*Capitolul 19 : Party (+18)

84 9 4
                                    

***După aproape 2 luni***

Din perspectiva Allyciei

Stăteam în camera mea uitându-mă la nişte poze vechi cu mine şi Skyler, când liniştea a fost spulberată de vocea pițigăiată a lui Evelyn.

-Unde îmi e tricoul?! Spuse ea trântind uşa. 

-În primul rând dacă îmi mai trânteşti odată uşa o să te trezeşti cu ea în cap. Şi în al doilea rând, ce tricou?

Evelyn îşi dădu ochii peste cap apoi spuse:

-Tricoul meu negru..

-Nu ştiu de niciun tricou negru, acum ieşi din camera mea!

-Ba da, ştii, Harry mi-a zis să te întreb pe tine.

-Ăh.. nu stiu, cred ca l-am băgat în maşina de spălat cu celelalte lucruri.

-Tu eşti nebună ? Tricoul ăla e de firmă, nu se spală aşa simplu ca zdrențele tale! Idioato! Era tricoul meu preferat. Ştii cât a costat?

-Băi femeie, nu mă interesează nici de tine nici de tricoul tău "de firmă", ieşi odată din camera mea.

-Bine, fie, mai vedem noi!

-Idioata dracu'! Mormăi atunci când iese din cameră şi închide uşa în urma ei.

M-am decis să cobor jos pentru a-mi face un ceai.

-Luke! Poți te rog sa vii până jos puțin? Strig eu dar fără răspuns.

Am urcat scările spre camera lui dar când am deschis uşa, camera era goală. M-am dus şi în camera lui Harriet dar nici pe ea nu am gasit-o. Uşa lui Harry era întredeschisă şi l-am putut observa cum picta pe o planşă imensă. Am ciocănit uşor, în uşă de vreo 2 ori iar apoi am auzit un "intră" puțin răguşit.

-Hei. ii spun

-Hei.

-O nouă pasiune de a ta? Spun referindu-mă la tabloul care încă nu îmi puteam da seama ce era deoarece nu era terminat.

-A, nu.. pictez de când eram mic.

-Ciudat, ne cunoaştem de aproape 1 an si acum e prima oară când te văd pictând. 

-Nu prea îmi place să mă "afisez în public" ca să zic aşa.. îmi place să fie linişte atunci când lucrez ca să mă pot concentra. 

-A.. atunci cred că ar trebui să plec..

-Nu, e ok, poți rămâne.

-Bine.

-Ceilalți?

-Nu sunt acasă, i-am căutat peste tot. Um.. mâine e ziua lui Evelyn, ai plănuit ceva? Întreb sarcastic, aşteptând un răspuns negativ.

-Sigur, o petrecere surpriză, ca de fiecare dată.

-Harry.. dar asta e demodat. Eu mă gândeam la ceva mult mai spectaculos şi mai special.

-Cum ar fi..?

-Nu ştiu.. poate.. să o dăm de mâncare la şerpi saaau să o ducem în mijlocul deşertului şi să o lăsăm acolo.. ce alegi? Eu zic că aia cu şerpii e mai distractivă.

S-a oprit câteva clipe din pictat şi s-a uitat urât la mine.

-Bine, bine, glumeam doar. Spun îndreptându-mă spre uşă.

*

Timpul a trecut repede şi plictisitoarea petrecere a lui Evelyn mai are doar câteva pregătiri până să sosească invitații. Eu am decis să rămân în camera mea şi să mă uit la seriale.

♛69 Seductions♛(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum