*Capitolul 11: Petrecere cu ... bataie!

122 14 5
                                    

In poza- Evelyn aka Rainbow-Sword

-Ally, ai rezolvat cu muzica?

-Da, Harriet, totul este pregatit, trebuie sa mai soseasca Harry si Luke cu gustarile si sucurile si putem incepe petrecereeaaaa!!! O, daaa!!

-Woww, pastreaza-ti energia pentru petrecere!

Ma opresc din dansat atunci cand aud soneria semn ca Harry si Luke au venit.

-Ohh, hei baieti, ati adus tot ce trebuie?

-Da, invitatii vor incepe sa vina... chiar acum! anunta Harry atunci cand vede o multime de adolescenti intand pe poarta.

Cand am vazut ca, livingul este plin cu petrecareti, am dat drumul la muzica si am inceput petrecerea.

-Hai Harry, de ce nu te distezi? Stai pe canapeaua aia de jumatate de ora, vin-o, sa dansam.

-Ally, mie nu imi place sa dansez!

-Fara dans = fara distractie. Degeaba se mai numeste petrecere daca nu te distezi macar putin!

-Bine, bine, ma duc pana la bucatarie si vin.

-Harriet, de ce stai? tip nervoasa la Harriet care statea lipita de perete si se gandea.

-Ma gandeam...mi se pare mie sau nu prea se distreaza lumea?

-Ohoo, chiar prea mult, il vezi pe tipu ala, aproape lesina de la atata baut si dansat, e o petrecere reusita, chiar simt ca va fii cea mai reusita petrecere. Acum hai la dans, seara abia a inceput!!

O iau de mana si o duc pana in mijlocul multimii incinse .

Dupa 10 minute de dansat, incep sa prind ritmul dar sunt intrerupta de o atingere pe sold. Simt cum doua maini imi cuprind talia, ma incrunt dar ma relaxez crezand ca e Harry. Ma intorc la el cu scopul de-al saruta dar vad o moaca necunoscuta si ma indepartez putin de el.

-Draga, de ce te-ai speriat? ranjeste acel tip si se apropie din nou de mine. Ma intrept spre bucatarie dar ma urmareste.

-Ce vrei de la mine?!

-Calm draga, nu te enerva, ia zi.. ce ai zice de-o aventura?

-Singura ta aventura va fi de aici pana in peretele ala daca nu ma lasi in pace! amenint cu un pumn.

-Hmm.. te lasi greu, huh? Imi place! ma lipeste de perete vrand sa ma sarute. Il inping si ma ascund in multime. Din dreseala dau peste cineva.

-Ugh, scuze , nu am v... Skyler?! Tu ce cauti aici?!

-Ally!! Te caut pe aici de o ora! Ce dor mi-a fost de tine!!

-Scuteste-ma! Nu ai stiut sa dai un semn de viata sau sa ma ajuti sa scap de aici timp de 2 saptamani!

-Imi pare rau! Am fost ocupata!

-Cu ce?! Sa te vezi cu antrenorul de baschet de la scoala pe la spatele lui Harry?! Crezi ca nu stiu!?

-Ce? Nu-i adevarat!

-Mincinoas-o! ii dau o palma intorcand-ui dramatic fata in cealalta parte.

-O singura data daca ma mai atingi...

-Ce?! Ce o sa imi faci, huh?

-Cine te crezi? Daca stai aici, in luxul asta, te crezi mai tare?! Pff.. de parca nu iti place sa stai aici toata ziua fara sa faci nimic si din cand in cand sa ti-o tragi cu Harry... esti penibila, nu iti dai seama ca pentru Harry esti doar o sclava sexuala? Nici macar nu tine la tine! El ma iubeste pe mine!!

-Pana aici!! sar la propriu pe ea facandu-i cunostinta cu podeaua. Incep sa o trag de par si sa o iau la palme. Probabil ca o sa ma fac de ras dar la ce nervi am , nu ma las pana nu ii rup ceva.

Harriet P.O.V

Am vazut ca admosfera se incinge intre Ally si acea Skyler asa ca am vrut sa intervin dar cineva a a batut la usa. Serios?! Chiar acum la sfarsit mai vin invitati?! Am deschis . Ochii mi s-au marit atunci cand am vazut-o pe Evelyn.

-Evelyn?! Ce cauti tu aici?!

-M-am intors la Harry... nu e evident? ma ocoleste si intra in casa ranjind.

-Hmm... vad ca sunte-ti in timpul unei petrecerei... Am venit exact la timp! se apropie de masuta si opreste muzica. Isi bate joc cumva de mine? Ohooo, nu imi strica ea perecerea!!

-Ce crezi ca faci? o apuc de umar si o intorc cu fata la mine.

-Ai ceva impotriva?

-Evident ca am ! Mai ai si tupeu acum!

-De ce sa nu am...?

Ma pregateam sa ii dau o palma dar ii aud vocea lui Harry si ma razgandesc.

-Evelyn? Ce cauti aici? Am crezut ca ai ...

-Ca am murit? Nu draga, sunt aici! Si m-am intors la tine, la sotul meu de care mi-a fost dor!

♛69 Seductions♛(H.S)Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum