Частина 24. Нефритовий нектар

1 0 0
                                    

        Хоча на неї вирячилися, Цзюнь У Се все ще продовжувала їсти спокійно і незворушно. Опустивши очі, дівчина колупала їжу паличками так, ніби була зовсім одна, а не сиділа в кабінеті наслідного принца з ним самим навпроти себе.

Після довгого споглядання, бачивши, що вона ніяк не реагує і не має наміру піднімати голову, Мо Цянь Юань занудьгував. А потім підняв свою чашу та осушив її за один присід.

Як тільки вино виявилося в нього в роті, пряність, що обпалює, пропалила його нутро до самого шлунка. Перш ніж він зміг зрозуміти, що відбувається, його накрило іншою хвилею - його ніби спалювало зсередини. Він нахилився вперед і вирвало його.

Без будь-якого попередження його вивернуло навмисне на повний їжі стіл.

Цзюнь У Се нарешті підвела очі, в одній її руці була маленька скляна чаша, а в другій - пара паличок зі слонової кістки. Вона спокійно спостерігала за Мо Цянь Юанем, якого все ще рвало.

Маленька чорна кішка завмерла. Вона подивилася на нез'їдену порцію риби, яка все ще лежала на столі, вкритому підозрілою рідиною. Декілька крапель потрапило навіть на її хутро.

- Я... - Мо Цянь Юань знав, що все зіпсував, і хотів порозумітися, але перш ніж він зміг щось сказати, його знову занудило, він швидко затис рота і помчав у куток кімнати, де його і вирвало в дерев'яну бочку.

Цзюнь У Се спокійно відклала чашу та палички для їжі, встала і вийшла з-за зіпсованого столу.

- Мяу! - маленька кішка оговталася від заціпеніння і вигнула спину. Вона зістрибнула зі столу і почала тертися об чистий м'який килим, скаржачись у думці: - Господине! Чому в тебе завжди так! Ти знала, що контакт з отрутою нічної квітки пшениці веде до блювоти! Чому ти не могла хоча б попередити цього ненормального?

У маленької чорної кішки текли сльози, коли вона відчайдушно терлася об килим, намагаючись прибрати цю гидоту зі своєї дорогоцінної чорної вовни.

- Я забула, - Цзюнь У Се спокійно стояла осторонь, спостерігаючи, як Мо Цянь Юаня вивертає у дерев'яну діжку. З іншого боку по килиму каталася її чорна вихованка. Оглянувши цю картину, вона мимоволі зігнула губи легкої посмішки.

Охоронці, що стояли за межами кімнати, почули якийсь шум, але не наважилися увійти. Лише запитали, чи все гаразд. Мо Цянь Юань, якого рвало, практично закричав на них, наказуючи піти.

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now