פרק אחד עשרה

74 9 2
                                    

הייתי צריכה לעשות שכתוב מכיוון שהפרק הקודם לא מצא חן בעיני,אך בטעות העלתי אותו.
עשיתי שכתוב לפרק וזה הפרק הנכון.
קריאה מהנה,ואל תשכחו להצביע ולהגיב לי את דעתכם על הפרק 3>

לוקה:
*שש שעות לפני*

החיילים עמדו בשורות כשברונו צעק להם פקודות.
עמדנו בשטח האויב,זו עומדת להיות פעילות משמעותית להכנעת כל המאפיה הרוסית.
הערב אנג'לו הגיע, והיום בתור הפעם הראשונה כשומר הראש של ולטלינה,לגביו אין לי חששות,אני סומך עליו בעיניים עצומות. הבעיה שלי זו ולטלינה,היא לגמרי קשה,וככל שינסו אותה היא תחזיר בהתאם.
הודעתי לאנג'לו על כך שהפעולה מתחילה וסגרתי את הטלפון,כולם.ממזמן סגרו את המכשירים שלהם אך אני נאלצתי לנהל כמה שיחות.
ברגע שכולם דרכו את הנשקים ונתנו סימן היכון אישרתי להם להתחיל.

בין רגע התקפנו את האחוזה של ולדימיר, קאפו המאפיה הרוסית.
כשפקדתי על ברונו לתפוס אותו ולהכניס אותו למרתף בפעולה הקודמת הוא עשה זאת,אך ממזר כנראה שיתף פעולה ועזר לולדימיר.
כמות החיילים שמקיפה את ביתו היא עצומה.
שלא נדבר על הסיפוק שיצא מכך שחיילים רבים מהמאפיה הרוסית ימותו,סיכוי רב שולדימיר נמצא כאן. וזה לא ידוע משמועות,אנחנו פועלים ממודעין והוכחות.
קולות ירי וניפוץ מילאו את אוזניי,שלא אשקר זו מוזיקה מאוד נחמדה.
ברונו ואני מיהרנו לתוך האחוזה כשהחיילים האיטלקים שלי מחפים עלינו,סרקתי את הסביבה ונכנסתי עם ברונו ברובים שלופים לתוך החדר הראשי של ולדימיר,המשרד.
צעדנו לעבר המיקום של המשרד שלו שידוע במאפיה כמקום הטוב ביותר לעסקים. אך כלום ושום דבר,הוא היה שומם. אך הדפים המפוזרים,הדם על הרצפה,המים,האוכל והתחבושות של עזרה ראשונה שהיו זרוקים על הרצפה, העידו על כך שעזב לא מזמן. הזעם תפס מקום ודמי בעבע ''תתפסו אותו'' שאגתי על החיילים שלי שמייד הנהנו ותפסו פיקוד על כל הרחבה,יצאו לרחובות והשתלטו על כל האיזור.
פניתי לשולחן משרדו ובחנתי בקפידה את הדפים שהיו מונחים,עשרות יעדים באיטליה,מועדונים, בתי בושת ועוד עסקים רבים שניהלנו.
אך מה שתפס את עייני היה תמונה,תמונה שבה צולמה גאיה שלי הולכת ברחובות איטליה,היא הלכה ברחוב כמו נערה רגילה שצריכה חיים רגילים אך היא צולמה,ולא על ידי נער שבעניין שלה,שרק המחשבה הגעילה אותי,היא צולמה על ידי קאפו מאפיה מבלי שידעה.
הידיעה הכניסה מפלצת רצחנית בי, אני אתפוס את הפחדן הקטן ואתלוש לו את הזין,אאכיל אותו בזין של עצמו עד שיחנק.

לאחר שעות מרובות שניהלתי בצעקות ופקודות על בכירים וחיילים המבצע עדיין לא הוגדר כמוצלח.
החיפושים אחר ולדימיר עדיין נמשכים במסווג,
כל המשתתפים במבצע עומדים להיחקר,אני לא ארשה שימסרו מידע מאחורי גבי.
כולם השתחררו לבנתיים והאקרים וחיילים שפועלים בשקט עדיין מחפשים אחרי הקאפו המסריח של המאפיה הרוסית.
מנוע הרכב נהם כשנסעתי במהירות לעבר הערכת המצב שאמורה להתקיים,שיחה נכנסת מסנטיאגו
הוצגה על מסך הרכב ולחצתי למענה.
''קאפו,'' קולו של סנטיאגו נשמע ''התבשר לי על כך שהגברת שביקשת לגביה מידע,גאיה הדר עובדיה הערב נכחה במועדון כפי שאתה יודע,אך לאחר שנעלמת למבצע ידעו אותי בכך שהיא נקלעה לקטטה עם גברת רייצ'ל, שהגיעה למען צרכיה למועדון וסיימה בבית חולים'' אמר סנטיאגו ונשמע גיחוך בסוף המשפט שלו,הידיעה על כך שגאיה הכתה מישהי במועדון שלי הטריפה אותי מצד אחד,ומהצד השני זה לא משהו שאני צריך לנרמל איתה. ''אני מבין סנטיאגו,תתעדכן בעניינים בנוגע למבצע ותודיע לברונו שלא אוכל להגיע להערכת מצב ושיחליף אותי'' אמרתי וניתקתי את השיחה,זה מתקבל שברונו יחליף אותי מתי שצריך בהמשך לכך שהוא הקונסיילרי,אך בהתאם לנסיבות הבאות זה לא מתקבל.
אני שוב בוחר בדרך הטיפשית ומתנהג כמו אדיוט בגיל ההתבגרות.
פניתי בפנייה המוכרת לביתה של גאיה ויצאתי מהמכונית,מטפס לעבר המרפסת שבחדרה ומחליק לחדרה במיומנות.
קפצתי לחדרה מהמרפסת הקטנה והרעשתי בכוונה להעיר אותה,גהרתי מול גופה הקטן ששכב על המיטה.

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 3 days ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

ורד אסור/A forbidden roseWhere stories live. Discover now