З погляду Цзюнь У Се, її дядько не міг ходити не тому, що отрута була занадто токсична, а тому, що... лікарі в цьому світі прогаяли час!
Їй ніколи не спадало на думку, що проблема не в лікарях цього світу, а скоріше в тому, що вона була надто неправильна! Її навички перебували на безпрецедентному рівні, наче університетський випускник робив домашню роботу за дитину з початкової школи. Тут були значні відмінності.
- Так, - відповіла вона на їхнє хвилювання.
Вони мовчали, але в їхніх очах чудово було видно полум'я, що запалилося, поки вони намагалися переварити всю інформацію.
Палац Лінь занепав через відсутність наступника, проте якщо Цзюнь Цінь зможе одужати протягом наступних кількох років, палац ще зможе погрітися у славі.
Ця можливість була дуже важливою для них зараз.
- У Се, на карту поставлено дуже багато, можливість і саме відновлення твого дядька повинні зберігатися в секреті. Щодо твого Майстра... - Цзюнь Сянь негайно задумався про це дуже нагальне питання.
- Майстер сказав, що не цікавиться мирськими справами, - що може розкрити неіснуюча людина?
– Це приємно чути. Ми дійсно повинні подякувати йому за всю його допомогу! Будь ласка, передай йому, що якщо є щось, з чим палац Лін може допомогти, якщо це в наших силах, ми зробимо все можливе! - схвильовано висловився Цзюнь Сянь.
- Я передам, - слабко відповіла вона.
- У Се, дякую, - Цзюнь Цінь дивився на У Се теплими очима і ніжно посміхався. Він дуже вдячний, що всі ці роки його сім'я так підтримувала його. А тепер його улюблена племінниця сказала, що могла вилікувати його за допомогою свого Майстра! Він просто не міг дочекатися цього моменту!
Його "дякую" пробудило в ній якісь почуття. Вона навіть здивувалася небагато. У минулому вона врятувала багатьох, і врятовані завжди дякували їй, але ті "дякую" ніколи нічого не означали для неї.
Однак цього разу "дякую" Цзюнь Ціня змусило її відчути теплоту, і випробувана радість – ніжно посміхнутися у відповідь.
Виявляється, що почуття під час лікування члена сім'ї були зовсім іншими.
П'яна цим почуттям, вона продовжила:
ВИ ЧИТАЄТЕ
Геніальний лікар
AdventureГеніальний лікар 23 століття від вибуху помирає і потрапляє в інше тіло в інший світ. Як виживатиме вона в цьому світі, та завойовує його. Купа цікавих пригод.