*Capitolul 20: "O să sfârşeşti mâncată de câini!"

71 7 2
                                    

...

-Bine, mai vedem noi cum stă treaba. spun nervoasă trântind cana pe masă şi ducându-mă pe balcon.

Am stat acolo mai mult de jumătate de oră dar am intrat înapoi în casă făcându-mi-se frig.

-Ally? Ştii cumva unde e Harry? Îi aud vocea lui Harriet.

-Nu, de ce? S-a întâmplat ceva?

-Nu, de fapt trebuie să mă ajute cu bagajele.

-Bagajele? Unde te duci?

-Mă mut Ally.

-Cee? De ce? Unde?

-La Louis, iubitul meu.

-Louis e iubitul tău?! De când?

-De vreo 2 luni.

-Şi mie când aveai de gând să îmi spui? *zâmbesc*

-Scuze, o să îți povestesc dar acum mă grăbesc, dar o să mai vin în vizită. Promit!

-Bine, hai să te ajut eu cu bagajele.

După ce am cărat fiecare câte o valiză, am intrat înapoi în casă nu înainte de a-i mai face înca o dată cu mâna lui Harriet.

-Allycia, vino repede! Îi aud strigătul lui Luke. M-am grăbit atât de tare să urc scările crezând că s-a întâmplat ceva rău încât am alunecat şi m-am lovit uşor de balustradă.

-Ăh, ce s-a întâmplat?! Pufnesc ținându-mă cu mâna de şold, in locul unde mă lovisem dar nervozitatea de pe chipul meu dispare fiind înlocuită de o bucurie maximă aflând de la Luke că vom merge amândoi într-o vacanță în Caraibe.

-Ce?! Nu cred! Fuck, o să fie grozav! strig radiind de fericire.

-Da ştiu, imaginează-ți, noi doi, pe plajă, singurei.. spune pervers iar eu afişând un zâmbet larg.

Aflând că o să avem avion mâine la prima oră, m-am grăbit să îmi fac bagajul. Dar le hol mă întâlnesc întâmplăor cu Harry.

-Şi, deci, o să plecați în Caraibe?

-Aşa se pare. Spun intrând în cameră urmată de el.

-Mai mult ca sigur o să va plictisiți.

-Nu şi dacă o să îi povestesc eu foarte, foarte amănunțit ce s-a petrecut în seara aia. Cum mă mângâiai, cum mă sărutai... spun cu un zâmbet malefic pe față acesta roşind puțin. Eu cel puțin nu o să mă plictisesc deloc.

-Tu profiți de el, nu-i aşa?

-Chiar deloc, îl iubesc pe Luke!

Din perspectiva autorului

-Ally, dacă îndrăzneşti să îi spui ceva lui Luke, o să îi spun şi eu că profiți de el. Jur că o să îți fac viața un calvar, mă jur că o să mă asigur să fii dată afară din casa asta şi mă mai jur că o să fac în aşa fel încât să nu mai ai unde să te duci şi că o să rămâi pe stradă, şi că o să sfârşeşti mâncată de câini!

Vorbele lui Harry o făcu pe biata Ally să plângă fără oprire. Nu îi vine să creadă cât de dur si nemilos poate fi Harry. Îl împinse afară din cameră încuind uşa şi proptindu-se de ea dând şi mai mult frâu lacrimilor.

Se gândeşte să îi spună lui Luke tot ce s-a întâmplat între ei mâine în drum spre Caraibe, hotărâtă să câştige 'înfruntarea' dintre ea şi Harry.

-----------------------

HEI VOOI, AN NOU FERICIT!!! Sper să vă placă capitolul si nu uitați să îmi lăsați câteva păreri ! ♡

KISSES :***

♛69 Seductions♛(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum