*Din perspectiva autorului*
Holul spitalului e pustiu. Doar Ally se mai plimba tensionata si ingrijorata , cu pasi marunti si apasati, pe acel hol. Se opreste instantaneu si se uita la usa salonului in care e Harry apoi la clanta. Nu mai sta pe ganduri si o apasa rapid, intrand.
Il vede pe Harry intins intr-unul din paturi, bandajat la mana stanga.
Ii dau lacrimile si se aseaza in genunchi langa pat. Ii cuprinde mana cu a ei si isi aseaza capul usor pe asterutul alb oftand usor.
*
-Domnisoara! Domnisoara Stone!
-Ce? Ce s-a intamplat?
L-am vazut pe doctorul Calvin care s-a ocupat si a avut grija de Harry.
-Va simtiti bine? intreaba.
-Imi.. imi e frig! Foarte... foarte frig!
-Ati dormit o noapte intreaga pe jos.. se pare ca ati racit! Va voi face niste analize si va voi anunta.
-Um... bine. Harry? Cum e?
-A iesit din coma, in cateva zile totul va revenii la normal si va putea pleca casa.
M-am linistit instantaneu, m-am invelit cu patura crem , la scurt timp adormind.
Dupa cateva ore ma trezesc avand nevoie la baie.
Ies din baie observandu-l pe Calvin pe pat cu un dosar in mana.
-Oh, aici erai. Am analizele tale.
-Um.. e ceva grav?
-Nu.. e doar o raceala minora, iti voi da un tratament dar va mai trebuii sa stai cateva zile pentru supraveghere.
-Am inteles, multumesc!
~Dupa cateva zile~
-Da mama, sunt bine, azi imi da drumul. Nu te ingrjora, o sa ajung acasa in cateva ore!
-Bine puiule, ai grija de tine.
-Pa mama.
Inchid telefonul punandu-l in buzunar. Imi asez pastilele usor in geanta si ies cu gandul sa ma duc la Harry.
-Harry! strig si fug sa il imbratisez. Ce dor mi-a fost de tine!
-Si mie mi-a fost dor iubito!
Ma lipeste de perete si incepe sa ma sarute.
-Harry! Termina, o sa intre cineva!
-Ok atunci hai sa o facem repede! spune iar intr-o secunda ramanem amandoi fara tricou.
Imi apuca talia tragand-o mai aproape de el. Isi introduce mana pe sum pantalonii mei dar suntem intrerupti de sunetul usii.
Ma uit furioasa la Harry si soptesc:
-Ti-am zis ca o sa intre cineva!
-Ce se intampla aici? intreaba acel tip, confuz.
-Um.. e o iluzie! spune Harry cu o voce ciudata fluturandu-si mana in fata acelui tip
-Si daca e o iluzie, tu cine esti?
-Um... Mos Craciun...! raspunde continuand sa fluture mana prin aer. Mi-am luat tricoul si am iesit repede pe usa impreuna cu Harry.
Nu mi-am mai putut abtine rasul.
-De ce razi?
-Daca ai stii ce fata aveai...
-Razi, a? Eh las' c vezi tu diseara! spune cu o privire perversa.
M-am oprit instantaneu din ras si am inghitit in sec... Vai de mine!!
~~~
In sfarsit am pus next! Stiu ca e cam naspa .. dar mnah :)) Vreau sa va urez Craciun fericit! Multa iubire si implinire! Kisses! :*
Ally.S ♥
CITEȘTI
♛69 Seductions♛(H.S)
FanfictionPericol. Suspans. Întuneric. Mister. Frică. Plăcere. Seducţie. Lacrimi. Depresie. Durere. Şi cel mai important... IUBIRE. Toate astea reprezintă trăirile şi sentimentele Allyciei. O fată simplă, jucătoare de baschet care trebuie să câştige jocul cu...