*Capitolul 12: Sotul meu!

140 13 34
                                    

Ally P.O.V

''-Ca am murit?! Nu draga, sunt aici ! Si m-am intors la tine! La sotul meu drag! ''

Sotul meu drag! Sotul meu drag!! vocile din capul meu imi fac inima sa bata puternic. Simt cum imi izbesc fata de ceva si nu mai pot sa respir...

Ce se intampla aici? Cine e Evelyn si ce vrea? De ce cand a zis de ''sot'' s-a referit la Harry?! Oare e adevarat? Ei sunt sot si sotie? Dar eu ce sunt? Noua lui seductie? O sclava sexuala...?

Gandul asta m-a facut sa ma trezesc din lesin si sa respir sacadat. Eram in camera mea cu Harriet langa mine.

Cand am vazut-o am sarit agitata din pat impiedicandu-ma putin...

-Tu! Stiai! Stiai toata chestia asta cu Evelyn si nu mi-ai spus?! Huh?!

-Allyy eu...

-Nu incerca sa negi! Puteai sa imi spui ca are o sotie si ca eu sunt doar proasta lui de care se foloseste cand are... acele nevoi si pofte!!

-Ally nu e adevarat! Harry te iubeste!

-Ma ce? Ma iubeste?! Daca ma iubea imi spunea si facea tot posibilul sa ma faca sa zambesc .. dar nooo... el isi bate joc de mine si ma raneste , Harriet! Asta face! Ma raneste! Si doare!

-Of Ally... lasa ca o sa vezi! O sa fie bine! Trebuie sa plec!

-Bun! Pleaca! Pleaca si lasa-ma singura! Asa cum am fost si pana acum! spun ironica trantind usa dupa ea.

-Aaaahh! tip dand cu ambii pumni in usa de la intrare.

Am dat sa ma intorc in camera dar m-am oprit brusc.

-O fi lasat Harriet usa deschisa? imi soptesc pentru mine si fug imediat sa vad.

-TE IUBESC DOAMNEE!!! sar fericita vazand caum usa se deschide la apasarea clantei.

Sa imi iau cateva lucruri... Am urcat scarile si am pasit spre camera din capat. Inaintez dar aud un bazait. Prima oara am crezut ca e o musca pe capul meu dar mi-am intors capul vazand o usa intredeschisa. Mi-am putut observa prin crapatura telefonul. Ooooo de cand il caut. Bazaitul venea defapt de la el... Am primit un mesaj. De la antrenor.

''Domnisoara Stone, ati fost admisa prrintre cele inca 3 fete sa participati la Campionatul de Baschet din Miami, va rugam sa acceptati si sa va confirmati prezenta astazi la ora 15:00. Multumesc, la revedere!''

CUUUMM?!?! EU?! Daaa! Daa ! Ieee in sfarsiit! Si am momentul perfect sa pleeec !! Iau telefonul geanta si ghetele si ies rapid pe usa.

Norocul meu a fost ca prin fata casei trecea un taxi... casa mea ... a lui Harry... este ultima, de pe strada... la vreo 50 de metrii de restul.

I-am spus adresa soferului el pornind imediat.

*

-Buna ziua domnule antrenor!

-Buna Ally! Vad ca vrei sa mergi in Miami. rade.

-Da... m-am gandit... mult... defapt m-am gandit vreo 5 minute si da, accept!

-Bun! Zborul va fi chiar azi peste o ora!

-Azi?! ... Um...

-E vreo problema?

-Pai parintii mei... um .. nu mi-am mai vazut demult si ... ma balbai gandindu-ma numai la Harry... da ... la Harry..

-Vrei sa te conduc eu la aeroport?

-Um... nu , o sa iau un taxi si o sa ajung la timp!

-Ok ... cum vrei... ne vedem acolo!

**

Sunt in fata avionului nestiind ce sa fac...

Sa intru... *fac un pas in fata*

Sa nu intru... *fac un pas inapoi*...

Am oftat si am urcat acea scara. Am intrat... usa inchizandu-se dupa mine.

Imi trantesc fundul pe unul din acele scaune, oftand , din nou.

~

-Ce ai facut cu toate acele fete, Harry?

-Nu iti pot spune, Ally!!

-De ce Harry, de ce?!

-Pur si simplu! Nu vreau sa iti spun!

-Avand in vedere ca sunt logodnica ta, am dreptul de a sti!!

-Intradevar, esti logotnica mea ... dar e personal!

-Harry!

-Nu!

-Harry!!!

-Nu, Ally!

-HARRY!!!!

-Le-am omorat ok... au fost doar niste aventuri iar dupa ce ma plictiseam si imi faceam treaba le omoram ... pur si simplu! Multumita?! Vrei sa incerc si chestia asta pe tine?! Sa stii ca nu mi-e greu sa o fac!

~

Am coborat din avion impreuna cu antrenorul unde ne-am intalnit si cu celelalte 3 fete.

Ne-am urcat intr-un taxi ajungand in 30 de minute la sala unde voi juca.

-Cand ne vom afla adversarii? il intreaba Mya, una din fete pe antrenor.

-Chiar acum! spune si face semn spre usa.

Ma uit si vad 4 moace cunoscute. Erau prietenii lui Harry. Liam, Zayn , Louis si ... cred ca ... Niall.. tipul care mi-a furat prajitura in sala de informatica. O sa ma razbun intr-o zi!

Wow... din combinatia aia mai lipseste doar Harry si ... ii vad pe Louis si Liam cum se dau la o parte lasand cel de-al 5-lea tip sa vina in fata lor. Vorbeam de lup si lupul la usa. CE MAMA DRACULUI CAUTA HARRY AICI?! CUM?! CAND?! DE CE?!

~~~~~

WOOOW... De o luna nu am mai postat la cartea asta! Sorry dar am inceput scoala bla bla... dar promit ca o sa fiu mai activa si sper sa va placa! :*

Ally.S♥


♛69 Seductions♛(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum