2.okulun bahçesi

135 55 7
                                    

Sabah kalkıb okula gitdim.düşünmekden deliricekdim. Beni neden oraya çağrıyor. Belki çok dizi izlediyim için delirmiş ola bilirdim. Ama oraya gitmeliyim çünki çok kötü şeyler ola bilir. Düşünüyordum anneme ne yalan diye bilirim o an müdür sınıfımıza girib akşam parti olacağını söyledi. Çok mutlu oldum artık yalan söylememe gerek yoktu.
Akşam güzel giyinib saçıma fen çekib gitdim. Babam okula beni düşürüb gitdi. Okul çok güzeldi her yıl olduğu gibi bu günde karne günü için idi bu parti. Bense bunu unutmuşdum. Her kes dans ediyordu. Bense o aradan okulun arkasina gitdim. Buraya hic kimsenin girmesine izin vermiyorlardı. Ama ben girdim. çok karanlıktı her yer toz içinde ve gördüyüm kızın fotoğrafları oradan asılmışdı. Çok korkuyordum. Birden ışık parladı ve aynı kız geldi simsiyah giymişdi. Her zaman ki gibi.
Kız yine sinir edici sesiyle konuşmaya başladı. " Ben gece" diyerek adını söyledi ." Beni bu okulda öldürdüler ! Tam bundan 15 yıl önce . Benim zamanı idare etme gücüm vardı ve sevdiyim insanlara kötü bir şey oldukda göre biliyordum. Bunu biri bildi ve beni öldürdü kalbimden bıçakladı. Ama onu göremedim.Çünki yüzünde maske vardı." Onun sözünü yarıda kesib "ben ne yapa bilirim ki beni neden buraya çağırdın." Sözünü davam etdirdi. "Çünki bende olan güc sende de var. Dikkatle yüzüme bak biz bir- birimizə ne kadar benziyoruz.Sen benim katilimi bulucaksın yoksa kendi yok oluşunu izlersin." Diyerek yok oldu. Yine bazı laflarını anlamamışdım benim nasıl güclerim var ? Bir tek anladığım katili bulmakdı ama ben bunu nasıl yapacam. Birden buraya müdür geldi sinirli haliyle "senin ne işin var burada." Ona dikkatle baktım belki onun katili müdür Anna hanımdır. Kafam karma karışıkdı."Hic hocam gezinirken gözüme deydi onun için baktım"dedim .Benim elimden tutup çık burdan birde seni burada görmeyim."Tamam" diyib sözümü devam etdim. "O kızın fotoğrafını oraya neden koymuşlar ki kim ki o kız?"
"15 yıl önce biri tarafından nedeni bilinmeyen halde öldürülen kız " Bense kimki öldüren " Bilmiyoruz hale" diyerek üzerime bağırdı. " Git şimdi arkadaşlarınin yanına" Arkadaşlarımın yanına geldim. 1 saat sonra parti çok şükür bitdi. Eve geldiyimde çok yorgundum ve çok uykum vardı. Yatağıma girdiyim an uyudum. Rüyamda o kızı Geceyi gördüm. " Benim nasıl güclerim var diye sordum" o ise " sen onu ne zaman istersen o zaman güclerin ortaya çıkıcak."ve hemen uyandım. Hava hala karanlık ama ben hem katili hemde kendi güclerimi ortaya çıkarmalıyım. Diye düşünüyordum. Yarın okulun arkasina gidib orada bazı şeyleri araşdırmalıydım. Ders bitdikde aynı yere gitdim. Bura gece daha ürküdücü görünüyordu. Buranın adı ölüm koyulmuşdu. Çok korkuyordum ama içeriye girdim. Her yerde o kızın fotoğrafları vardı. Dikkatle o fotoğraflara bakdıkda kendime ne kadar benzediyimi gördüm en çokda gözlerimiz. Birden fotografda gözüme bir şey deydi. Fotografi elime aldım. Benim kolumda ki doğum lekem onun kolundada vardı hemde aynı yerden. Birde boynunda benim kolyemin aynisi vardı. Kolyemi çıkardim ve dikkatle baktım aynısıydı. Bunu bene babam vermişdi. Nasıl hiç anlamamışdım. Birden içeriye müdür girdi. Bana bağararak "seni uyarmışdım buraya girmə ama sen yine girdin." Kolumdan sıkı tutup dışarıya çıkardı. " Ne işin var burda" didi. Bense "hocam sadece merak etdim" didim. Bana böyle söyledi. " Bak çok merak etme yoksa sen zararlı çıkarsın bu işden. Seni son kez uyarıyorum bura girme yoksa senin için kötü olur". Diyib gitdi.
Neden böyle konuşuyor anlamıyordum . Bence onun bu ölümde parmaği var. Ama o öldürmez çünki onda o cesaret yok. Ama bir şey biliyor ve bunu saklıyor.
Eve girdim. Babamda bu kolye ne arıyor belki almışdır onun aynısını ama çok benziyor. Bunu araşdırıcam Babamı akşama kadar bekleyib bunu ondan sorucam belki o nese biliyor.
Devam edecek.
Leyla Ibrahimova.

Ölüm Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin