13 Leczenie

37 2 0
                                    

2 miesiące później

Shane

Vincent już od dwóch miesięcy jest w podróży z pracy. Codziennie wieczorem rozmawiamy z nim wszyscy razem. Brakuje nam go tak samo jak ja u nas atmosfera w domu stała się jakaś inna kiedy go nie ma nikt nikogo nie prosi do biblioteki dziwne to strasznie.

Elvis wyzdrowiał całkowicie wiecie jest jakiś tam mały jeszcze słaby ale lepiej niż wcześniej. Lecz zastanawia nas nie chcę dzwonić do nas na kamerkę.

Vincent

Nie chcę rozmawiać z rodzeństwem na kamerkę ponieważ nie mam włosów a wiem że jeżeli oni by to zobaczyli zadawali mi pytanie i pewnie zorientowali się dlaczego mnie nie ma. Lekarz prowadzący mówi że jeżeli dobrze pójdzie to będę mógł wyjść ze szpitala miesiąc wcześniej nowotwór dzięki chemii jest coraz mniejsze na szczęście nie jest potrzebna operacja ponoć z wielkości mandarynki stał się wielkości takiej malutkiej baterii. A i tak cudownie zostanę ten miesiąc żeby jakoś wrócić do wcześniejszego wyglądu aby nikt nie podejrzewał Choć i tak pewnie powiem rodzeństwo prawdę. Z moich zamyśleń wyrwał mnie głos pielęgniarki.
- Panie Vincent przyszedł lekarz.
- Dobrze.
- Dzień dobry Vincent.- powiedział lekarz wychodząc do sali
- Dzień dobry.
- Mam dobre wieści.
- Jakie?- zapytałem zdziwiony
- Twój góz zmniejsza się coraz bardziej.
- To dobrze tak?
- I to bardzo.- odpowiedział zadowolony
Naszą rozmowę przerwał mój telefon.
- Przepraszam
- Nic się nie stało i tak już miałem wychodzić a i, za półtorej godziny przyjdzie pielęgniarka podłączyć panu kroplówkę.
- Dobrze do widzenia.
- Żegnam
Okazało się że dzwonił do mnie tony uznałem że oddzwonię bo i tak nie miałam co robić.

Rozmowa Vincenta i Tonyego

- Cześć Vincent co robisz?
- Cześć Tony teraz leżę bo nie mam co robić a wy?- zapytałem
- U nas nic ciekawego
Rozmawialiśmy tak jeszcze około godziny różnych pierdołkach. Po około 10 minutach dołączyła do nas jeszcze reszta rodzeństwa. Rozmawiałem też z nimi jeszcze godzinę aż mnie nadszedł czas kroplówki rozłączyłam się wtedy i podczas tego gdy miałem kroplówkę uznałem że zdrzemnę się.

Bliźniak - rodzina monet 💎📚😍💞Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz