Частина 28. Злий намір

1 0 0
                                    

У покоях наслідного принца Цзюнь У Се вимірювала його пульс. Протягом кількох днів лікування видалили більшість токсинів з його тіла, і Мо Цянь Юань відчував себе набагато краще. Його зазвичай бліде обличчя тепер набуло фарб.

Коли оголосили про візит другого принца, на його обличчя позначилося нетерпіння.

- Вибрав цей час для візиту, навряд чи він тут із добрими цілями, - посміхнувся Мо Цянь Юань.

Відносини між двома братами були далекі від гармонії. Мати Мо Цянь Юаня була імператрицею, а мати Мо Сюань Фея – наложницею. Після того, як імператриця померла, вона опанувала гарем і стала фавориткою імператора. Він до безумства любив цю наложницю, і Мо Цянь Юань сильно охолонув до нього після смерті імператриці.

Цзюнь У Се прибрала руки з його зап'ястя і сказала:

- Тепер, коли новини про твоє відновлення поширилися, люди злякалися і не можуть поводитися тихо.

Мо Цянь Юань не приховував, що його здоров'я покращується, цього вимагала і Цзюнь У Се.

Хто підтримає дурного принца та палац Лінь? Він має спочатку відновити репутацію, розпочавши з повернення довіри людей та міністрів.

Це було добре зрозуміло і Цзюнь У Се, і Мо Цянь Юаню.

- Я хотів би подивитися, що він може зробити мені, наслідному принцу, - посміхнувся Мо Цянь Юань, його очі спалахнули холодом. Хоча становище наслідного принца не було стабільним, імператор все ще мав стежити за своєю власною репутацією. Тому він не зробив би нічого радикального, і навіть Мо Сянь Фей не посміє зробити щось у присутності інших.

За кілька хвилин до кабінету неквапливо увійшли Мо Сюань Фей і Бай Юнь Сянь.

Через зовнішність і характер у Мо Сюань Фея була висока репутація в країні, а Бай Юнь Сянь, одягнена в біле вбрання, здавалася феєю. Ця пара доповнювала один одного і збоку виглядала дуже елегантно та гордо.

- Імператорський брат, я так довго не бачив тебе, твій колір обличчя став набагато кращим, - м'яко видихнув Мо Сюань Фей, мигцем подивившись на Цзюнь У Се, і вражено завмер.

Мо Сюань Фей стало тісно у грудях, його переповнило невдоволення. Головна причина того, що її зовнішності ніколи в минулому не приділяли якоїсь особливої ​​уваги, полягала в тому, що вона мала жахливий характер. Він повністю перекреслював її.

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now