7-3

3 1 0
                                    


Vahiy, geçmişinden gelen bir hayalet, uzun zamandır hafızasının derinliklerine gömdüğü, şimdi şimdiki zamanına musallat olmak için dirilen bir figür biçiminde gelmişti. Jin adında bir adam olan bu figür, uzun süredir gömülü olan sırları saklayan sırdaşı olan babasının güvenilir bir danışmanıydı.

Jin habersiz gelmişti, fısıltılar ve örtülü tehditlerden oluşan bir kasırga, Woo Young'un çocukluğundan gelen ve onu ele geçirmek için yeniden ortaya çıkan bir hayaletti. Yanında, WooYoung'un ailesinin mirasına ilişkin anlayışının dokusunu çarpıtan bir ihanet ve aldatma hikayesi getirdi. Hayatını adadığı organizasyon olan Silver Dragon klanı göründüğü gibi değildi. Jin'in ortaya koyduğu gerçek, manipülasyon ve hırs iplikleriyle dokunmuş bir duvar halısıydı, yoluna çıkmaya cesaret edenlerin kanıyla lekelenmiş bir mirastı.

WooYoung bir kafa karışıklığı ve korku girdabına yakalandı. Aşık olduğu adam San'a olan sadakati daha önce hiç olmadığı kadar sınanmıştı. Geçmişinin çekiciliği, ailesinin sırlarının açığa çıkması, onu parçalamakla tehdit etti ve onu bir belirsizlik denizinde başıboş bıraktı. Kendini çatışan duygularla, San'la kurduğu hayatla geçmişinin çözülen gerçeği arasında bir çekişmeyle boğuşurken buldu. Bir zamanlar sarsılmaz sadakat bağları ve Gümüş Ejderhanın yadsınamaz gücüyle tanımlanan dünyası, kaotik bir şüphe ve şüphe karmaşasına dönüşmüştü.

Her zaman zeki bir gözlemci olan San, Woo Young'un içindeki kargaşayı hissetti. Sevgilisinin gözlerinde dans eden korku ve belirsizlik gölgelerini görebiliyordu. Gerçeğin, her zaman olduğu gibi, gizlilik içinde gizlendiğinde bile kendini açığa vurma yolu vardı. San, Jin'in gelişine, sessiz tonlarda karşılıklı fısıltılara, Woo Young'un damarlarında dolaşan korku titremesine tanık olmuştu. Woo Young'un gizli bir geçmişe, dikkatle inşa edilmiş dünyalarını gölgede bırakmakla tehdit eden bir geçmişe sahip olduğunun farkına varılması, San'ı endişe ve sevdiği adamı koruma konusunda şiddetli bir kararlılığın karışımıyla doldurdu.

San, dokunuşu nazik ama sağlam olan Woo Young'a yaklaştı, gözleri Woo Young'un kendi kargaşasıyla yankı bulan bir anlayış derinliğiyle doluydu. Woo Young'u kendisine güvenmeye, ruhunu kemiren sırları açıklamaya zorlayamayacağını biliyordu. Ancak WooYoung'un kendisi olabileceği, zayıf noktalarının değerlendirilemeyeceği, korkularının kucaklanacağı bir sığınak, bir sığınak teklif etti. Sessiz tonlarda konuştu, sesi WooYoung'un sorunlu zihnine merhem gibi geldi ve ona bu kavgada yalnız olmadığını, kaderin kaprislerine terk edilmediğini garanti etti.

"Söyle bana aşkım" diye fısıldadı San, sesi WooYoung'un kulağına karşı rahatlatıcı bir okşamaydı, "sana bu kadar yük olan ne?"

WooYoung kendisini, kendisini yakınlaştıran manyetik bir güç olan ve içindeki kargaşa karşısında teselli sunan San'a çekilirken buldu. San'ın güvenli limanı, fırtınada cenneti olduğunu biliyordu. Ama gerçek, zehirli bir yılan gibi kalbinin etrafında dolandı, sinsi şüpheler fısıldadı ve San'la paylaştığı aşkı zehirlemekle tehdit etti.

"Jin...o geri döndü" diye itiraf etti WooYoung, sesi düzensiz bir fısıltıydı, sözleri sırrının ağırlığı altında yıkılıyordu. "Gömüldüğünü düşündüğüm şeyleri biliyor. Babamın...sandığım kişi olmadığını" söylüyor

San dinledi, ifadesi endişe ve sarsılmaz desteğin bir karışımıydı. Woo Young'un geçmişinin açığa çıkmasının, kırılgan dünyalarını paramparça edebilecek sırlarla dolu bir hazine sandığı olan Pandora'nın Kutusu olduğunu biliyordu. Yine de bu fırtınayı birlikte atlatabilecekleri, aşklarının Woo Young'un ruhunda kasıp kavuran fırtınaya dayanacak kadar güçlü olduğu umudunu taşıyordu.

Günahkar/WOOSANHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin