A/n: It's been two weeks again since I last updated, I'm sorry for that. Right now, I just feel so overwhelmed by school and everything that even if I have some free time, I'd rather spend it relaxing and not having to work with my brain.
This chapter will be a diary entry of Y/n.༺༻
𝐷𝑒𝑎𝑟 𝑑𝑖𝑎𝑟𝑦,
𝐼𝑡'𝑠 𝑏𝑒𝑒𝑛 𝑚𝑜𝑟𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑡𝑤𝑜 𝑤𝑒𝑒𝑘𝑠 𝑜𝑓 𝑚𝑒 𝑖𝑠𝑜𝑙𝑎𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑖𝑛 𝑚𝑦 𝑟𝑜𝑜𝑚. 𝑇ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤ℎ𝑦 𝐼 ℎ𝑎𝑣𝑒𝑛'𝑡 𝑡𝑜𝑙𝑑 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑛 𝑎 𝑤ℎ𝑖𝑙𝑒, 𝐼 𝑤𝑎𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡- 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑘𝑛𝑜𝑤. 𝐴𝑙𝑙 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑐𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑟𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦𝑠𝑒𝑙𝑓 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑎𝑛𝑦𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔. 𝑇ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ𝑜𝑢𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑤ℎ𝑜𝑙𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝐼 𝑏𝑎𝑟𝑒𝑙𝑦 𝑎𝑡𝑒, 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑠ℎ𝑜𝑤𝑒𝑟, 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑔𝑜 𝑜𝑢𝑡𝑠𝑖𝑑𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑑𝑖𝑑𝑛'𝑡 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑡 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑜𝑛 𝑚𝑦 𝑝ℎ𝑜𝑛𝑒. 𝐸𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑚𝑖𝑛𝑢𝑡𝑒 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑛 ℎ𝑜𝑢𝑟, 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 ℎ𝑜𝑢𝑟 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑑𝑎𝑦 𝑎𝑛𝑑 𝑒𝑣𝑒𝑟𝑦 𝑑𝑎𝑦 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎 𝑚𝑜𝑛𝑡ℎ. 𝐼 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑖𝑠𝑒𝑑 ℎ𝑜𝑤 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑝𝑎𝑠𝑠𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑑 ℎ𝑜𝑤 𝑙𝑖𝑡𝑡𝑙𝑒 𝑡𝑖𝑚𝑒 𝐼 𝑎𝑐𝑡𝑢𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠𝑝𝑒𝑛𝑡 𝑖𝑛 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑟𝑜𝑜𝑚 𝑠𝑜 𝑓𝑎𝑟. 𝐸𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑖𝑡 𝑓𝑒𝑙𝑡 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑎𝑔𝑒𝑠, 𝑖𝑡 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑑𝑜𝑒𝑠𝑛'𝑡 𝑓𝑒𝑒𝑙 𝑙𝑖𝑘𝑒 ℎ𝑜𝑚𝑒. 𝐼𝑡 𝑎𝑙𝑙 𝑠𝑡𝑖𝑙𝑙 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑠 𝑠𝑜 𝑠𝑡𝑟𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑎𝑦𝑏𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡'𝑠 𝑤ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑔𝑒𝑡 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟- 𝑡𝑜 ℎ𝑎𝑣𝑒 𝑎 𝑝𝑙𝑎𝑐𝑒 𝑡𝑜 𝑐𝑎𝑙𝑙 ℎ𝑜𝑚𝑒.
𝐺𝑜𝑑, 𝐼'𝑚 𝑔𝑙𝑎𝑑 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼'𝑣𝑒 𝑓𝑖𝑛𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑐𝑜𝑚𝑒 𝑡𝑜 𝑠𝑜𝑚𝑒 𝑠𝑜𝑟𝑡 𝑜𝑓 𝑠𝑒𝑛𝑠𝑒. 𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼'𝑚 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔 𝑔𝑜𝑜𝑑, 𝑖𝑛 𝑎𝑛𝑦 𝑤𝑎𝑦, 𝑎𝑙𝑙 𝐼'𝑚 𝑠𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼'𝑣𝑒 𝑘𝑖𝑛𝑑 𝑜𝑓 𝑙𝑒𝑎𝑟𝑛𝑒𝑑 𝑡𝑜 𝑎𝑐𝑐𝑒𝑝𝑡 𝑚𝑦 𝑝𝑎𝑠𝑡. 𝐼 𝑘𝑛𝑜𝑤 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝐼 𝑐𝑎𝑛𝑛𝑜𝑡 𝑐ℎ𝑎𝑛𝑔𝑒 𝑖𝑡, 𝑒𝑣𝑒𝑛 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑡 𝑤𝑎𝑠𝑛'𝑡 𝒎𝒆 𝑡𝑜 𝑑𝑜 𝑎𝑙𝑙 𝑡ℎ𝑎𝑡, 𝑠𝑜 𝐼 𝑟𝑒𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑠ℎ𝑜𝑢𝑙𝑑𝑛'𝑡 𝑏𝑙𝑎𝑚𝑒 𝒎𝒚𝒔𝒆𝒍𝒇, 𝑏𝑢𝑡 𝑦𝑜𝑢 𝑘𝑛𝑜𝑤, 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑙𝑖𝑘𝑒 𝑡ℎ𝑎𝑡 𝑖𝑠 𝒆𝒂𝒔𝒊𝒆𝒓 𝒔𝒂𝒊𝒅 𝒕𝒉𝒂𝒏 𝒅𝒐𝒏𝒆.
