~Cateva luni mai tarziu~
Am intrat in casa cu cele doua plase pline. In sfarsit.. Harry ma lasa si pe mine sa ma duc la magazin... macar atat.
Am intrat in bucatarie si am inceput sa asez fiecare produs la locul lui.
-Hei! ma ia prin surprindere, Harriet.
-Oh, hei!
-Vrei sa te ajut?
-Nu, mai am putin, termin singura, tu du-te te rog si cheama-l pe Harry la masa.
-Sigur!
Am asezat si ultima furculita pe masa, totul fiind pregatit. Nu stiu de ce.. dar eram fericita si aveam o stare buna.
-Oh, in sfarsit! Mi-e o foame de lup! o vad pe Evelyn cum coboasa scarile si se aseaza la masa.
Am ramas putin cu gura intredeschisa simtind cum nervii se aduna..
-Tu ce cauti aici?!
-Am venit in vizita, nu te bucuri sa ma vezi? spune ironic.
-M-as bucura daca ti-ai infige din greseala furculita aia in gat. Scorpia dracului ce esti. spun in soapta iesind din bucatarie.
-Harry!! strig din capul scarilor enervata.
-HARRY! VIN-O AICI! ACUM!!
-Ce mama dracului ai? Acum m-am trezit! Ce s-a intamplat? Ti s-au urcat hormonii la cap?
-Ce cauta Evelyn aici?
-Probabil ca s-a plictisit acasa si a venit aici. De ce nu poti sa o accepti?
-Harry! Daca acum nu mai sunteti impreuna, de ce mai vine aici? De ce nu isi vede de viata ei?
-Cine a zis ca nu suntem impreuna?
Am simtit o durere in capul pieptului iar mainile si picioarele au inceput sa imi tremure.
-C-cum adica? Voi sunteti... sunteti...
-Hai ca se raceste mancarea. m-a luat de mana si m-a asezat pe scaun.
Dupa 5 minute in care am fost intr-un fel de 'transa' m-am ridicat trantindu-mi palmele pe masa , aproape rasturnand pagharul cu suc.
-Ally, ce ai? sare speriata Harriet.
-Tu!! spun uitandu-am la Harry. Ce ai de gand? Ce crezi ca sunt eu? O jucarie? De ce dracu te joci cu sentimentele mele? Ce ti-am facut? Te urasc! Va urasc pe toti! Sa te ia dracu!
N-am mai stat pe ganduri si m-am apropiat de usa. Am deschis-o si am trantit-o zgomotos dupa mine.
-In sfarsit libera...
Autor P*O*V
Biata Ally... spera ca Harry chiar sa simta ceva pentru ea. Dar, ca de fiecare data, Evelyn a intervenit in relatia lor, stricand totul... Iar acum Ally sufera si merge plangand pe drum incercand sa dea de un taxi sau de orice alta masina sa o duca acasa, la parintii si familia ei pe care nu i-a vazut de aproape un an.. Ce repede trece timpul, cate amintiri, cate sentimente, cate lacrimi. Dar ea e puternica.
Va reusi sa treaca peste. Timpul vindeca tot, asa-i? Nu! O sa ma contrazic singura.. Timpul te obijnuieste doar cu ideea... Se incordeaza putin incercand sa opreasca lacrimile insa lacrimile sunt prea puternice pentru ea si cedeaza eliminand usor, usor suferinta.
Oare Harry chiar e un tip dur si fara suflet? Sau a fost doar o provocare pentru Ally. Oare a vrut doar sa ii vada reactia?
***
Ally P*O*V
Am asteptat 15 minute acel amarat de taxi, dar intr-un final a ajuns, urcandu-ma infrigurata in el.
-Domnisoara! aud o voce usoara. Am ajuns.
-Oh.. ma scuzati, sunt obosita.. potiti! spun dandu-i banii pentru drum urmand sa cobor.
Am ezitat putin sa bat la usa... dar totusi am facut-o.
Dupa inca un ciocanit, imi deschide mama.
Aceeasi expresie linistita si blanda. Ce dor mi-a fost de ea. Se uita putin confuza dar totusi cu o sclipire in ochi, il vad coborand scarile si pe tata.
Ameteala si durerea de cap isi fac aparitia. Picioarele-mi cedeaza. Simt cum cineva ma prinde dar dupa cateva secunde... totul era negru..
~~~
Cred ca e cel mai neinspirat capitol ever. =)))))) N-am avut idei deloc, sorry. Totusii.. sper sa va placa... ceea ce nu prea cred =))) Chiar vreau sa aud niste pareri =)) Kisses! :* P.S Sorry de greseli.
Ally.S♥
CITEȘTI
♛69 Seductions♛(H.S)
FanfictionPericol. Suspans. Întuneric. Mister. Frică. Plăcere. Seducţie. Lacrimi. Depresie. Durere. Şi cel mai important... IUBIRE. Toate astea reprezintă trăirile şi sentimentele Allyciei. O fată simplă, jucătoare de baschet care trebuie să câştige jocul cu...