" daddy Eijaz, nama dia Ezoq .. "
" SAH ANAK ERZAQ. " jerit Althaf.
" ERZAQQQ, ANOK MUNG KAT SINI " widih kecek kelate abe Althaf🙉.
" Astaghfirullah, aku tak mengaku kau abang aku Althaf! " kata El.
" kau ingat aku mengaku ke kau adik aku? " Balas Althaf.
" lahanet betul. " aip apa ni El, menarut arut ulak.. " eh Astaghfirullah, Eijaz jangan ikut ya? " sambung El.
'' baik aunty! '' Eijaz mengangkat Tabik.
'' Eh you bila nak panggil Erzaq ni?, kesian Eijaz tunggu daddy dia tau.. '' kata Qil.
'' Althaf bila kau nak panggil si zaq tu? '' tanya Alqif.
'' kau tak dengar ke aku jerit tadi?, pekak ehh '' Jawab Althaf
" ehh, sebelum aku kick you all's baik you all's panggil Erzaq. " kata El.
- 🙉 -
" YaAllah, Altair.. anak daddy.. " Erzaq memeluk tubuh Eijaz.
" daddy, Ejaz ghindu daddy.. "
" daddy pun.. "
' aih meluat aku tengok drama anak bapak ni, hey?.. Althaf Zael yang jumpa dia kenapa Zaq taknak peluk aku.. hiks hiks ' kata Althaf didalam hati.
" eehhhh, sudahler dramanya.. zaq kau taknak peluk aku ke?, aku tau yang jumpa Eijaz. " kata Althaf.
" Amboiii kauu, sedap je claim eh?.. aku yang jumpa! " sampuk El.
" YaAllah sudah la bergaduh nya.. penat umi dengan abi tengok kamu berdua ni. " kata Datin'Azalea, mana tak penat nya dari Acara birthday Qalfiyyah lagi diaorang dah bergaduh, mana nak letak muka aku ni ooo anak..
" Ehem, Abe zaq, Tuan Erzaq, Assistant Tuan Besar Aaron , bakal suami say- " - Elnaura.
" YOU KALAU I SEPAK MULUT YOU NI, SEDAP TAU? " jerit Althaf.
" Err.. Datin, Dato saya amat berterima kasih kerana telah jumpa anak saya.. " ucap Erzaq.
" tak apa, lagi pun zaq takperlu lah panggil Datin ngan Dato.. panggil aje Umi ngan Abi. "
" Tuan Erzaq, I nak main dengan Eijaz kejap boleh? " sampuk El.
Eijaz yang sedang memegang tangan Erzaq itu berlari kearah El, terkejut Erzaq.
" Antiii, jaz nak anggil(panggil) anti, Mummy oyeh? " tanya Eijaz .
" ala... meh sini jap. " jawab El.
El bisik ditelinga Eijaz, '' tapi Aunty mana kahwin dengan daddy lagi.. ''
'' Daddy!!, kahwin dengan Mummy !! '' jerit Eijaz.
semua orang ketawa .
tetapi Erzaq?, hanya senyum tipis.. mana kala Elnaura disitu sudah berguling-guling diatas karpet ketika mendengar jerit Eijaz itu. ' haihh Eijaz, Eijaz dah bagi greenlight MuAhahaha '
'' Altair.. let's go home? '' ucap Erzaq ke anak nya.
'' alaa, tapi tair nak main ngan mummy lagii.. '' Eijaz memegang tangan El.
-----
okayy sebelum tu, kita kenalkan dulu siapa Eijaz sebenarnya?..
Name : Eijaz Altair Bin Erzaq Anaqi
Age : 5
Eyes Colour : Grey.
Anak kepada Erzaq Anaqi dan bekas Isteri nya, Mengapa mereka berpisah?.. sebab tertentu.
-----
kenapa Erzaq takbanyak bercakap ni??, ni nak marah ni!!
lah diri sendiri yang tulis diri sendiri yang marah heheee..
jangan lupa vote cayangkuuu💞, bab 4 tengok la nanti.. kalau faii tak busy faii update cepat-cepat okay? , btw bab 3 macam dah masuk part cringe yaa !!><.. sowiyyy
YOU ARE READING
Dia, Elnaura Erdina -OG-
Mizah[ ] | Mula 30/OCT/24 | | Akhir? | Seorang Perempuan bernama Elnaura Erdina dan dipanggil ' El ' , Elnaura Erdina Seorang yang sangat baik, dan banyak lelaki menyukai nya namun Elnaura Erdina menolak kesemua lelaki itu, Hingga ia bertemu Erzaq An...