𝑆𝑜 𝑛𝑜𝑤, 𝐼'𝑚 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑙𝑎𝑦𝑖𝑛𝑔 ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑜𝑛 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 (𝑏𝑒𝑐𝑎𝑢𝑠𝑒 𝑙𝑒𝑡'𝑠 𝑏𝑒 ℎ𝑜𝑛𝑒𝑠𝑡, 𝑡ℎ𝑒 𝑓𝑙𝑜𝑜𝑟 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑏𝑒𝑡𝑡𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑎 𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑎𝑛𝑑 𝑐ℎ𝑎𝑖𝑟), 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑑𝑖𝑎𝑟𝑦 𝑒𝑛𝑡𝑟𝑦. 𝑊ℎ𝑜 𝑘𝑛𝑜𝑤𝑠 𝑖𝑓 𝐼'𝑙𝑙 𝑒𝑣𝑒𝑟 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑡 𝑎𝑔𝑎𝑖𝑛. 𝐼𝑡'𝑑 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑏𝑒 𝑢𝑛𝑐𝑜𝑚𝑓𝑜𝑟𝑡𝑎𝑏𝑙𝑒 𝑓𝑜𝑟 𝑚𝑒 𝑖𝑓 𝑎𝑛𝑦𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑜𝑡ℎ𝑒𝑟 𝑡ℎ𝑎𝑛 𝑚𝑒 𝑤𝑜𝑢𝑙𝑑 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑡ℎ𝑖𝑠 𝑎𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑎𝑑 𝑖𝑡- 𝑙𝑖𝑘𝑒, 𝐼 𝑑𝑜𝑛'𝑡 𝑛𝑒𝑒𝑑 𝑎𝑛𝑦𝑜𝑛𝑒 𝑟𝑒𝑎𝑑𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑡ℎ𝑜𝑢𝑔ℎ𝑡𝑠. 𝐸𝑠𝑝𝑒𝑐𝑖𝑎𝑙𝑙𝑦 𝑛𝑜𝑡 𝑡ℎ𝑒 𝑜𝑛𝑒𝑠 𝐼 𝑓𝑖𝑛𝑑 𝑟𝑒𝑙𝑒𝑣𝑎𝑛𝑡 𝑒𝑛𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑜 𝑤𝑟𝑖𝑡𝑒 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑑𝑜𝑤𝑛 ℎ𝑒𝑟𝑒. 𝑇ℎ𝑖𝑠 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜𝑚𝑒𝑡ℎ𝑖𝑛𝑔 𝑏𝑒𝑡𝑤𝑒𝑒𝑛 𝑦𝑜𝑢 𝑎𝑛𝑑 𝑚𝑒, 𝑚𝑦 𝑝𝑟𝑒𝑐𝑖𝑜𝑢𝑠 𝑑𝑖𝑎𝑟𝑦, 𝑤ℎ𝑜'𝑠 𝑔𝑜𝑛𝑒 𝑤𝑖𝑡ℎ 𝑚𝑒 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ.
𝐼'𝑚 𝑛𝑜𝑡 𝑔𝑜𝑜𝑑 𝑎𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑚𝑦 𝑡𝑟𝑢𝑒 𝑓𝑒𝑒𝑙𝑖𝑛𝑔𝑠 𝑜𝑟𝑎𝑙𝑙𝑦, 𝑏𝑢𝑡 𝑒𝑥𝑝𝑟𝑒𝑠𝑠𝑖𝑛𝑔 𝑡ℎ𝑒𝑚 𝑡ℎ𝑟𝑜𝑢𝑔ℎ 𝑡𝑒𝑥𝑡 𝑖𝑠 𝑗𝑢𝑠𝑡 𝑠𝑜 𝑚𝑢𝑐ℎ 𝑒𝑎𝑠𝑖𝑒𝑟. 𝑁𝑜𝑏𝑜𝑑𝑦 𝑖𝑠 𝑡ℎ𝑒𝑟𝑒 𝑡𝑜 𝑗𝑢𝑑𝑔𝑒 𝑚𝑒 𝑛𝑜𝑟 𝑡𝑜 𝑙𝑒𝑡 𝑚𝑒 𝑑𝑜𝑤𝑛.
YOU ARE READING
Just a wrong number story(,right?)
FanfictionY/n is a young teenager who just recently moved to New York from Europe where she lived with friends. She's presumably an orphan, though she never knew for sure as she knows nothing about her family. Due to her intelligence many schools like Midtown...