Частина 9. Отрута

1 0 0
                                    

       Слуга привіз Цзюнь Ціня до ставка на задньому дворі помилуватися квітучими лотосами. Цзюнь Цінь, взагалі, не був у настрої насолоджуватися красою природи.

Почувши дрібні кроки, що наближалися, Цзюнь Цінь повернув своє інвалідне крісло в тому напрямку і посміхнувся, побачивши трохи розчервонілу Цзюнь У Се.

- Ти нарешті готова вийти? - спитав Цзюнь Цінь.

З того часу, як Цзюнь Сянь дозволив Цзюнь У Се вивчати медицину, вона проводила практично цілі дні під замком, виходячи тільки в аптеку і більше нікуди. Така її поява була справді рідкістю.

Цзюнь У Се подивилася на свого дядька, який радісно посміхався до неї. Вона була трохи здивована, тому що її тіло зазнало інтенсивного поліпшення за допомогою насіння та сліз лотоса, хоча вона досі не могла розвивати духовної сили, її кроки стали дуже легкими. Якщо вона не потрапляла у кут огляду людини, її присутність важко було виявити.

Однак цього разу, коли вона тільки-но увійшла до просторого заднього двору, її дядько, що милується водоймою з лотосами, з самого початку зрозумів, що це вона.

Його слух дивовижний!

– Ноги дядька були пошкоджені на полі битви? - Цзюнь У Се насилу відновлювала фрагменти спогадів, пов'язаних з дядьком, але інформації виявилося не так уже й багато. Скільки вона себе пам'ятала Цзюнь Цінь завжди сидів в інвалідному кріслі і рідко говорив про ноги, тільки один раз згадавши, що був поранений у битві.

- Так, - відповів Цзюнь Цінь.

- Це не звичайна рана, правда? - не відставала Цзюнь У Се, вона була впевнена, що це більше, ніж проста рана, що залишилася після бою. Коли його поранили, до палацу Лінь було запрошено найкращих лікарів.

Коли Цзюнь У Се впала з скелі, її рани були дуже серйозні, багато кісток було переламано. Протягом місяця вона змогла ходити, отже проста рана з поля битви не повинна була позбавити його можливості ходити.

- Це отрута, я отримав удар у спину ножoм зі смертельною отрутою. Якби не твій дідусь, я боюся, що тобі не було б з ким говорити зараз. Він зміг змусити монарха клану Цин Юнь вилікувати мене, - меланхолійно сказав дядько, піднявши край одягу на талії, щоб показати огидний шрам.

Хоча рану він отримав понад десять років тому, шкіра навколо неї все ще була темно-фіолетового кольору.

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now