4

5 0 0
                                    


Hava beklentiyle çatırdadı, o kadar kalın bir gerilim ki somut geldi. Bir zamanlar hareketli bir yasa dışı ticaret merkezi olan terk edilmiş depo artık sessiz duruyordu, devasa alanı tepeden tırnağa silahlanmış adamların sessiz fısıltılarıyla doluydu. Yanındaki Kızıl Sendika'ya sadık San, olay yerini tüyler ürpertici bir soğukkanlılıkla inceledi. Genellikle tüyler ürpertici bir sakinlik yayan koyu gözleri tehlikeli bir ışıkla titriyordu. Etrafında koruyucu bir bariyer oluşturan Gümüş Ejderha klanı Woo Young, çenesi sıkılmış, bakışları sarsılmaz bir şekilde San'ın karşısında duruyordu. Hayatlarının en karanlık köşelerinde açan aşk, gizlice beslenen yasak bir çiçek, şimdi savaşın alevleri tarafından sınanıyordu İhanet fısıltıları zihinlerinin arkasında sürekli bir uğultu olmuştu. Güç, sadakat ve arzu iplikleriyle örülmüş bir duvar halısı olan ortak dünyaları, karmaşık bir şüphe karmaşasına dönüşmüştü. 

San'ın güvendiği teğmenlerinden biri olan Jin adında hırs ve kıskançlıkla beslenen bir adam, sırlarını açığa çıkarmıştı, saflarda kayan bir engerek, örgütlerinin kalplerine zehir tükürüyordu. Serpinti hızlı ve acımasızdı. Jin, San ve Woo Young'u ikisini de tüketmekle tehdit eden bir çatışmaya sürükleyerek bir dizi artan saldırı düzenlemişti."

Bana ihanet edeceğini hiç düşünmemiştim Jin, San'ın sesi, beton duvarlardan yankılanan alçak bir gürleme, tüyler ürpertici bir alt akıntı tutuyordu. "Ama yine de aşkın hepimizi aptal yerine koyabileceğini düşünüyorum." Bakışları odayı silip süpürdü, yanında duran adamın üzerine kondu, gözlerinde çiğ bir öfke bakışı yanıp sönüyordu.Jin kıkırdadı, kırık bir şişe kadar keskin bir ses, "Aşk? Duygu aşk için o acınası bahaneye aşk mı diyorsun? Bu zayıflık, San. İstismar etmeyi düşündüğüm bir kör nokta. Sen zayıfsın, ve Woo Young daha da zayıf. İkinize de bir ders verilmesi gerekiyor."Yüzü kontrollü bir öfke maskesi olan Woo Young öne çıktı, sesi sessiz bir hırıltıyla, "Ondan bu şekilde bahsetme, seni hain solucan. Zayıf değil. O doğanın bir gücü ve kibirinizin bedelini ödeyen siz olacaksınız."San ve Woo Young savaş alanında gözlerini kilitlerken hava elektrikle çatırdadı. Sessiz bir konuşmaydı, söylenmemiş sevgi, öfke ve her şeyi kaybetme korkusuyla dolu. Gerginlik elle tutulur haldeydi, vücutları bastırılmış enerjiyle gergindi, kalpleri kaburgalarına çarpıyordu. İlk atış çınlayarak kırılgan huzuru bozdu. Depo bir savaş alanına, silah sesleri ve patlamalar kasırgasına dönüştü. 


Acımasızlıkları ve hassasiyetleriyle bilinen Kızıl Sendika, iyi yağlanmış bir makine gibi hareket ediyordu, hareketleri hesaplı ve ölümcüldü. Gaddarlıkları ve sadakatleriyle tanınan Gümüş Ejderha klanı, amansız bir öfkeyle karşılık verdi, saldırıları liderlerini ve kardeşliklerini korumaya yönelik umutsuz bir ihtiyaçtan kaynaklandı. Bir hareket kasırgası olan San, gümüş bıçakları titreyen ışıkta parlıyordu, soğuk bir yoğunlukla savaştı. O bir öfke kasırgasıydı, hesaplanan her hareket, ölümcül olan her vuruş. Yırtıcı bir hayvan gibi hareket ediyordu, gözleri lazer odaklıydı, içgüdüleri yıllar süren kan dökülmesiyle keskinleşmişti.Woo Young, zarif bir şiddet bulanıklığı, ölümcül bir enerjiyle uğuldayan kendi silahları, San'ınkiyle eşleşen bir gaddarlıkla savaştı. O bir kaos kasırgasıydı, saldırıları tahmin edilemezdi, hareketleri hız ve güç bulanıklığıydı. Savaş şiddetlenirken gözleri savaş alanında buluştu, aralarında ortak bir anlayış geçti, aşklarını, hayatlarını, dünyalarını korumak için sessiz bir yemin ettiler. Sadece örgütleri için değil, sadece idealleri için değil, birlikte gelecekleri için de savaştılar. 

Onu koruyan kendi adamları Jin, katliamın gelişmesini memnuniyet ve korku karışımıyla izledi. Hem San'ı hem de Woo Young'u hafife almıştı, aşklarının derinliğini, onlara aşıladığı boyun eğmez gücü kavrayamamıştı. Savaş tüm şiddetiyle devam ediyordu, bir şiddet ve kaos senfonisi. Bir zamanlar yasadışı ticaretin sembolü olan depo, artık sevginin gücünün ve ihanetin bedelinin bir kanıtıydı. Hava silah sesiyle zonkladı, barut kokusu burun deliklerinde buruştu. Ama kaosun ortasında sessiz bir anlayış yeşerdi. San ve Woo Young, bedenleri ağrıyor, zihinleri yorgun, birbirlerinin gözlerinde teselli buldular.

Günahkar/WOOSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin