Dupa atatea probleme mi-am dat seama ca totul se datoreaza din trecutul meu sangeros pe care nu il pot uita si care ma va urmari toata viata.Totul din cauza acelui copil pale care l-am abandonat in spital pe podeaua rece care nu mai fusese stearsa de mult timp in frigul ala infernal si in mizeria aia de nedescris dar nu stiu ce sa mai intamplat cu el nici politia nu ma cautat dar cel mai rau e ca nici tatal sau asa zisul Klaus care ma inselat cu alta nu si-a dat interesul sa il viziteze sau mavar sa se intereseze ce mai face copilul lui bionic .Daca nu era Klaus nu se intamplau atatea dar asta e a fost vina mea dar si a lui inca nu-mi vine sa cred ce a putut sa faca nenorocitul ala chiar daca inca vb cu el asta nu inseamna ca e uitat in niciun caz si fratele lui Gill nu scapa abia astept sa ne intalnim din nou sa vad ce mai are de spus.
Copilul pe care il visez in noptile de jou dar numai joia pentru ca in acea zi l-am nascut si l-am abandonat,ma tot bantuie cosmarul ala cu el parca si acum il aud cum plange si chiar daca nu poate vb totusi il inteleg de parca ar zice ca vrea sa ramana cu mine dar nu stiu ce a fost in capul meu trebuia macar sa-l fi pastrat ceva timp iar apou vedeam eu dar acum e prea tarziu dupa atata timp nici nu cred ca ma mai recunoaste sau poate da?
Inca cred ca mai am o sansa asa ca plec in cautarea lui , nu ii voi spune lui Klaus deoarece el sigur va reactiona urat si cine stie ce se poate intampla.
Dar de unde sa incep ??? Prima data voi cerceta in locul in care l-am lasat adica capela saracacioasa din parcul de lana scoala.Hmmm ceva ciudat aici nu e nimic dar poate gasesc ceva pe net...?nNimic niciun rezultat !
Stai un afis intins pe stalpul din fata scolii scrie -NIÑO BEBÈ DE 3 SEMANAS ABANDONADO ! daaa el e aici apare si un numar de telefon dar afisul cred ca e de ceva timp dar totsui voi incerca!.
Sun imi raspunde un glas monoton care ma anunta ca , copilasul a fost adoptat de o familie din nodrul orasului.Offf chiar nu-mi vine sa cred ce aud cum adica sa se intample oroarea asta dar sa intrevat cineva daca copilul are parinti naturali sau macar daca au acordul de al adopta voi lua masuri si voi face tot ce pot pentru a-l aduce acasa in siguranta.Dupa cateva zile de gandire ma decid sa plec la familia adoptiva dar niciun raspuns poate colierul meu ma va ajuta sa-l pot gasi mai repede.Dar ce sa vezi colierul de data asta chiar a funcionat si parca ceva imi spunea ca la cateva strazi mai incolo se afla langa ghereta de gunoi.Ma intrept fix in locul acela deja mirosul isi facea aparitia ....ohhh atat de toxic !!!
Offff uite-l e singur micutul trebuie sa-l iau de aici cat mai repede fara sa ma vada cineva dar unde este asa zisa familie adoptiva?
-Hei..hei pe cine avem noi aici o copila de 18 ani care va trebui sa o adaug la colectia mea de CAPTURI
Fuck! The Vampires!!!! Ahhh niciodata nu scap de ei mai ceva ca niste caini imfometati .
-Hei nu vreau sa va creez probleme asa ca eu vreau doar sa iau copilasul si atat.
-NUnu fetito tu vii cu mine!
-Nu vin nicaeri si lasa-ma in pace idiotule nici nu te cunosc ! ce ai venit cu armata ta de retardati ?
-Hmm cred ca nu stii cu cine vorbesti asa ca ai face bine sa ma asculti altfel....
-Altfel ce o sa ma iei cu forta si ma vei duce intr-un loc sinistru in care vei profita de mine?Ha so crezi tu pe asta sunt trecuta putin prin viata asa ca nu ai nici-o sansa asa ca PA!
La fel cum ma asteptam dintr-un foc m-au agatat si m-au bagat intr-o dubita cu geamuri negre atunci mi-am dat seama ca ma vor duce intr-un loc in care nu o sa mai scap cu viata dar acum mai important e copilul nici nu am apucat sa il iau in brate iar l-am lasat .
Picioarele mi-au amortit prea tare , e prea stramt locul ce sa fac ....poc....ce naiba .....deodata usa se deschide ...ce sunt legata la ochi?cum de nu mi-am dat seama .
-Unde sunt?
-Taci si mergi inainte !
-Lasati-ma in pace tip!
-Poti tipa cat vrei oricum nu te aude nimeni! dar e spre binele tau si te avertizez ca daca scapi e vai de tine.!
Nu vad nimic totul e negru nici nu-mi pot folosi mainile macar daca as putea sa ajung .....
-Stai locului nu te mai zbate!
Ce e mirosul asta?
-E supa mea !!!! hahaahah cu mult mult sange!!!!!
-Yakkk!!!! ce scarbosenie !Dami drumul odata nu mai rezist!
-Si ce o sa faci?
Gandul imi zboara imediat la ce e mai rau stiam ca va profita de mine asa ca ma asteptam ca in orice moment sa faca ceva sa ma adoarma!
-Ok te dezleg!
Se apropie din ce in ce mai tare , asta imi facea ca inima sa bata din ce in ce mai tare il vedeam chiar ....nu mi-am imaginat ca vreo data va face asa ceva.
-Hmmm ce ai la spate?
-Nimic ...nimic....
I-am simtit apropierea ma luat in brate iar cu mainile incerca sa imi gaseasca punctul sensibi......ce vrei sa faci???
In acel moment am simtit nevoia de a-l ataca inainte sa o faca el noroc ca purtam o pereche de tocuri de 15 cu toc din otel si foarte ascutit asa ca i l-am infipt in inima si pe loc a cazut apoi am vazut ca avea de gand sa ma injecteze cu Clorax o substanta fatala pentru varcolaci odata injectata in mai putin de 5 min te paralizeaza pana a doua zi.Voi pastra seringa pentru orice eventualitate cadavrul il ascund sub o patura gasita la intamplare parasesc imediat locul fara vre- urma nu vreau sa las vre-un indiciu asa procedeaza un vanator de vampiri!
CITEȘTI
Cine sunt ?
WerewolfViata mea este o carte pe care tu o citesti acum,tot ce mi se intampla este intreaga aventura din care viata ma testeaza. DIN VIATA SCAPA CINE POATE #La vida es dura NEW VIDEO TRAILER- https://m.youtube.com/watch?v=AcfF84us_dA