*Capitolul 6: Never say never!

182 20 5
                                    

Ma schimb si incep sa plang.

De ce eu?! De ce m-a luat pe mine?! Sigur parintii mei sunt ingrijorati! Or sa zica ca am plecat de bunavoie! Vreau acasa.

Cum sa fac sa scap de aici? Hmm.. gandes-te Ally! Gandes-te! Inspectez fiecare particica din livingul imens si imi vine o idee. Podul! Asta e! Trebuie sa fie o iesire spre acoperis. Fug pe scari dar cand sa urc a 3-a treapta... imi aud numele strigat.

-Ally! vocea lui furioasa rasuna si cu putin ecou in incapere.

Retragerea, retragerea! Poate inca nu m-a vazut!

Nu.. nu te-a vazut... de aia se holbeaza la tine, nu? Esti cumva invizibila si nu stiu eu?

Taci constiinta afurisita!

-Ally?! Unde voiai sa te duci, mai exact?!

-Um... era o albina si m-am gandit sa scap te ea.. si stii tu... chestii... banale! Nimic important... nu ca si cum as fi vrut sa ies pe acoperis si sa fug... pff noo!! ma balbai.

Uoau... te-ai dat singura de gol... ce desteapta mai esti!!

Ugh, ce ti-am zis eu constiinta idioata?!

I-am vazut figura furioasa asa ca am incercat sa produc o diversiune...

-Um.. uite ce ... copaci frumosi si un om cu masca care alearga cu o drujba.... ?!

-Ugh Ally, serios? Un om cu o masca si cu o drujba? Nu gaseai si tu ceva mai credibil?

-Serios... chiar e cineva afara care se da drept un personaj din filmele horror!

-Cum spui tu.... In fine acum, avem treaba mai importanta!!

Ma ia de mana si ma taraste pana in bucatarie!

-Ce treaba avem?

-Ce treaba ai tu, mai exact! Trebuie sa faci curat pe aici si sa pregatesti masa. Vom avea un musafir foarte important.

-Ce sa fac? Nici sa nu te gandesti! Ce crezi ca-s eu? Servitoare?! Nici gand!

-Oo, ba da! Altfel... -il intrerup

-Altfel ce? O sa ma violezi pana lesin sau ce?! Cine esti tu sa imi dai mie ordine, huh? Nici macar nu te cunosc! Lasa-ma sa plec!

-Care e problema ta? Orice fata ma place... ce e cu tine?

-Ohoo... imi pare rau dar eu nu-s ca celelalte fele, sa ma las 'cucerita' din prima clipa! Esti cumva Casanova si nu stiu eu? Imi e mila de Skyler ca ea tine la tine si tu? Tu doar profiti, ca toti ceilalti! tip si urc scarile. Si apropo, eu nu fac nimic aici, sa fie clar! Tot ce o sa fac e sa gasesc o iesire ! spun pe un ton autoritar.

-Oh, ba da! Sau vrei sa fi pedepsita?

-Ohoo, deci se pare ca acum sunt la gradinita si o sa fiu cumva pusa la colt si o sa mi se dea cumva si cu rigla peste incheieturi? Pff... pufnesc iar el se uita nesigur si agitat la mine. Fara sa mai zica ceva, pleaca trantind usa.

Decid sa fac ce mi-a zis. Da, recunosc ... imi e frica! Da, de el! Serios acum... cum sa nu iti fie frica de cineva care are o colectie intreaga de cutite...

*

Am terminat de facut curat in living si bucatarie, si am pregatit masa. Are noroc ca nu am pus si putina otrava in mancare. Sau poate am facut-o.

Usa se deschide imediat dupa ce ma asez pe fotoliu, intrand o doamna mai in varsta cu cateva plase in mana.

Ma incrunt putin dar ma linistesc cand ii vad privirea blanda si calda.

♛69 Seductions♛(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum