Chapter 20

513 36 15
                                    

"මම කැමතියි අමන්දී... ගොඩක්. නෑ මම ආදරෙයි"

ඔබ එක්ක මං
මගේ සංසාර ගීතය පුරා
තනුවක් වීලා පියඹන්නම්...

Amandi's pov

ඉතින් අන්තිමට එයා ඒක කිව්වා... මම එයා කියනකම් බලාගෙන හිටපු ඒ ලස්සන වචන ටික එයා කිව්වා...

එයාගේ ඒ වචන වලටම ගැලපෙන සිංදුවක් ප්ලේ වෙද්දි හරිම ලස්සන විදිහට එයා මට ආදරෙයි කිව්වා..

එයා ඒ වචන කියන කම් මම බලාගෙන හිටියත් ඇත්තටම එයා ඒක කියද්දි මට ඇඩුනා..

දුකට නෙවේ, සතුටට...

ඒක ඕනෙම කෙනෙක්ට එහෙමයි මම හිතන්නෙ තමන් ආදරේ කරන කෙනාගෙන් ආදරෙයි කියලා ඇහෙද්දි....

ඒක අමුතුම ෆීලින්ග් එකක්..

"අනේ ඇයි මැණික මේ"

සතුටට මගෙ ඇස් වලට කදුලු උනලා කියලා දැක්ක මහිෂා එක පාරට ම කලබල වෙලා මගෙන් එහෙම ඇහුවා වෙද්දි මම ඔළුව හොලවලා එයා එක්ක හිනා වුනා...

" මුකුත් නෑ"

මම එහෙම කිව්වහම එයා මගෙ අත අල්ල ගත්තා.

එයාගේ අත සීතල වෙලා...

"එහෙනම්. ම්ම්"

"මට සතුටුයි. මම බලාගෙන හිටියා ඔයා ඒක කියනකම් "

මම එහෙම කිව්වහම එක තත්පරයක්වත් අහක දාන් නැතුව එයා මාව බදා ගත්තා..

" මට සමාවෙන්න මැනික..මට සමාවෙන්න ආදරෙයි කියන්න පරක්කු වුණාට "




"කෙලවරට යන්න"

අදත් සෙනසුරාදා දවසක්. ඉතින් අපි ක්ලාස් ඇවිලිලා ඉන්නේ මේ. සුපුරුදු විදියට මහිෂා මට මුල්ලටම දානවා. ඉතින් මමත් සුපුරුදු විදියට මුල්ලට යනවා...

කාලේ කොච්චරටම ඉක්මනට යනවද කියනවා නම් දැනට අපි යාළු වෙලා මාස තුනක් වෙනවා. තව අපිට එක්සෑම් එකට මාස හයක් වගේ තියෙන්නේ. මොන දේ වෙනස් වුනත් එදා වගෙම එයා හරිම ආදරනිය කෙනෙක්. මට කිසිම වෙනසක් කරන් නැතුව හැම වෙලේම මාත් එක්ක හිටියා වගේ ම මම දන්නවා ඉස්සරහටත් එයා ඉන්නවා කියලා..

දැන් නම් අපි යාළු වෙලා කියලා අපේ යාළුවෝ දන්නවා. ඉතින් ඒක නිසා අපි දෙන්නා පාඩුවේ ඉන්නවා..

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Nov 13 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Our love ( Sinhala gl )Where stories live. Discover now