Hiç kendinize sordunuzmu "aşk nedir". Ben bunu defalarca kendime sordum ama bunun cevabını bulamadım. O kadar acı verici olduğunu zan etmemişdim. O kadar acı verici bir şey ki anlatamam bile. Her onu gördükde kalbim hızlı atıyor her gözlerine baktıkda nefes alamıyorum ve ona o kadar sarılmaq istiyorum ki. Çok acı verici laflarım sözlerim yetmiyor bazen. Bazen kalbimi söküp çıkarmak istiyorum bazense ölmek hemde çok. En büyük hayalim artık dünya da hiç kimsenin olmaması. Sadece ben ve onun olmasını istiyorum. Ona sarılmak ona her şey için defalarca teşekkür etmek istiyorum. Buna o kadar inanıyorum ki bir gün olacak diye " O ve ben." Ozan ve Leyla. İnanırmısınız hayel kuramaya ben inanırım hayelede gerçek olacağınada. Ben sana..... sana .. aşik oldum demek o kadar çok istiyorum ki . Ama beynim buna izin vermiyor korkuyor acmasızcasına .
Hiç siz kraliça ile hizmetçinin masalını duydunuzmu. Kraliçe bir krala aşk olur. Sırıl sıklam anlatmayacağım şekilde. Ama kral onu görmez onu sevmez bench birisi olur. Bu kraliçani seven bir hizmetçi olur. Kraliçaya belki 100 kere evlenme teklifi eder.onu çok sever ona o kadar deyer verir ki. Ama kraliça hangisini seçsin bilmiyor. Ona deliler gibi aşk olanını mı yoksa onun deliler gibi aşk olmasınımı. Kraliçe kalbinimi yoksa beyninimi dinlesin hangisini? Krala evlenirse kendi aşkında boğulacak kendi denizin de kendi fırtınasında yok olacak. Ve bir gün ona karşı aşkı biticek. Hizmetçiyle evlenirse onun aşkın da boğulacak deniz yine fırtına yine onu boğacak. Bir den onu sevmez ? Ona aşk olmaz? Onu hayel kırıklığına uğratır.
Siz hangisini seçerdiniz aşık olduğunuzumu yoksa sizə deliler gibi aşk olanımı?. Kraliça hangisini dinlesin beyninimi yoksa kalbinimi? Geceyimi seçsin yoksa gündüzümu? Ayımı yoksa güneşimi? Yıldızımi yoksa buludumu? hangisini seçmeli. Kraliçe hic birini seçmiyor ne aşkıni ne deliler gibi aşk olanı. aşkı onu sevmiycek deyer vermiycek. Ve ona karşı aşkı biticek. Aşık olduğu ona değer vericek onu çok ..sevicek.. ama kraliça onu sevmese kalbi onu istemese onu düşünmese. O için kraliçe hic birini seçmiyor ve korkuyor benim gibi..
Aşk kalp demek. Kalp acı verir. Kraliça acı çekiyor ve bende.Devam edicek
Yorum yazmayı ve beğenmeyi unutmayın canlarım