14. Annemin katili

83 35 14
                                    

Sırlar,..sırlar,.. sırlar.gizem, korku, bedenimi alıyor. "Ben kimim" sorusu zihnimi . Yeter diyib bağırmaq istiyorum. Aklımı itirmiş gibi hiss ediyorum. Annemin ölümü babamın yanımda olmaması. Her şey üzerime geliyor. Allahım benim halım ne olucak bana ne olucak. "Anne...bana...ne olucak".
Uykularım bir-birine karışıyor tek isteyim annemi bir kerede olsun rüyamda görmek iyimi neden beni yalnız birkdı hepsi aklimda soru oluyor.
Uykumda annemin sesi "katilimi bul kızım" diye beni uyandırdı. Anne diyerek kalkdım ama annem yoktu. En büyük acıda bu.Yeter ya Allah'ım yeter  bende ölüyüm nolur. Anne haklısın katilini bulmam lazım bana yardımçı ol sadece bu. Biliyorum yanımdasin çık ortaya sana ihtiyacım var senin kokun lazım bana seni özlüyorum çık ortaya nolur. Sabah gün ışıklarıyla kalkdım babam her zaman ki gibi yoktu ne pavyonda uyub kalmış  nede bir yerde sızıb kalmış dı . Buz dolabını açtım hiç bir şey yoktu annemin ölmeden önce  son kez yaptığı sarması kalmış dı. Sarmanı dolabdan çıkardım kokladım çok güzel kokuyordu yemek istemiyordum ömrümün sonuna dək hatıra gibi saklamak istiyordum ama saklayamazdım . Sarmanı buz dolabına geri koytum. Akşam yemək olmadığı için ve babam işlerini önem vermediyi için hiç bir şeyimiz yoktu bu sarmayla bu günü idare ederim yarın da bakarız kendime iş bulmam gerekiyor. Babam sanırım bir süre boyle olucak.
Kiyafetimi giyinib hemen evden çıktım kaza yerine gitdim.  Annemin öldürüldüyü yere. Yanda bir dukyan vardı bu  babamın en yakın arkadaşı Remizi amcaydi . İçeriye girdim  "Günaydın Remzi amca burada iki gün önce kaza oldu annemi çarpıb kaçtılar sen  gördünmü   içindeki adamı? Kameraya  baka bilirmiyim". Diyerek remzi amcanın yüzüne bakıyordum. Biraz səsizlikdən sonra remzi amca konuşmaya başladı.  "Günaydın küçük hanım nasılsın. Kızım ben sana buna nasıl soyluyum bilmiyorum ama bence senin Anni baban öldürdü." Şok içinde yüzüne bakıyordum ne saçmalıyordu  konuşmak istiyordum ama dudaklarım konuşmak istemiyordu sadece gözler ağlamak:biraz baktıkdan sonra kendimi toparlayıb konuştum.  "Ne ...ne .. babam öldürmez oldursede annemi o halde koyub gitmez onu o kadar çok seviyor ki neden onu o halde koyub gitsin ki neden remzi amca? neden?
Lütfen saçmalık olduğunu söyleyin baban yaptığını diyin lütfen." Artık ağlıyordum gözler istemese bile ağlıyordu. "Güzel kızım çok isterim baban yapmadı dimek ama baban her gün bura gelib ben yaptım diyor ben öldürdüm benim yüzünden diyiyor. O gün annene çarpan arabanı aynasında babanın yüzünü az da olsa gördüm baban korktu baban freni durduramadı." Bana sarılıb özür diledi onu itib "hayır... Babam yapmadi siz yalan söylüyorsunuz bir şey biliyorsunuz ve bunu söylemiyorsunuz ..tamam oyle olsun yalanınızı kendinize saklıyın ben bunu bulucam bu katili bulucam." Dışarıya çıktım ağlıyordum  insanlar yüzüme bakıyorbbense onlardan uzaklaşıyordum.neden....ama neden insan dostunun yüzerine yalan atar ben buna inanmıyorum ve inanmıycam katili kendi elerimle bulucam.


Devam edicek:
İyi okumalar canlarım
Beğenmeyi unutmayın
Sizi çok seviyorum.

Ölüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin