3-2

5 0 0
                                    

Çalınan anlarına sığındılar, aşkları bir kaos fırtınasında kırılgan bir çapaydı. Öpücükleri çaresizdi, kucaklaşmaları sıkıydı, kontrolden çıkan bir dünyada gerçekmiş gibi gelen tek şeye tutunmak için umutsuz bir girişimdi.


Bir gece, terk edilmiş bir fabrikanın yıkıntılarında karşılaştıklarında, aşklarının yankıları geçmişin hayaletleriyle karışırken, ürpertici bir gerçeklik onları fiziksel bir darbenin gücüyle vurdu.

Yere yayılmış bir ceset yatıyordu, betonun üzerinde koyu kırmızı bir leke çiçek açıyordu. Bu, Woo Young'un güvendiği teğmenlerinden biriydi, büyüyen çatışmanın kurbanı, yasak aşklarının kurbanıydı.

San ve Woo Young cesedin başında durdular, sırlarının ağırlığı üzerlerine baskı yaptı, durumlarının gerçekliği açıkça ortaya çıktı. Aşklarının bir bedeli vardı, kanla ve ihanetle ödenen bir bedel.

"Daha güçlü olmalıyız" dedi San, sesi keder ve kararlılıkla ham, gözleri Woo Young'unkine kilitlenmişti. "Bunun için mücadele etmeliyiz."

Woo Young başını salladı, aralarındaki sessizlik söylenmemiş sözlerle doluydu, aşkları için yapmaya istekli oldukları fedakarlıkların ortak bir anlayışı. Kendilerinin yapmadığı bir savaşın, yavaş yavaş kendilerini tüketen bir savaşın içinde yakalandılar ama savaşmaya kararlıydılar.

Güzel olduğu kadar tehlikeli de bir sevgiyle bağlı, yasak bir ittifaktı onlar. Ve savaşmadan ölmesine izin vermeyeceklerdi.

Aldatma dansı devam etti, her zamankinden daha tehlikeli, daha yoğun. Dikkatli adım atmak zorundaydılar, her adım bir kumar, çalınan her an bir riskti. Ancak aşkları, şiddetli, evcilleştirilmemiş bir ateş, her zamankinden daha parlak bir şekilde yandı ve kendi çöküşlerinin artan tehdidiyle körüklendi.

Aşkları gizli bir silahtı, onları uçuruma iten tehlikeli bir oyundu ama oynamaya istekli oldukları bir oyundu. Çünkü karanlıkta değerli bir şey bulmuşlardı, uğruna savaşmaya değer bir aşk, uğruna ölmeye değer bir aşk.Hava gerginlikle çatırdadı, ihanet kokusu yakın zamanda söndürülmüş bir ateşten çıkan duman gibi havaya yapıştı. Jin Woo'nun ölüm haberi Silver Dragon klanına orman yangını gibi yayılmış ve arkasında şok ve öfke izleri bırakmıştı. Bu hesaplanmış bir eylemdi, Kızıl Sendika'dan gönderilen bir mesajdı, San'ın onlar üzerinde tuttuğu güç dinamiklerini hatırlatıyordu.

Genellikle sakin tavrı paramparça olan Woo Young, bir keder dalgasının onu sardığını hissetti. Jin Woo, Gümüş Ejderha klanının bir üyesinden daha fazlasıydı; o bir kardeşti, bir arkadaştı, bir sırdaştı. Onun ölümü kişisel bir kayıptı, yasak aşklarının doğasında var olan tehlikelerin açık bir hatırlatıcısıydı. Bu, gölgelerde yeşeren, çalıntı bakışlarla ve fısıldayan vaatlerle beslenen bir aşktı, ama artık kana bulanmış gibi görünen bir aşktı.


Woo Young'un acısını suçluluk ve empati karışımıyla izleyen San, Jin Woo'nun ölümünün ilişkilerinin bir sonucu olduğunu biliyordu. İhanet fısıltıları, kalplerinin köşelerinde gizlenen şüpheler artık acımasız bir gerçekliğe dönüşmüştü. San, itibarını acımasızlığa, imparatorluğuna hesaplı bir yaklaşıma dayandırmıştı. Duygularını her zaman uzak tutmuştu, bölümlere ayrılmıştı, organize suçun hain dünyasında gezinmesine izin veren özenle inşa edilmiş bir cepheydi.

Ancak Woo Young duvarlarını yıkmış, kalbinin etrafına inşa ettiği kaleyi yarmıştı. San'ı tehlikeli bir aşk oyununun içine çekmişti, burada her toplantı, çalınan her öpücük bir kumardı, her şeye mal olabilecek bir riskti. Ve şimdi, o kumarın çok kötü bir bedeli vardı.

Günahkar/WOOSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin