GİRİŞ

2 0 0
                                    

Herkese merhaba yeni kurgumuzun giriş bölümüyle sizi tek başınıza bırakıyorumm🕯️
Bölüm hakkındaki yorumlarınızı belirtmeyi, başlama tarihinizi yazmayı ve oy vermeyi unutmayın.
İyi okumalar!!🤍

Önümdeki bilgisayarı kapattım ve yatağımın yanına koydum. Yatağa yattım. Yutkunmaya çalıştım. Yutkunamadım. Gözlerimi kapattım ve ekranda gördüğüm yazı kafamın içinde dönmeye başladı.

"Silinen Hesap"
"Silinen Hesap"
"Silinen Hesap"

Gözlerimi açtım ve yatağımın yanına koyduğum bilgisayarımı aldım. Sırtımı yatağın başlığına yasladım ve bilgisayarımı açtım. Ellerim titriyordu. Tekrar aynı yazıyı görmek istemiyordum.

Uygulamaya girip hesabı tekrar arattım.

"Arama sonucu listelenecek kullanıcı bulunamadı."

Derin bir nefes vererek kendi profilime girdim. Yeni bir yazı yazmaya başladım.

@notalardakonusur
İnsanlar gider. Anılar kalır.

Gönderiyi paylaşıp uygulamadan çıktım. Bilgisayarı yanıma koydum. Tekrar yatağa yattım ve gözlerimi kapattığım gibi uyudum.

~~~

Sabah başucumdaki alarmın çalmasıyla gözlerimi açtım. Birkaç defa gözlerimi açıp kapattım ve kendime gelmeye çalıştım. İç çekerek yataktan kalktım. Lavaboya gidip ihtiyaçlarımı giderdim ve çıktım. Aynaya bakmadım.

Odama geri geldiğimde annemin bana seslendiğini duydum. "Alçin. Alçin! Kalkmadın mı sen daha!" dedi tiz bir sesle. Daha fazla bağırmaması için "Kalktım! Giyinip geliyorum!" dedim. Dolabımı açıp formalarımı çıkardım. Üstümü çıkaracağım sırada birisi kapıyı çalmadan odama girdi. Sıçrayarak arkamı döndüm. Annem dehşete düşmüş gibi bana baktı. Yanıma gelip "Tartıldın mı?" diye sordu. Tam bir cevap verecekken "Kıyafetlerini çıkar ve formalarını giymeden tartıl! Hemen!" diyerek devam etti.

Kıyafetlerimi çıkardım ve annemin göz hapsinde tekrardan lavaboya girdim. Kapının kenarındaki baskülün üzerine çıktım. Annem bana bakmaya devam ediyordu.

Ekranda gördüğüm sayıyla hiçbir tepki vermeden anneme baktım. Yanıma gelip o da ekrana baktı. Annem gözlerini kocaman açarak "6 kilo fazlan var! Tatile girdin diye rahatlayacağını mı düşündün!" deyip yanımdan ayrıldı ve odamdan çıktı.

Neyseleyerek tekrar odama girdim ve formalarımı giydim. Makyaj masamdaki aynadan saçlarıma baktım ve odamdan çıktım.

Merdivenlerden inerken annemin söylendiğini duydum. Babam masada oturmus kahvesini yudumluyordu. Merdivenleri bitirdim ve mutfağa doğru ilerledim. Babam beni görünce gülümsedi. Bende babama gülümsedim ve anneme döndüm. Annem "Okula yürüyerek gideceksin Alçin. Okulda yemek yemeyeceksin ve eve gelince bir porsiyon salata yiyeceksin." dedi. Hiç bir şey demeden kapıya yürüdüm. Dolaptan kabanımı alıp botlarımı çıkardım.  Kabanımı ve botlarımı giyip kapıyı açtım. Bir çift gözün beni izlediğini hissettim. Arkamı döndüğümde babam arkamdan bakıyordu. Yanıma gelip elime 400TL sıkıştırdı. Bişey dememe kalmadan "Yanında bulunsun diye." dedi ve gülümsedi. Arkamdan kapıyı kapattı.

Önüme dönüp parayı pantolonumun cebine sıkıstırdım ve tam o sırada telefonum titredi. Telefonu cebimden çıkarıp ekrana baktım.

@birpiyanomeselesi
İnsanlar gitmez. Anılar is bırakır.

Birisi gönderime yanıt vermişti.
Hayır.
Birisi gönderime açık vermişti.

Asıl bölümümüzün tarihini topluluk kısmından belirteceğim beklemede kalın!!🤍

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 11 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

İS KOKUSUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin