*Capitolul 3: O noua relatie.

223 22 10
                                    

Ies putin rusinata si ma indrept spre bucatarie. Imi iau un pahar cu suc pe care il golesc pe jumatate apoi merg in cautarea baii. Aud pe cineva. Voci cunoscute. Harry si ... Skyler vorbeau. Nu prea am inteles ce au discutat deoarece vorbeau in soapta dar dupa cateva minute o apuca cu ambele maini de talie si o saruta apasat.

Cee?! De unde pana unde Skyler si Harry?! Nu il cunoaste nici de 2 zile... O stiam altfel. Credeam ca nu se lasa asa usor...Decid sa aman pe mai tarziu nevoile mele si sa ma intorc in living fara sa le atrag atentia celor doi 'porumbei', dar ma impiedic din cauza pantofilor si daram un ghiveci cu flori.

-Ugh, tocuri afurisite! Eu nu am facut nimic! soptesc pentru mine, iritata, continuandu-mi drumul.

**Ziua Urmatoare**

-Ally! Allyyy!!

-Skyler... sunt chiar langa tine... NU E NEVOIE SA TIPI!!

-Ally!! Am primit scrisoarea asta de la Director! O sa fim in echipa de baschet a scoliii!!

-Seriooos?! Ieeeeii!!

-Da, si astazi trebuie sa dam nu stiu ce proba ca sa se decida.

-Super! tip apoi intru in baie.

Mereu mi-am dorit sa fiu in echipa scolii... Ador baschetul. Ok, ok! Treaba e ca ma si pricep! Sunt chiar buuuna!!

~

-Bun fetelor! Incalziti-va putin apoi veti juca cu o alta echipa. anunta antrenorul

-Eu deja m-am incalzit de cand l-am vazut pe antrenooor! ii soptesc lui Sky, iar ea aproba din cap zambind.

Dupa cateva minute de 'antrenament' ...de fapt .. sa il spionam pe antrenor am asteptat sa vina si cealalta echipa si sa incepem jocul.

-Oare cu ce fite o sa ne 'confruntam'. o intreb ironica pe Sky.

-Sunt curioasa... Oricine ar fi, tot o sa castigam.

Usa se deschide si pe ea intra Harry si restul baietilor. Doamne, spune-mi te rog ca ei fac curat pe aici... nu ca joaca baschet!!

-Baieti! Fetelor! Puteti incepe!

Ma uitam ciudat la ei dar totusi am inceput.

-Skyler, sunt libera!! tip eu dar Skyler se uita cam nesigura la mine deoarece eram la o distanta destul de mare dar totusi arunca.

-A-Am prins-ooo!! sar prinsand mingea dar alunec si ajung in perete lovindu-ma usor la cap. Intr-un final facand contact si cu podeaua.

-Ally, esti b-bine?! incearca Skyler sa ma ridice de jos si sa se abtina din ras.

-Da, da. Sunt bine. Ajuta-ma sa ma ridic. spun apucand-o de mana si pozitionandu-ma din nou pe picioare.

Am trecut pe langa Harry in drumul spre baie si am putut observa ca era vizibil amuzat de faza de mai devreme .

-Ce frumos te-ai ciocnit de perete Ally!! spune acesta.

-Nu-i amuzant!! spun la randul meu, zambind lovindu-l usor peste umar.

Dupa 2 minute apare si Skyler la baie..

-Te doare?

-Putin...

-Nu cred ca o sa se umfl.... Omg, zici ca esti un unicooorn! tipa iar eu ma uit urat la ea.

-Cred ca acum , antrenorul nu o sa ne mai lase sa dam proba.

-Ba da! Chiar i-a placut faza aia a ta! Am vorbit si suntem oficial noile jucatoare de baschet din scoala.

-Huh, ce bine! Apropo... ce e intre tine si Harry? intreb pasind amandoua spre iesire.

-Paii... nici eu nu stiu!

-E cumvaaa... o noua relatie?

-Daa... o putem numi si asa! Adica.. e asa dragut! Cum sa il refuzi?!

-Da... mie nu imi place deloc de el dar ...De cat timp sunteti in aceasta 'relatie'?

-De .. 1 o zi! 5 ore si staiiii... 20 de minute!!

-Ok...?!

-Ops! Am primit mesaj de la Harry, trebuie sa plec! Paaa!!

-Paa?! Pff... pufnesc apoi intru in taxiul care astepta de cateva minute bune si ajung acasa....

~~~~~~~~~~~~

♛69 Seductions♛(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum