Continut sexual!
*Dupa o saptamana*
Ally P.O.V
Simteam cum ma sufoc si cum mi se face din ce in ce mai cald. Ma foiam in acel pat de spital pana cand am deschis instant ochii din cauza ca nu aveam aer.
-Ally?! Ally ce ai? ii aud vocea lui Harry.
-Apa! mormai usor si in urmatoarea secunda, acesta imi intinde un pahar mare plin cu apa. Il golesc pe jumatate , iau o gura mare de aer si rasuflu usurata.
-Ally! Ti-ai revenit! Mi-a fost dor de tine! tipa Harry imbratisandu-ma strans.
-Scuteste-ma! Numai din cauza ta am patit toate astea! tip revoltata scapand din stransoarea lui.
-Stiu si imi pare rau. Nu am vrut. Doar ca nu imi place sa imi umble nimeni prin lucruri! Iarta-ma!
-Ok, ok... hai, vin-o aici! spun deschizand bratele. S-a napustit asupra mea ca un copilas mic care vrea afectiune.
S-a ridicat in picioare si a inceput sa isi desfaca nasturii de la camasa.
-Ce crezi ca faci?!
-Nu mai pot sa astept pana acasa... hai da-ti bluza aia jos!
-Ce?! Suntem intr-un sital desteptule! Chiar acum ar putea intra cineva!
-Hmm... hai in baie!
-Ce? Nu!
-Haide! spune apucandu-ma de incheietura si tarandu-ma pana in baie. M-a apucat cu ambele maini de talie si m-a urcat imediat pe chiuveta.
Mi-a inlaturat imediat pantalonii si maieul, la fel si boxerii lui si camasa. A inceput sa imi sarute buzele pana a ajuns la linia maxilarului. Si-a lasat mana sa alunece pana in zona mea intima. A introdus usor un deget iar eu am scos un geamat, destul de incet.
-Doamna Stevenson, sunteti acolo? aud vocea unui doctor de dupa usa.
M-am uitat panicata la Harry care era destul de amuzat ..
-Um... da sunt aici!
-Va simtiti bine?
-Da, sunt bin... ahh. gem atunci cand ii simt membrul lui Harry, in mine. Imi pun imediat mana la gura si il plesnesc pe Harry peste umar.
-S-a intamplat ceva? Vreti sa intru?
-Nu! Sunt... sunt bine. incerc sa ignor miscarile rapide si brutale ale lui Harry, si sa ascund geamatul care vrea sa-mi paraseasca gura.
*
Dupa inca 10 minute de placere . Am iesit ca si cand nimic nu s-ar fi intamplat, din salon. Am urcat destul de fericiti in masina , pornind spre casa.
-Ce s-a intamplat Ally? Te vad trista. tresar din cauza lui Harry care era concentrat la drum.
-Um.. nu... nu am nimic.
-Bine. se apleaca si ma saruta usor pe frunte.
Ba da am, am multe! Cum sa nu am?! Serios acum Harry, ba esti nervos, ba esti ingrijorat, ba imi dai palme, ba imi creezi placere, care e problema ta? Ce vrei de la mine? Ce incerci sa faci? Ce ai de gand? Tu ce simti pentru mine? Ba esti idiot, ba esti adorabil, ba esti violent, ba esti dragut si te comporti frumos cu mine, hotaraste-te odata, omule!
-Ally... sigur te simti bine?
-Acum chiar ma simt bine, am spus tot ce aveam de spus!
-De fapt ai mimat din gura si ai dat din maini, nu am auzit nimic din ce ai zis... cred ca trebuia sa mai ramai putin la spital pentru supraveghere avansata!
M-am aplecat putin si am inceput sa ma dau usor cu capul de bordul masinii. Idoata, idioata!
~
In sfarsit am ajuns acasa. O sa ma duc sa ma dau cu capul de tot ce imi iese in cale..
M-am trantit pe canapea observand-o pe Marrgrett care vine la mine sa ma imbratiseze si sa imi spuna ca ii pare bine ca mi-am revenit.
-Domnule Styles, daca imi permiteti , trebuie sa plec la unchiul meu pentru cateva zile, este bolnav si nu are cine sa stea cu el.
-Sigur Margrett, du-te!
-Ce?! Si cine o sa mai stea cu mine cand esti tu plecat? intervin.
-O sa vina cineva important.
-Cine anume?
-O sa vezi... hai Margrett, te duc eu cu masina.
Official am ramas singura in casa asta imensa. Ce sa facem prima oara..? Sa ne holbam la pereti? Buna idee! Pfuaaa, ce plictiseala. Au trecut 5 minute si eu mor aici de plictiseala.
Usa se deschide si pe ea intra o tipa blonda, destul de bine-facuta care are zeci de plase in mana, presupun cu haine.
-Uuu, tu trebuie sa fii Ally! Buna draga mea!
-Um.. heii... tu esti... spun asteptand ca ea sa continue.
-Harriet! Sora idiotului de Harry.
-Hmm.. Harry nu mi-a spus nimic de tine!
-Nu?! Ohoo, nu a spus de mine? Las' ca ii arat eu lui cand vine acasa. spune amenintator apoi zambeste .
-Deja imi place de tine!!
-Ha! Bun, hai sa iti arat ce am cumparat!
**
Dupa 3 ore in care am facut parada modei prin casa, l-am imitat pe Harry, in care Harriet mi-a povestit lucruri intime de Harry de cand era mic, pe care nu voiam sa le aud, si in care am ras de Harry, ne trantim epuizate pe canapea.
-Wow, a fost una din cele mai distractive zile din ultima vreme! Nu semeni deloc cu Harry! Tot ce va aseamana e numele.
-Ohh, da Harry e .. complicat! Dar totusi cand tine la cineva face tot posibilul sa o protejeze si sa o tina langa el. Cum face si cu tine!
-Pff... daca tinea cu adevarat la mine nu ma tinea inchisa aici!
-Crede-ma , o sa se schimbe! Acum hai sa iti arat ceva!
~~~~~~~~~
Ally.S ♥
CITEȘTI
♛69 Seductions♛(H.S)
FanficPericol. Suspans. Întuneric. Mister. Frică. Plăcere. Seducţie. Lacrimi. Depresie. Durere. Şi cel mai important... IUBIRE. Toate astea reprezintă trăirile şi sentimentele Allyciei. O fată simplă, jucătoare de baschet care trebuie să câştige jocul cu...