Úvod

1.2K 59 5
                                    

Skvělá postava. Zbraně. Nebezpečí. Adrenalin. Zábava. Přestřelky. Honičky. Tajemství. Nástraha. Pozornost. Hbitost. Chytrost. Nedůvěřivost. Rychlost. Neváhání. Síla. Jistá rána.

Hm... Asi tak všechno nejdůležitější co musíte mít v mé práci. No jo, nic extra to není. Alespoň to tak nevypadá, ale když jste přitom úplně vám to změní život. Jedna akce a začíná váš nový život. Když slyšíte kulky jak kolem vás prolétávají; kudly, které se za vámi zabodávají do stěn a rozbijí cenné věci; rychlá nebezpečná jízda po ulicích města s obrněným obřím nabitým cool autem; skákání z letadla a slyšet za sebou obří výbuch a cítit ten tlak; mít kolem sebe tolik granátů a bomb, že by jste se i zděsili, ale vy jenom čekáte na správnou příležitost, kdy rozvážete provazy a vyskočíte z okna. Uslyšíte za sebou obří výbuch a střepy letí s vámi dolů. Ale na poslední chvíli roztáhnete ruce a díky technologii letíte. Přistanete na budově opodál a díváte se na místo, kde jste měli kousíček k smrti, kde vám chybělo jen pár sekund a byli by jste mrtvý...

Ach! Krásný pocit akce! Jak já ho miluju! Pak jdete po ulici a zastavíte se tam. Zděšeně se na to díváte a od policistů a reportérů zjišťujete, co se tu v noci stalo. Žasnete nad jejich kecy a v duchu se usmíváte nad pravdou. A nad faktem, že toho zmrda příště dostanete vy. Odcházíte s hřejivým pocitem a špionáckými brýlemi na očích, protože moc dobře víte, že ten hajzl co vás málem zabil, je někde poblíž a dívá se na tu krásu co způsobil.

Skrývat se. Umět být nenápadná. Umět bojovat. Zacházení se zbraněmi. Nebezpečí na celý zbytek života. Opatrnost. Vychytralost. Nemít slitování. Být vždy připraven. Mít při sobě alespoň jednu skrytou zbraň. Do akce opásaná zbraněmi a náboji. Kudlami a samopaly. Na očích brýle a pak odcházet ozbrojená a za vámi obří výbuch.

Vy se pouze otočíte. Jste v temné uličce a nikdo vás nemohl vidět. Sledujete tu hroznou pravdu dnešní doby. A přitom se usmíváte, protože pro vás je to krása, je to váš život a vaše útěcha. Slyšíte houkačky policistů, hasičů a záchranek. A pak se už jenom nenápadně a tiše vytratíte do své skrýše a uklidíte si nádobíčko. Obléknete se jako obyčejný člověk a žijete znovu svůj falešný nudný život obyčejného člověka...

Jmenuji se Isabel Maine. A asi jste už pochopili, že jsem tajný agent. Moje úkoly nejsou nikdy bezpečné a nikdy se při nich nesmí stát jediná chyba. Chytám zločince, zabijím je, odvádím je do naší organizace, nebo při nejhorším (pro mě při nejlepší) je vyhazuji do vzduchu. Hah... Pro obyčejné lidi jsem nepochopitelná. Slyšet obří výbuch a vědět, že tam dole je člověk a usmát se nad tím. Haha... ah... lidi nechtějte mě rozesmát ještě víc s těma vašima kecama, že je to člověk a všichni si zaslouží žít! Víte vy vůbec co ten hajzl tam dole udělal? Ne, tak se do toho nepleťte. Tohle je naše práce!

Nedávno se mluvilo o hrozném zločinci v Londýně. U nás v organizaci se debatovalo, kdo tak bude poslán. Musel být chytrý, mazaný, silný, nenápadný a měl mít nějaký ten šarm, aby nevyčníval z davu. A jako naschvál vybrali mě. Takže mě přeložili k organizaci v Londýně. A jo, úplně nadšením skákám ke stropu. Chtěla jsem zůstat v LA, ale to je hold život agenta. A jelikož jsem podle nich dost nenápadná, silná, chytrá, mazaná a dokážu se maskovat a NIKDO NIKDY nepřišel na mou pravou identitu, tak mě tam hodili.

Ani nevíte jak nesnáším, když vybírají někoho na novou akci a zvažujou úspěchy v terénu.. Problém? Já mám jenom samé úspěchy v terénu! Cestování po Americe, ano beru. Ale být bůhví jak dlouho od svých hraček několik tisíc kilometrů.. Chah... Tohle nepřežiju. Bez svých hraček nezvládnu nic. Ale je hlavní, že tam budu mít plně vybavenou skrýš. Asi jediný plusko...

Mým úkolem je... Zbavit se ho jednou provždy. Tvrdě a nelítostně. Mučit, užít si to. Hah... Konečně něco v čem jsem dobrá. Zbavím se ho tak, že NIKDO nepozná, že zmizel a NIKDO nic neviděl, ani neslyšel. Moje hračky se o to postarají...

A věřte že s radostí. Jenom mám jeden problém. Je to tak trochu problém z mojí stránky. V Londýně budu bydlet v obřím a luxusním domě se čtyřma luxusníma chlapama! Jenže, to jsou celebrity. A já jako jejich asistentka. Tohle bude zajímavá akce. Asi si pro jedno budu dělat video deníky; kdyby se něco stalo a já neuspěla, tak aby ostatní měly stopu, po které je dobré se vydat.

Moje akce bude velmi komplikovaná a nebezpečná. Plná tajemství a lží. S tímhle jsem se ještě nikdy nesetkala. Je možný, že zklamu?


*Baus-idk

Chtěla bych vás uvítat u nové story s názvem AGENT! Jak jste pochopili, jde o holku, agentku, které dali jeden z nejtěžších případů. Ale otázkou tady je... Zvládne to? :)

Agent - Mission: AllrioKde žijí příběhy. Začni objevovat