Частина 29. Це лише якась медична пігулка

1 0 0
                                    

- О? - Цзюнь У Се підняла брови.

- Юнь Сянь – шановний гість нашого королівства Ці та дуже важлива для нас! Як можна дозволити так чинити цій огидній тварині! Сьогодні ти маєш убити її як вибачення перед кланом Цин Юнь, щоб запобігти таким речам знову! - Мо Сюань Фей зловісно посміхався, говорячи все це. Він не міг зачепити Цзюнь У Се прямо тут у покоях наслідного принца, але було не важко перекласти провину на кішку і вбити її.

Він міг сказати, що ця маленька чорна кішка була їй дорогою, і найбільше на світі просто зараз йому хотілося зірвати з її обличчя цю спокійну і байдужу маску.

Мо Цянь Юань міг захистити Цзюнь У Се, але не чорну кішку. Якби він прийняв рішення захистити їх обох, це стало б ляпасом клану Цин Юнь.

Це була дрібниця, але роздувши його, він зможе отримати з цієї переваги. Мо Сюань Фей хотів чинити тиск на Мо Цянь Юаня, використовуючи ім'я клану Цин Юнь. Мо Цянь Юань звузив очі, в них спалахнув гнів.

Цзюнь У Се тримала маленьку чорну кішку і недбало дивилася Мо Сюань Фея, що тріпав язиком.

Зіниці чорної вихованки звузилися, атмосфера навколо почала потихеньку змінюватися. Її тінь почала вагатися, вона збиралася перетворитися, і Цзюнь У Се, яка відчула цю зміну, швидко притиснула долоню до шиї маленької чорної кішки, намагаючись заспокоїти її і запобігти подальшому перетворенню.

- Це лише дрібниця, якщо ви так переживаєте, я компенсую вам це, - раптом заговорила Цзюнь У Се.

- Компенсуєте? Що ви збираєтеся використовувати як компенсацію? Пігулка нефритової роси не може бути куплена за гроші, ви опустили таку важливу деталь і намагаєтеся виставити все простіше, ніж є насправді, - посміхнувся Мо Сюань Фей.

Обличчя Бай Юнь Сянь страшенно спотворилося, коли вона почула, що ця дрібна назвала її пігулку Нефритової роси "дрібницею". Вона не знала, як їй варто називати це дівчисько з палацу Лінь: зарозумілою чи неосвіченою?

Хоча пігулка Нефритової роси не така дорога, як і пігулка Цин Юнь її майстра, але рецепт можна було знайти тільки в її клані і більше ніде! Це секретний рецепт, відомий виключно учням клану Цин Юнь, а звичайні учні взагалі не мали доступу до нього. Як Цзюнь У Се збиралася їй компенсувати її втрату?

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now