M-am trezit din cauza telefonului care suna. Skyler. Decid sa o ignor si sa astept sa inchida. Ceasul arata ora 10:45. Mi-am luat o bluza la intamplare si niste colanti gri din dulap, mi-am strans parul intr-o coada de cal lejera si am iesit din camera.
Cobor scarile usor, fiindu-mi foame. Intru in bucatarie cu scopul sa mananc ceva. I-au cutia de cereale din dulapior , rastorn aproape jumatate din cutie intr-un bol si torn putin lapte peste. Ma asez comod la masa si incep sa mananc.
-Harriet! Unde esti? spun cu gura plina aproape innecandu-ma.
-Sunt la baie, vin acum!
-Unde e Harry?
-Prin oras cred, habar n-am...
-Cand se intoarce?
-Seara probabil.
-Ooo atunci ma duc sa-mi fac de cap, daca ai nevoie de mine ma gasesti in living, ma duc sa ma uit la TV.. spun plictisita.
-Nu! Nu in living!
-De ce?
-Trebuie sa fac eu curat ca.. ca e dezordine.
-Vrei sa te ajut?
-Nu! Tu mai bine... du-te si plimba-te putin!
-Bine... ne vedem intr-o ora.
-O ora? Hmm.. hai ca am timp! sopteste.
-Timp pentru ce?
-Aaa.. hai ca intarzii! ma impinge afara si inchide usa dupa mine.
Ciudat...
*
-Ally! Vin-o acasa imediat! ii aud vocea speriata a lui Harriet prin telefon.
-Ce s-a intamplat?
-A... a... A DISPARUT BORCANUL CU NUTELLA... A... NE-AU INVADAT CIORILE CASA! Um...
-Harriet, te-ai lovit la cap? spun amuzata.
-TI-A SPART HARRY OJA PREFERATA!
-Vin imediat, Harriet. Vin imediat!
**
-Totul pana la oja mea preferata! Ai incurcat-o domnisorule! O sa te... intru agitata in sufragerie unde sunt intampinata de o multime de oameni.
Baloane peste tot, tot felul de aranjamente, flori.. E cumva ziua ma si nu stiu?
-SURPRIZAA! Striga toti in cor.
-Ce se intampla?
Il vad si pe Harry ca apare, se pune in fata mea se aseaza in genunchi si ...
Harry P*O*V
M-am atasat de Ally foarte mult, chiar tin la ea si am inceput sa o iubesc. Nu am mai facut cu nimeni asa ceva...
Mereu mi-am dorit sa ma casatoresc de Valentine's Day!
Si iata momentul potrivit...
Ally P*O*V
-Ally, vrei sa fii sotia mea?
Mainile si picioarele imi tremurau. Ochii incep sa-mi lacrimeze iar inima sa bata puternic. Mai aveam putin si lesinam..
-Da!! spun printre chicotelile de bucurie. Imi pune inelul pe deget, se ridica , ma ia in brate si....
~
-Ally, puisor, trezeste-te! E aproape 12 ceasul! aud vocea mamei.
-Ce?!
Eram confuza si nici nu prea vedeam bine. M-am asezat turceste pe pat si mi-am frecat putin zona ochilor. Mama mi-a pus o cana de ceai in mana, urmand sa iasa.
Ce dracu?! Ce a fost asta?! Stai putin!! A fost .. doar un vis?!
Realizez ca totul a fost un vis. Simt o lacrima scurgandu-se pe obrazul drept. Strang cana de ceai cat de tare pot in mana apoi o arunc in perete, scotand totodata si un tipat lung si ascutit..
CITEȘTI
♛69 Seductions♛(H.S)
FanfictionPericol. Suspans. Întuneric. Mister. Frică. Plăcere. Seducţie. Lacrimi. Depresie. Durere. Şi cel mai important... IUBIRE. Toate astea reprezintă trăirile şi sentimentele Allyciei. O fată simplă, jucătoare de baschet care trebuie să câştige jocul cu...