Yeşil'den

57 7 11
                                    

Vanessa gittikten sonra babam, Kellsey ve Chole ile baya zaman geçirdik.

Doktor - yani amcam- babamları artık yeterli diyerek dışarı çıkarmıştı.

Şimdi tam karşımda ki duvarı izlerken Drew'u bekliyordum.

Ondan bir şey isteyecektim. Yapacağından emindim, ama isteyerek yapar mıydı onu bilemem.

Tam o sırada kapı gürültüyle açlılmıştı.

Tabii ki Drew.

Drew odaya girer girmez gözleri herşeyi es geçerek beni buldu.

" Drew?" dedim ona büyük bir hayranlık ve özlemle bakarken.

" Dolunay Surat?" dedi o da bana aynı şekilde bakarken.

Hemen yanıma gelerek beni kendine çekerek sıkıca sardı. Kollarımı hemen ona dolamıştım.

" Bir daha beni bırakma." derken sesi yalvarır gibi çıkmıştı.

" Bir dileğim olsun isterdim." dediğimde gülerek beni bıraktı.

" Sen beni oyuncağın falan mı sandın?" dedi ama hâlâ gülüyordu.

Bunu bile özlediğini görebiliyordum.

" Dileğimi gerçekleş-"

" Söyle!" dedi lafımı bölerek.

" Türkiye'ye gitmek istiyorum. Hem de bu sefer sağlıklı bir kalple." dediğimde yüzü endişeyle kaplanmıştı.

" Kapalı alan korkun var, Dilsiz Kız."

Sinirlendiğimi hissediyordum," Ben artık konuşabiliyorum ama sen sürekli bana Dilsiz Kız diyorsun farkında mısın?" dedim sinirle.

" Alışkanlıklar kolay bırakılmaz, Dilsiz Kız." dedi.

" Ee gitmeyecek miyiz?" dediğimde tam bir şey diyordu ki onun lafını böldüm.

" Hem bu sefer babamlara da haber vereceğim onlar da gelsin. Hem sen bana ' sen bana deseydin seni götürürdüm!' demedin mi?" diyip gözlerimi kırpıştırdım," ben de diyorum işte. Götürmeyecek misin, avcı? Yani ama sen, ' yok ben gelmiyorum, seni Ethan götürsün dersen de ol-"

" Öyle bir şey olmayacak! Ben götürürüm!"

Sinirli sesiyle kahkaha attım. Gözleri her zaman ki gibi gülüşüme takıldı.

" Biliyordum." Aklımda ki o şüpheyi hemen dile getirdim tabii. " Ve Lucas orada olmayacak!"

Güldü. Ben onun gülüşüne takıldım. Ayrıca Lucas'ın gelmemesi konusunda ciddiyim. Son zamanlar da nereye gidersek gidelim hep peşimizdeydi. Gına gelmişti artık.

" O olmaz işte. Senin yanında olamadığım zamanlar da seni o koruyacak."

Şaşkınlıkla ona baktım. " Sen beni kendi kuzenin den bile kıskanırken, Lucas'ın yanına ciddi ciddi bırakacak mısın?"

Huzursuz ve keyifsizce önüne döndü. " Bunu her ne kadar istemesem de seni koruması gerek. Türkiye' de neler oluyor son zamanlar da. " derken sesi hâlâ keyifsizdi.

" Tamam da sen biye benimle olmuyormuşsun? Beni sen gayette iyi koruyabilirsin?" güldü. " Seni koruyacağım dan şüphen olmasın, Dolunay Surat. Bu sadece bir önlem. Belki acil bir işim çıkar ve Amerika'ya dönmek zorunda kalabilirim?" durdu ve derin bir nefes aldı. " Ve sen gelmek istemezsin o yüzden seni o zaman o koruyacak."

Amerika'ya ben oradayken geri döner miydi?

" Ben oradayken beni bırakıp Amerika'ya gelebilir misin?"

" Hayır. " tereddütsüz konuşmuştu. Zaten yalan söylemediği için şüphe etmedim. " Sen zaten gelecek olsan gelirdin. Sen orada kendin  için kalacaksın. Eğer bana kalırsa seni yanımdan bile ayırmam. Ama malum," diyip bana döndü. " Kan ve ölüm sevmiyorsun." son kısmı büyük bir alayla söylemişti.

Resmen benimle dalga geçiyor!

Elime aldığım yastığı direk ona attım. Burnuna çarpan yastık hemen yere düşmüştü. O ise sanki bir şey olmamış gibi hâlâ bana alayla bakıyordu.

" Drew?"

" Efendim?" dedi hâlâ gözleri bendeyken.

" Sen taştan mı yapıldın?" Bunu ciddi ciddi sormuştum. " Yastığı elime alırken benim bile elim acıdı. Sen nasıl bir şey olmamış gibi duruyorsun, vicdansız!" dediğimde kahkaha atarak beni kendine çekti.

" Yastık ağır değildi, Dolunay Surat. Sadece sen yani bir kutuyu bile ağır bulan kişi için fazlaydı."

" Sen niye benimle dalga geçmeden konuşamıyorsun?"

Güldü. Benim yanımdayken hiç kimsenin yanında yapmadığını yapıp gülüyordu.

" Biz Türkiye'ye gidecektik değil mi?"

Heyecanla ona baktım. " Gidecek miyiz?"

" Senin istemen ile zaten olmuştu."

Bekle beni Türkiye bu sefer hasta değil sağlıklı bir kalple geliyorum!

*****

Evettt. Buna da bayadır bölüm atmıyordum.

Nasılsınız????

Bir dahaki sefere görüşürüzz

İyi günlerrr

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: 7 days ago ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Ötanazi Okulu 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin