- Припини вже спати і співаєш що-небудь! – Цзюнь Сянь від душі підштовхнув свого сина. Тепер, коли він почував себе набагато краще і міг нарешті їсти, чого ще вони чекали?
Коли слуги ввійшли в кімнату з кашею з запалу з жару, аромат був такий спокусливий, що і батько, і син миттю розсіяно дивилися на миски, що димилися.
Каша мала слабкий запах трав. Цзюнь Цінь відчував, що його шлунок стиснувся, як перед ним поставили миску, адже він не їв так довго.
Як тільки він зробив глибокий вдих, аромат напав на всі його почуття, і його попередня втрата апетиту перетворилася на історію. Він щосили намагався сісти в ліжку, щоб насолодитися своїм першим прийомом їжі за ці кілька днів.
Після того, як він наївся, він зручніше сів у ліжку і тільки тоді зрозумів, що був у дуже небезпечному становищі, коли був непритомний.
- Всі лікарі, що оглядали тебе, казали, що ти при смерті... якби не її...
Цзюнь Сянь зітхнув, думаючи про біль втрати свого старшого сина... Якби таке сталося знову, він справді не знав, чи міг би він вижити чи ні.
- Але... Цзюнь У Се щойно почала навчатися медицині, як вона могла знати, як мене врятувати? - Цзюнь Цінь був повний питань, здається, цього разу з Цзюнь У Се відбулися справді великі зміни. Своєрідна груба маленька дівчинка, здається, зникла безслідно. Навіть під час того знущального візиту Мо Сюань Фея вона не висловлювала невдоволення, сильно відрізняючись від попередньої себе, яка б обов'язково закотила скандал. Тепер вона стала розумною та врівноваженою.
"Нещодавно ця дитина сильно змінилася, вона стала дуже розважливою. Думаю, її рана не була такою простою, як ми думали. Якби не такий крутий поворот подій, вона не змінилася б так сильно за такий короткий час" - Цзюнь Сянь не сказав цього вголос, але він думав про це деякий час і дійшов деяких припущень.
Усе почалося, коли вона повернулася, вся поранена. Через що вона пройшла?
Цзюнь Цінь мить вагався, але таки сказав правду, що Цзюнь У Се дала йому насіння лотоса прямо перед цим інцидентом.
- Насіння лотоса? - Цзюнь Сянь трохи хмурився. Спочатку він думав, що хтось таємно вирішив умертвити його сина, але тепер тут виявилася замішана Цзюнь У Се.
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геніальний лікар
Phiêu lưuГеніальний лікар 23 століття від вибуху помирає і потрапляє в інше тіло в інший світ. Як виживатиме вона в цьому світі, та завойовує його. Купа цікавих пригод.