"Hayır, WooYoung. Yanlış anlıyorsun. Bedeli...kalbin." olacaktırSan'ın sözleri havada asılı kaldı, tehlikeli bir söz.
Gölgesi uzun ve tehditkar bir şekilde uzanarak bir adım öne çıktı. Woo Young'un nefesi boğazına takıldı, duyuları arttı, San'ın yoğunluğundan hem büyülendi hem de itildi. San'ın sadece bir anlaşma değil, çok daha tehlikeli bir şey sunduğunu içten içe biliyordu. Ateş çıtırdadı, alevleri San'ın kara gözlerine yansıdı. "Görüyorsun WooYoung, her zaman güce, kontrole çekildim. Ama sende, farklı. Sana çekiliyorum."WooYoung'un kalbi kaburgalarına çarptı, vahşi bir kuş kafese hapsoldu. İçgüdüleri ona geri çekilmesi, kapanması, savunmasını yüksek tutması için çığlık attı. Ancak derinlerde bir yerde, umutsuzca görmezden gelmeye çalıştığı bir şey, San'ın sözleriyle harekete geçti."Bunun çarpık bir oyun olduğunu biliyorum" diye devam etti San, sesi neredeyse fısıltı kadardı. "İki rakip arasında tehlikeli bir dans. Ama artık inkar edemem. Sana ihtiyacım var. Seni istiyorum. Ve senin için savaşmaktan korkmuyorum."Woo Young'un bakışları San'ınkiyle kilitlendi ve bu savaş onun içinde tüm şiddetiyle sürüyor. Bir kısmı, talep edilecek bir ödül olan San'ın esiri olma düşüncesiyle geri püskürtüldü. Ama başka bir kısım, yıllarca sakladığı kısım, tehlikeli bir arzu fısıldadı. Her zaman tehlikeyle, sınırları zorlamakla başarılı olmuştu. Ve bu, bu onun karşı koyamayacağı bir kumardı."Sana asla boyun eğmeyeceğim San" dedi Woo Young, sesi boğuk bir meydan okumaydı. "Ama senin oyunundan korkmuyorum."San'ın dudakları yavaş, yırtıcı bir gülümsemeye dönüştü. "Bunu yapmanı beklemiyordum Woo Young. Ama belki de bunu bu kadar ilgi çekici kılan da budur."
O anda duvarlar kapanıyor, hava söylenmemiş arzularla kalınlaşıyordu. Fırındaki alevler çılgınca titreşerek içlerindeki kargaşayı yansıtıyordu. Güç oyunu ile yasak aşk arasındaki çizgiler bulanıklaşarak tehlikeli ve sarhoş edici bir karışım yarattı.San yaklaştı, bakışları Woo Young'unkinden hiç ayrılmadı. Uzandı, eli Woo Young'un yüzünden sadece birkaç santim uzakta asılıydı, dokunuşunun sıcaklığı somut bir vaatti."Görüyorsun, Woo Young, "San fısıldadı, nefesi Woo Young'un kulağını okşayarak, ikimiz de tehlikeli bir oyun oynuyoruz. Ama bu ikimizin de kendimizi kaybetmeye hazır olduğumuz bir oyun."Hava beklentiyle çatırdadı, ateş ışığı sahneyi dramatik ve tehlikeli bir parıltıyla boyadı. Mahkum ile onu esir alan, düşman ile sevgili arasındaki çizgi baş döndürücü ve canlandırıcı bir bulanıklığa dönüşmüştü. Sonunda temas kuran San'ın dokunuşu, Woo Young aracılığıyla bir elektrik enerjisi sarsıntısı gönderdi. Direniş bekliyordu, geri püskürtme ihtiyacı. Ama bunun yerine beklenmedik bir sarsıntı, bir çekim, mantığa ve akla meydan okuyan bir özlem hissetti.
Deponun havası tutku ve tehlike vaadiyle, yasak bir aşkla beslenen tehlikeli bir dansla doluydu. İkisi de bir güç oyununa yakalanmıştı ama riskler hayal ettiklerinden daha yüksekti. Ve o anda ikisi de her şeyi riske atmaya istekliydi. Bu tehlikeli ağa dolanmış kaderleri yeniden yazılmak üzereydi. Savaşın ardından hava çıtırdadı, silah seslerinin yankıları ve çığlıklar hâlâ havada kaldı. Duman ve barut kokusu her şeye yapıştı, az önce katlandıkları şiddetin keskin bir hatırlatıcısıydı. San enkazın ortasında duruyordu, dikilmiş kıyafeti dövüşün izlerini taşıyordu, beyaz gömleğinde koyu kırmızı bir leke açıyordu. Düşen cesetlere baktı, bir yorgunluk dalgası onu yıkıyordu. Kazanmıştı. Şehirdeki hakimiyetini güvence altına almıştı ama zaferin içi boştu.
Sevgili ejderhası Woo Young, nefesi sığ ve düzensiz bir şekilde yanında yatıyordu. Yaralandı, omzunu delen bir kurşun. Acı yüzüne kazınmıştı ama San'ın kalbini parçalayan şey gözlerindeki ifadeydi. Bu derin bir üzüntü bakışıydı, zaferlerinin maliyetinin bir yansımasıydı. Savaşı kazanmışlardı ama bu süreçte çok daha değerli bir şeyi kaybetmişlerdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkar/WOOSAN
FanfictionBurada, hırs ve ihanetin bu yeraltı dünyasında, güç fısıltı ve kanla işlem gören bir para birimiydi ve San bu karanlık alanın tartışmasız hükümdarı olan elebaşıydı. Ancak bu gece odak noktası şehrin karmaşık yeraltı operasyonları ağı değildi. Tek bi...