Частина 2. Палац Лінь

1 0 0
                                    

Таємнича людина підняла з подиву брови. Поки він намагався заспокоїтися, на нього холодно дивилися чорні очі, наче з вулканічного скла. Вони дивилися так, наче хотіли його загіпнотизувати. Як він хотів змінити її манеру поведінки – розворушити її спокій, збити ритм серця! Дівчина була абсолютно неймовірною – як вона могла залишатися спокійною у такій ситуації?

- Не турбуйся! Я не дозволю тобі померти, – ніжно сказав він.

- Відправ мене додому, - різко відповіла вона.

Зважаючи на те, що вона сильно поранена, найкращим рішенням було відправити її додому.

Він диявольськи посміхнувся, нахилився і поцілував У Се в лоба.

- Як забажаєш, - усміхнувся він.

Маленька чорна кішечка, що ховається всередині У Се, закостеніла. Її господиню щойно використовували у своїх інтересах!

******

Цзюнь У Се відчула, що все навколо повільно зникає і вона поринає у темряву. Нарешті прийшовши до тями, вона розкрила довгі вії і побачила, що знаходиться в прекрасному теплому ліжку в розкішно обставленій кімнаті.

Біля неї сидів сивий старий. Побачивши, що вона прокинулася, його обличчя засвітилося від радості, і він вигукнув:

- Дурне дівчисько, ти, нарешті, прокинулася! Не лякай так свого дідуся! Це лише кільцевий дух! І що з того, якщо ти його не маєш? Хто, ти гадаєш, я такий? Я всемогутній Лін Ван! Я буду підтримувати тебе, неважливо як. Тут нема чого боятися! - Цзюнь Сянь вийшов із себе.

Дідусь?

У Се насупилась, коли в її мозку проносилися спогади її тіла. Старий, який сидів біля її ліжка, був не хто інший, як Лінь Ван із королівства Ці, дідусь Цзюнь Сянь.

Те, що Цзюнь Сянь згадав - кільцевий дух - унікальне явище для цього світу.

Коли дитина народжується, кільцевий дух утворює зв'язок із людською душею. Він спить до чотирнадцятиліття і проявляється у вигляді кільця на безіменному пальці правої руки. Кожен дух – це як розвиток душі. Усі кільцеві духи різні за формою. Деякі можуть перетворитися на потужну зброю, а деякі – стати могутніми тваринами.

Кілька днів тому Цзюнь У Се виповнилося чотирнадцять років, і її кільцевий дух мав прокинутися, але за цілий день нічого особливого не сталося.

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now