaplaşma, fısıltılar ve ihanetlerle yürütülen bir savaşın, güç, sadakat ve en önemlisi sevgi savaşının doruk noktasıydı. Kızıl Sendika'nın metanetli lideri San, Gümüş Ejderha klanının karizmatik başı WooYoung'un karşısında duruyordu, gözleri sessiz bir düelloya kilitlenmişti. Bir zamanlar rekabet ve nefretle tanımlanan aralarındaki uçurum, artık yasak bir aşkla, kalplerinin en karanlık köşelerinde yeşeren, çalıntı bakışlar ve gizli toplantılarla beslenen bir aşkla kapatılmıştı. Geçmiş savaşların kalıntıları ve sayısız sırrın fısıltılarıyla yankılanan depo mükemmel bir savaş alanıydı. Burada farklılıklarını çözeceklerdi, kaderleri istikrarsız bir şekilde dengede kalacaktı. Hava beklentiyle doluydu, sessizlik, yeraltı dünyasının sadık askerleri olan kendi güçleri onları çevreleyerek demir ve çelikten bir daire oluştururken, ağır ayak sesleri ve hareket hışırtılarıyla noktalanıyordu.
Gölgeler, kızıl gözleri deliliğe varan bir yoğunlukla parlıyor, tüyler ürpertici bir sakinlikle sahneyi inceliyordu.
Amansız gücünün sembolü olan obsidiyen kıyafeti ışığı emiyor gibiydi ve bu da onu bir erkekten çok bir hayalet gibi gösteriyordu. O bir manipülasyon ustasıydı, soğuk, hesapçı bir güçtü ve bu yüzleşmenin her adımını titizlikle düzenlemişti. Woo Young'un zayıf noktalarını güçlü yanlarından yararlanmak için kullanmış, yasak aşklarını stratejik hakimiyet oyununda bir silaha dönüştürmüştü.Woo Young, evcilleştirilmemiş bir enerji aurası yayan bir adam, gümüş gözleri sadık adamlarının tuttuğu çelik bıçakların parıltısını yansıtıyordu.
Onun zarafeti, San'ın heybetli varlığıyla, gümüş takım elbisesiyle, soyunun sembolüyle, Gümüş Ejderha klanının mirasının bir kanıtıyla tam bir tezat oluşturuyordu. Kalbi, San'a duyduğu sevgi ile ailesine borçlu olduğu sarsılmaz sadakat arasında kalmış bir savaş alanıydı. Rakiplerinin fısıltıları, geçmişin yankıları ve kendi şüphelerinin yankıları onları çevreleyerek savaşlarına bir karmaşıklık katmanı katıyordu. Bu bir irade savaşıydı, bir güç dansıydı, kendilerini tüm mantığa ve mantığa meydan okuyan bir aşkın içinde iç içe bulan devlerin çatışmasıydı.San'ın derin ve yankılanan sesi sessizliği kesiyor, tüyler ürpertici kalitesi mağara gibi mekanda yankılanıyor.
"WooYoung, oyun bitti. Klanınız parçalandı, gücünüz gitti. Geriye kalan tek şey sensin, ve Gümüş Ejder'e olan sadakatin. Bana katılman, yanımda yönetmen için sana bir şans verdim.Meydan okumayı seçtin."
Sesi meydan okumayla dolu olan WooYoung, San'ın bakışlarıyla kafa kafaya karşılaştı. "San, buna oyun mu diyorsun? Bu imparatorluğu parçalanmış ailelerin sırtına, korku ve kan dökülmesi temeline kurdunuz. Ben kendiminkini sadakat üzerine, aile üzerine, senin anlayamayacağın bir aşk üzerine kurdum."
Aralarındaki gerilim çatırdadı, arzu ve nefretin uçucu bir karışımı. Bakışları sarsılmaz olan San öne çıktı, sesi kısık bir hırıltıyla,
"Aşk bir zayıflıktır, WooYoung. Bu dünyada karşılayamayacağın bir lüks. Seni gerçeğe, varlığımızın gerçekliğine kör ediyor. Seçmelisin. Ailen, klanın ya da o."
Yanında duran sessiz, tehditkar figüre, sadakatine güvenebileceğini bildiği bir adama işaret etti. WooYoung bir öfke dalgası hissetti ama onu geride tuttu. San'ın onu kışkırtmaya, San'a duyduğu sevgi ile klanına borçlu olduğu sadakat arasında seçim yapmaya zorlamaya çalıştığını biliyordu. "Seçmeyeceğim" dedi sesi sağlam ve sarsılmazdı. "Beni yanlış anlıyorsun San. Sana olan aşkım bir zayıflık değil. Bir güçtür. İnandıklarım için savaşma, ailemi savunma, benim için değerli olan her şeyi koruma cesaretini veriyor. Beni seçim yapmaya zorlayamazsın."San'ın gözleri daraldı, bakışlarındaki çelik parıltısı yoğunlaştı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkar/WOOSAN
FanfictionBurada, hırs ve ihanetin bu yeraltı dünyasında, güç fısıltı ve kanla işlem gören bir para birimiydi ve San bu karanlık alanın tartışmasız hükümdarı olan elebaşıydı. Ancak bu gece odak noktası şehrin karmaşık yeraltı operasyonları ağı değildi. Tek bi...