Selamlar, sevgiler.
🪦⚰️
3. Bölüm "Arayış"".. işte böyle o günden sonra bir daha tuhaf birşey olmadı. Kitaptaki şifreyi de çözemedim Sıla da seni önerdi bu tür.. şeylere ilgin varmış."
Tüm herşeyi anlatmanın rahatlığıyla geldiğimiz kafenin rahat sandalyesinde arkama yaslandım. Önündeki kahveden bir yudum alırken Asaf göz hapsimdeydi.
Asaf Sıla'nın kuzeniydi. Koltuğumda kan gördüğüm gün deli gibi korkup, o durumda gidebileceğim tek yer olan; liseden en yakın arkadaşım Sıla'nın evine gittim. O korkuyla oracıkta herşeyi anlatıp uyuya kalmıştım. Ardından Sıla ben uyurken önce evime gidip koltuktaki kan lekesini gözleriyle görmüştü. Ardından polis merkezine gidip olayları üstü kapalı anlatıp evime kimin girdiğini öğrenmek için apartmanın kamera kayıtlarını izlemiş ancak bırakın o günü son bir haftada evime benden başka kimse gelmemişti.
Sıla kafa karışıklığı ile yanımda uyanmamı beklerken aklına şehir dışında olan kuzeni Asaf gelmiş, ona herşeyi anlatıp olayı ancak onun çözebileceğini söylemiş. Bu tabii ki de basit bir gazlama yöntemiydi. Asafın tüm bu başıma gelenleri çözüp çözümeyeceğini zaman gösterecekti tabii.
Üç gündür Sıla'nın evinde kalıyordum iki gün önce Sıla ve sevgilisi Serhat ile birlikte evime gidip küçük bir çanta hazırlamıştım bu süreç için.
Sıla'nın evine geri döndüğümde çeviri yardımıyla elde ettiğim şifrenin de çantada olduğunu farketmiştim.
Sıla'nın yanındayken herhangi tuhaf birşey yaşamamıştım. Umarım yaşamazdım.
"İlginç.. Kitabın nerde olduğunu biliyor musun peki?" Düşünceli sesi beni daldığım yerden çekip çıkarttı.
Dalgın bir şekilde, "Hayır, ilk olaydan sonra bir daha görmedim kitabı. Nereye gitti hiçbir fikrim yok ancak saçma bir fikirle kitabın adını ve ilk sayfasını google lensten çevirdim." Çantadaki dosyayı uzatıp açıklama yapmaya devam ettim. "Değişik, bir tür şifre gibi ne olduğunu anlamadım. Üstelik çevrilen dilin ne olduğunu da bilmiyorum soru işaretinden çeviriliyor yazıyordu ekranda." Sıkıntılı bir nefes verip kahvemden bir yudum daha aldım.
Asaf eline bir kalem almış harfleri tek tek yazıp farklı kombinasyonlar deniyordu.
"Kitabın kapağında ne vardı?"
"Kahverengi deri kaplama bir kitaptı. Üstünde ilk baştaki şeyler yazıyordu. Sadece çevrilmiş hâli elimde mevcut maalesef, orijinal kitapta ne yazdığını hatırlamıyorum. Malum kitapta ortada yok.."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
RUH MEZARLIĞI
HorrorUçsuz bucaksız denizin yerini amansız bir boşluk almıştı. Uçurumun kenarındaydım. Tertemiz içimi gıdıklayan güzelim hava kendini kasvete, karanlığa boğmuştu. Hava yas kokuyordu. İster istemez hüzünlendim ve ağlama isteğiyle dolup taştım. Matem havas...