8-2

5 1 0
                                    

Savaş şiddetlendi, sözleri ideolojilerin çatışması ve kontrol savaşı. Ancak düşmanlıklarının yüzeyinin altında daha derin bir gerçek ortaya çıkıyordu. Aşklarının gerçeği, her inkarda daha da alevlenen yasak bir alev, ikisini de tüketmekle tehdit eden bir bağlantı.

Bir zamanlar San'ın gücünün ve kontrolünün sembolü olan çatı katı, bir savaş alanına, aşklarının ihanet ve şüphe ateşinde şekillendiği bir potaya dönüştü. Gölgeler derinleştikçe ve dışarıdaki şehir yeraltı dünyasının amansız nabzıyla mırıldandıkça, San ve WooYoung yasak aşklarının sonuçlarıyla ve kaderlerini belirleyecek seçimlerle yüzleşmek zorunda kaldılar. Hava beklentiyle kalındı, San ve Woo Young son hesaplaşmalarıyla karşı karşıya kalırken odadaki gerilim hissediliyordu. Bir zamanlar rakip olan Kızıl Sendika ve Gümüş Ejderha klanı, artık ortak bir düşmana karşı birlik halinde duruyordu ve bu o kadar zorlu bir tehditti ki, dikkatle inşa edilmiş dünyalarını özüne kadar sarsmıştı.

Oda bir kaos senfonisiydi, silah seslerinin yankıları ve mağara gibi alanda yankılanan metal çatışmasıydı. Çok uzun süredir devam eden bir savaşın kayıpları nedeniyle cesetler yere saçıldı. Şiddetli bir yoğunlukla yanan kızıl gözleri San, savaşın ön saflarında yer aldı ve her hareketi, sahip olduğu gücün bir kanıtıydı. Sadık ve korkusuz adamları onun yanında savaştı, sarsılmaz sadakatleri onun sarsılmaz liderliğinin bir kanıtıydı.

Gümüş saçları geriye doğru kayganlaşmış, gözlerinde çelik bir parıltı olan Woo Young, kendi birliklerine tüyler ürpertici bir verimlilikle komuta ediyordu. Kurnazlıkları ve acımasızlıkları ile bilinen Gümüş Ejder klanı, deliliğe varan bir çaresizlikle savaşmıştır. İhanete uğramışlardı, güvenleri paramparça olmuştu ve intikamlarını almaya kararlıydılar.

Yalnızca Obsidian olarak bilinen karanlık bir örgüt olan düşman, hem Kızıl Sendika'ya hem de Gümüş Ejderha klanına sızmış ve onların zayıf noktalarından yararlanarak anlaşmazlık tohumları ekmişti. "Gölge" olarak bilinen esrarengiz ve acımasız figürün liderliğindeki Obsidiyen, güç arzuluyordu ve yeraltı dünyası, ele geçirilmeye hazırdı. San ve Woo Young'u uçurumun eşiğine getiren olayları, kendi hırslarını körüklemek için yasak aşklarını istismar ederek düzenlemişlerdi.

Savaş şiddetlendi, umutsuz bir hayatta kalma mücadelesi. San ve WooYoung yan yana savaştılar, birleşik güçleri durdurulamaz bir güçtü. Birbirlerine güvenmeyi öğrenmişlerdi, aşkları onları çevreleyen kaosa karşı bir kalkandı. Yasak bir alev olan aşkları, dünyalarının en karanlık köşelerinde açmıştı, karanlık karşısında bir umut ışığı.

Fakat Obsidyen kolay kolay yenilmedi. Bir aldatma ustası olan Gölge, onların her hareketini önceden tahmin etmişti, her eylemi onların çöküşünü sağlamayı hesaplamıştı. Zayıflıklarını manipüle etmiş, en derin korkularını ve güvensizliklerini kullanmıştı. Dikkatlice inşa edilmiş dünyalarını çözmekle tehdit eden sinsi yalanlar fısıldayarak zihinlerini şüpheyle zehirlemişti.

Yaptıklarının ağırlığıyla kalpleri ağırlaşan San ve Wooyoung gerçekle yüzleşti. Obsidyen, aşklarının bir zayıflık, istismar edilebilecek bir kırılganlık olduğuna inanmakta haklıydı. Birbirlerine olan tutkulu arzuları nedeniyle kör olan duygularının yargılarını gölgelemesine izin vermişlerdi.

Riskler her zamankinden daha yüksekti. İmparatorlukları dengede, hayatları tehlikedeydi. Fedakarlık ne olursa olsun, zaferin bir bedeli, ödemeye hazır oldukları bir bedeli olacağını biliyorlardı.

Savaş tüm şiddetiyle devam ederken San'da tüyler ürpertici bir farkındalık doğdu. Obsidian yalnızca iktidarı ele geçirmeye çalışmıyordu; değer verdiği her şeyi yok etmeye çalışıyorlardı. Gölge onu kişisel olarak hedef almış, onu kırmayı, kararlılığını parçalamayı ve en derin zayıf noktalarını ortaya çıkarmayı hedeflemişti.

Günahkar/WOOSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin