Темрява огорнула гори, але тихою долиною луною гуляли безперервні крики, а над гірським маєтком танцювало жовте полум'я.
Стискаючи в руці смолоскип, чотирнадцятирічна дівчина не зводила очей з картини, що розгортається.
Всепоглинаюче полум'я охопило всю резиденцію, і було чути лише тріск палаючого дерева.
Спалити, знищити все.
Нехай ця диявольська клітка зникне.
Нарешті в'язниця, що утримувала її останні десять років, перетворилася зараз на море полум'я.
- Куди ми підемо? - ласкаво промуркотіла кішка, полизуючи свою лапу. Вона сиділа на плечі дівчини, уважно дивлячись на неї своїми ясними очима.
- Куди завгодно, головне подалі звідси, - відповіла дівчина, потім востаннє окинула поглядом своє творіння, розвернулася і попрямувала у бік гір. Був чутний лише звук зламаних ланцюгів, що сковували її худі ноги, коли вона, абсолютно безпристрасна, йшла до густо зарослої стежки.
Варто їй відвернутися, як із цього хаосу вискочило палаюче тіло. Воно пронизливо закричало, дивлячись шаленими очима в спину дівчини, що зникає в темряві:
- У Се! Повернися! Ти ніколи не зможеш вибратися звідси! Ти належиш мені!
Понад десять років напруженої роботи перетворилося на ніщо.
Дівчина зупинилася на стежці, обернулася до чоловіка, охопленого полум'ям, і сказала:
- Ти помреш, а я продовжу жити.
Чоловік знову видав агонізуючий крик. Поглянувши востаннє на втілення свого найстрашнішого кошмару, вона холодно промовила:
- Прощавай, дідусю.
Кішка, що сиділа на її плечі, зневажливо пирхнула і посміхнулася. Дідусь?
Цей божевільний, одержимий вивченням медицини настільки, що замкнув свою онуку глибоко в горах і ставив на ній досліди, яке право він має зватись дідом?
- Майстер, що ви плануєте? - спитала кішка у дівчини, ігноруючи джерело голосу, що поступово поглинається полум'ям.
Та подивилася на свої схудлі руки і тихо відповіла:
- Здам іспит на ветеринара.
- Ха-ха-ха! Якби старий дізнався, що його неперевершений геній медицини хоче стати ветеринаром, він, безперечно, не спочив би із миром, - вигукнула кішка, істерично регочучи на плечі дівчини.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геніальний лікар
AdventureГеніальний лікар 23 століття від вибуху помирає і потрапляє в інше тіло в інший світ. Як виживатиме вона в цьому світі, та завойовує його. Купа цікавих пригод.