Twenty five - New team!

223 23 2
                                    

,,Jo," souhlasil Louis. ,,Jsou dneska nějak milý."

,,Hlavně nezapomeň na to, že se kolem nás.. eh.. jak je to správné slovo.. Ochomejtaly.. A to nikdy nedělaj," řekl Harry.

,,Je tu něco divnýho," souhlasil Niall.

,,Něco tu smrdí," řekl Liam.

,,Hlavně jdi někam s těma svýma kecama o tom, že Lea a Camilou jsou špioni a jedna z nich ta Isabel Maine jo?" zasmál se Louis.

,,Co vy ale víte?" namítl Liam. ,,Třeba jsou špioni, na jiný akci, ale třeba jo."

- POZDĚJI -

,,Jak to vypadá?" zeptala se Camila.

,,Všechno se mi povedlo jim bloknout. Ať jdou kdekoli po domě, nebo jeho okolí nic nenajdou. Tenhle počítač je tak chytrej, že zařídil falešnou stopu," odpověděla Isabel.

,,Nebo spíš máš mega mozek a víš co děláš," usmála se Kaila.

,,To je ta druhá možnost," souhlasila Isabel s úsměvem a všechny se zasmály.

,,No jo," zasmála se Camila. ,,Náš expert přes kompy!"

,,Mucq!" usmála se Isabel.

,,Holky, holky!" zarazila je Kaila. ,,Máme radost. Naše existence nebude zatím prozrazena, ale musíme do akce! Musíme si znovu projít vodítka co máme a pak třeba dojdeme k záběru co by to mohlo být, kdo by mohl být a kde by mohl být, ano?"

,,Naprosto souhlasím," usmála se Isabel.

,,JDEME DO AKCE!"

- ODPOLEDNE -

Každá z nich je někde jinde. Mají speciální brýle a komunikační systém zapnutý na maximum. Isabel je u kavárny, kde bylo přepadení. Kaila je u restaurace, kde taky často pobývali a Camila je na náměstí se sluchátkama a dává pozor tam.

,,Jak to jde?" zeptala se Camila.

,,Nijak," odpověděla Isabel, ,,klid, ticho. Žádný podezřelý,"

,,Jenom pár policajtů a kuchaři v kuchyni, nic víc," odpověděla Kaila.

Isabel se rozhlédla po okolí. Hledala vysokého svalnatého chlapa co by mohl vypadat jako Allrio. Kousek od ní byla banka a tam se dnes scházelo mnoho takovýchto mužů a tak pro jistotu zapnula kameru. A natáčela si každý její pohyb.

,,Čau," uslyšela povědomý hlas a když se podívala byl to Niall.

Kurva ty jsi mi tu tak scházel! pomyslela si.

,,Ahoj," usmála se na něj.

,,Je krásně co?" usmál se.

,,Jo, jde to, i když docela vedro," odpověděla Isabel s kývnutím hlavy a úsměvem.

,,Hele, co se takhle blíž seznámit?" navrhl Niall.

,,Hah," zasmála se krátce Isabel. ,,Promiň, nejsem na seznamování."

,,Ale no tak," usmál se Niall.

,,Zašli bychom třeba do kina nebo na večeři, či tak nějak.." řekl s nadějí v hlase a úsměvem na tváři.

,,Hele, na nějaký seznamování nemám čas," podívala se na něj Isabel. ,, Mám práci."

,,Jo? A jakou?" zasmál se Niall. ,, Vždyť tu jenom sedíš a rozhlížíš se!"

Agent - Mission: AllrioKde žijí příběhy. Začni objevovat