Hücredeki hava, WooYoung'un esaretinin acımasız bir kanıtı olan umutsuzluk kokusuyla doluydu. San'ın onu hapsettiği gösterişli, yaldızlı kafes, eski hayatıyla acımasız bir alay konusuydu ve bu kadar büyük ölçüde değişen güç dinamiğinin sürekli bir hatırlatıcısıydı. Kızıl Sendika'nın esrarengiz lideri San, Gümüş Ejderha klanını sakatlamak ve şehrin yeraltı dünyası üzerinde hakimiyetini kurmak için hesaplanmış bir hareket olan bu yakalamayı titiz bir hassasiyetle düzenlemişti. Gümüş Ejderhaların bir zamanlar durdurulamayan başı WooYoung artık bir esirdi, San'ın acımasız oyununda bir piyondu.
Yakalanmasının ilk şoku, yerini güçlü bir aşağılama kokteyli ve inkar edilemez ihanet acısının körüklediği yakıcı bir öfkeye bırakmıştı. O bir mahkumdu, gücü elinden alındı ve savunmasız bırakıldı, her hareketi San'ın dikkatli gözleri tarafından titizlikle izlendi. Günler, yalnızca San'ın ara sıra yaptığı tüyler ürpertici derecede kibar ziyaretlerle noktalanan sonsuz bir monotonluk döngüsüne dönüştü. WooYoung başlangıçta küstahlık görünümünü korumaya çalışmış, sarsılmaz bir meydan okuma imajı yansıtmıştı, ancak maskaralığın sürdürülmesi giderek zorlaşıyordu. San'ın varlığı onun üzerinde tuhaf bir etki yarattı, karizma ve acımasızlığın silahsızlandırıcı bir karışımı, dikkatlice inşa edilmiş zırhını parçaladı.Bir akşam, şehir ışıkları hücre penceresinden parlarken, San içeri girdi, varlığı odayı rahatsız edici bir gerilimle doldurdu. Tehditkar aurasını yalanlayan bir zarafetle, saldırmaya hazır bir panterle hareket etti."Sonunda aklını başına topladığını görüyorum" dedi San, sesi WooYoung'un omurgasından ürpertici, pürüzsüz, ipeksi bir fısıltıydı. Hücre kapısına yaslandı, gözleri neredeyse yırtıcı bir eğlenceyle parlıyordu."Kendinizi pohpohlamayın" diye karşılık verdi Woo Young, sesi acıyla doluydu. "Ani bir aydınlanmadan dolayı burada değilim, San. Beni buraya zorladığın için buradayım.
"San usulca kıkırdadı, ses ipeğin hışırtısına benziyordu. "Ah, biliyorum" dedi, gözleri karanlık ve okunamaz bir şeyin ipucunu tutuyordu. "Ama gerekliydi, değil mi? Uyum adına."Tarafsızlık cephesi çöktü ve güç mücadelelerinin gerçek doğasını ortaya çıkardı. WooYoung'un bakışları sertleşti, öfke yüzeyin altında kaynıyordu. San'a onun parçalandığını görmenin tatminini vermeyi reddetti."Uyum?" WooYoung alay etti. "Buna uyum mu diyorsun? Dünyamı alt üst ettin, San. Ailem, halkım, senin eylemlerin yüzünden hepsi tehlikede."San'ın gülümsemesi bir an için bocaladı, yerini pişmanlığa benzer bir şeyin titremesine bıraktı. Ancak ortaya çıktığı anda ortadan kayboldu ve arkasında acımasız liderin soğuk maskesini bıraktı."Yoluma çıkmamaları gerektiğini bilmeleri gerekirdi" dedi San, sesi buz gibi bir hal alarak.
"Kuralları biliyorsun WooYoung. Bu dünyada zayıflığa yer yok.""Zayıflık?" WooYoung tükürdü. "Zayıf olan sensin San. Her şeyi kontrol edebileceğini sanıyorsun ama yaptıklarının sonuçlarına karşı körsün. Tehlikeli bir oyun oynuyorsun ve kaybedeceksin."San'ın gözleri daraldı, içlerinde tehlikeli bir parıltı kıvılcım saçıyordu. "Bunu göreceğiz WooYoung" dedi sesi kısık bir hırıltıyla. "Müthiş bir rakip olabilirsin ama seni hafife almayacağım. Seni kıracağım, ve Gümüş Ejder klanını kıracağım. Gücün gerçek anlamını anladığından emin olacağım."Tehdit havada ağır bir şekilde asılıydı ve San'ın kullandığı gücün somut bir hatırlatıcısıydı.
Ancak öfke ve korkunun altında Wo Young, içinde tuhaf, rahatsız edici bir duygunun kıpırdadığını hissetti. Beklenmedik bir şeyin titreşimiydi, hayranlığa benzer bir şeyin kıvılcımıydı. Hayatını San gibilere karşı savaşarak, gücü kendisi için arzulayanları küçümseyerek geçirmişti. Ancak burada, onu sinir bozucu bir güvenle kullanan bir adamın esiriydi. Tutsağının tavrındaki değişikliği hisseden San, Woo Young'un esirini tutarken bakışlarıyla daha da yaklaştı. "Biliyor musun WooYoung" dedi, sesi yumuşak bir mırıltıydı, "Seni izliyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Günahkar/WOOSAN
FanfictionBurada, hırs ve ihanetin bu yeraltı dünyasında, güç fısıltı ve kanla işlem gören bir para birimiydi ve San bu karanlık alanın tartışmasız hükümdarı olan elebaşıydı. Ancak bu gece odak noktası şehrin karmaşık yeraltı operasyonları ağı değildi. Tek bi...