Частина 20. Святкування Дня народження

1 0 0
                                    

Рот Цзюнь У Се трохи смикався - книга заявляла, що сніговому лотосу потрібно зовсім особливе довкілля, і його не можна садити у звичайну воду. Якщо насіння помістити у звичайну воду, лотоси ослабнуть і не матимуть шансів на відновлення. Тобто вони загинуть.

Звичайно ж, цей неприємний лотос не міг бути вирощений у якійсь звичайній воді! Вона зазначила, що, крім вод небесного джерела, існувала й інша рідина, в яку вона могла посадити сніговий лотос, яка називається "нефритовим нектаром".

У цьому світі цей термін означав вино вищої якості, навіть у Цзюнь Сяня лише одного разу був шанс скуштувати цей напій: тоді перший імператор подарував йому чашку на святкуванні перемоги у війні.

- Використовувати вино, щоб виростити рослину... хм-м-м, - Цзюнь У Се потерла надперенісся, щоб зняти напругу, перебуваючи в глибоких роздумах. Хоча це вино було дуже дорогим та рідкісним, принаймні вона знала, що це таке. Щодо небесного джерела, вона ніколи не чула про це раніше!

Нефритовий нектар було дано першим імператором, це означало, що був пристойний шанс на те що, що він зберігався у королівському палаці.

Цзюнь У Се згадала розмову з Цзюнь Сянем, що сталася кілька днів тому, про те, що незабаром святкування дня народження наслідного принца, і її запрошено. Це було б чудовою нагодою перевірити, чи все ще є в палаці цей нектар.

Хоча вона придбала необхідні їй методи культивування, вона не могла розпочати через відсутність ресурсів.

Поки вона обмірковувала проблеми з ресурсами, через які не могла почати культивувати, Мо Сюань Фей і Бай Юнь Сянь перебували в смутку з тих пір, як повернулися з Примарного міста.

Відповідно до законів Примарного міста, Мо Сюань Фей нічого не міг зробити тому хлопцеві, який змусив його так ганьбитися! Він стискав зуби, згадуючи про те, як важко було йому заспокоїти Бай Юнь Сянь після того інциденту в Примарному місті. Той молодий хлопець! Як насмілився він перейти йому дорогу? Він терміново викликав придворного живописця та наказав написати портрет цієї дитини за його описом.

Навіть при тому, що він не міг зачепити його в примарному місті, як тільки той знайдеться, він його не відпустить!

Мо Сюань Фей мобілізував свої приховані сили і змусив їх прочесати все імперське місто тієї ж ночі. Але ось яка дивина! Не було знайдено жодних слідів тієї дитини. Він ніби розчинився у повітрі.

Геніальний лікарWhere stories live. Discover now