Частина 19. Дивна техніка культивування

1 0 0
                                    

          Маленький лотос схлипнув і засопів, протестуючи:

- Ці книги не марні...

Маленька чорна кішка пирхнула, підняла лапу і швидко змахнула одну із книг зі столу, змусивши її з глухим стукотом упасти на підлогу.

- Ні-і-і-і, - личко дитини побіліло, він рвонувся вперед, щоб "врятувати" книгу, дбайливо взявши її в руки.

Маленька чорна кішка звузила очі і подивилася на цього зухвалого маленького лотоса, який благаюче дивився у відповідь.

Вихованка У Се проігнорувала його, змахнула лапою, і інша книга з гуркотом упала зі столу. Це тривало досить довго: маленька чорна кішка жбурляла книги зі столу, а лотос, весь у сльозах, бігав навколо неї, щосили намагаючись зберегти їх.

- Досить, - сказала нарешті Цзюнь У Се, перериваючи невелику драму цих двох.

Маленький лотос від виснаження впав на підлогу, щільно притиснувши до себе ті кілька книг, які йому вдалося врятувати, дивлячись своїми заплаканими очима на Цзюнь У Се.

- Чому ти вважаєш ці книги такими важливими? Навіщо вони тобі? - Цзюнь У Се дивилася на маленьку фігурку, тримаючись рукою за підборіддя.

- Вони не для мене, а для тебе, господине, - шморгнуло носом дитя.

Цзюнь У Се підняла брови.

Коли вона вчора переглянула книги, то виявила, що всі вони були технічними книгами з озеленення, які навчали людей, як вирощувати рослини та квіти. Якщо тільки цей маленький хлопець хотів, щоб вона стала садівником?

- Це... це... те, що ви всі називаєте методом культивування, - маленький лотос приніс їй книжки.

– Методи культивування? - Цзюнь У Се була здивована.

– Так, – кивнув маленький лотос, – я – рослина, тому ти не можеш використовувати звичайні методи культивування, які переглядала. Не недооцінюй усі ці книги, їх дуже важко дістати! Попередній власник ніколи не вважав їх добрим матеріалом, тому не зміг розвинути за їх допомогою духовну силу. Я повинен сказати, що ти дуже щаслива... - ця квітка щосили намагалася пояснити все Цзюнь У Се, але його сором'язлива і затиснута поведінка не робила його слова дуже переконливими.

Цзюнь У Се подивилася на книги в його руках, якби її дух не пояснив їй, вона справді не змогла б припустити, що ці старі книги про садівництво насправді дорогі методи культивування!

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now