Isabel to přišlo jako věčnost. Nesměla nic dělat. Dokud tu byl Kamil nesměla nic dělat. On si zařídil ubytování u nějaký cizí rodiny jako komorník pod jménem Connor. Kaila zařídila letenky a všechno, aby mohli začít od znova.
Kamil jim zablokoval přístup do laboratoře, aby nemohli v ničem pokračovat. Zabavil jim veškeré hračky a přístupy do všech agentských "obchodů". Isabel se válela celý hodiny na posteli a poslouchala nechápavý písničky a koukala na nesmyslný filmy o agentech.
,,Isabel," ozvalo se ťukání na dveře.
,,Ano?" řekl znuděně a podívala se ke dveřím.
Byli to One Direction.
,,Co chcete?" zeptala se.
,,Jsi v pohodě?" zeptal s Harry.
,,Ne," odpověděla ihned. ,,Běžte pryč."
,,Isabel," řekl Niall.
,,I ty Nialle. Teď jim to klidně můžeš říct. Už mi je to jedno," Isabel se k nim otočila zády a nechala po tváři sklouznout slzu. Odešli. Isabel opravdu litovala toho do čeho se namočila a pak někdo k ní přišel bez ťukání.
,,Všechno je zařízené," řekla Kaila. ,,Letenky, byt a já tak trochu i práci."
Isabel mlčela.
,,Isabel," řekla Kaila. ,,Zapomeň na to."
,,Ale co mám teď dělat. Nedokážu pracovat jako ostatní. Mít klidnou práci. Jsem zvyklá na adrenalin. Ne na udělej tohle a tamto.."
,,Isabel vrátit to nejde,"
,,Já vím," souhlasila Isabel. ,,Jenom mi je líto, že jsem nám zničila život."
- DALŠÍ DEN -
Kamil je naposledy pustil do laboratoře. Isabel se na to chtěla naposledy podívat a zavzpomínat. Odvezl je na letiště a dohlédl, aby šli na odbavení. Jak byli na letišti venku a sledovaly jak jim dávají do letadla věci. Všimli si i jejího starého auta.
Kaila tam něco říkala. Sněla o normálním životě a Isabel to věděla, ale taky věděla že tuhle práci milovala. Otočila se a podívala se na Kamila, který jim zamával a odešel. Isabel se podívala na Kailu, která básnila o normálním životě a přitom na ní viděla smutek. Vzpomněla si na One Direction a pak se podívala na letadlo.
Isabel, ozval se jí vnitřní hlas. Jestli chceš něco podniknout, tak to udělej teď! Pak se ti to nemusí povést.
Isabel se koukla na Kailu a Kaila si povzdechla. Po tváři jí stekla slza. Slza, po které bylo poznat, že jí to bude chybět. Ale Isabel byla rozhodnutá. Ne teď! Jestli má skončit, tak to nebude dnes! Rozhlédla se. Všude byli lidi od policie nebo z organizace co měli dohlédnout na to, že odletí.
Isabel se nadechla a rozešla se k letadlu.
,,CO děláš?" zeptala se Kaila.
,,Nezahodím svůj život jenom proto, že mi někdo řekl, že končím!"
Stiskla hodinky a v tu chvíli se její auto rozjelo a jelo jejím směrem. Všichni z organizace zbystřili a už brali zbraně. Isabel si sundala košili a hodila si jí přes hlavu. Všechny kulky co na ní střílely se odráželi.
Jakmile nabíjeli košili si uvázala kolem krku a rozeběhla se k pár z nich. Kaila jí chvíli sledovala, ale jakmile se tam s nimi Isabel začala prát o zbraně.. Zasmála se a zastavila několik posil co k ní běželi. V tuhle chvíli se po celém letišti ozvalo hlášení o zbouření agentů. Všichni se tam nahrnuli a sledovali to.
Isabel získala zbraň a vystřelila. V tu chvíli se její auto otočilo a jelo k ní. Isabel se rozešla k budově. Jakmile tam přiběhl Kamil Natáhla ruku a vystřelila tam. Kamil vyskočil ven a dopadl na zem. V thle chvíli bylo však Isabeliné auto s ní i Kailou ve vzduchu a vznášelo se nad letištěm.
,,Vážně sis myslel, že se jen tak vzdám?!" zařvala Isabel.
,,Nikdy to nezvládneš!" zařval. ,,Máš odtrhnutý veškerý vstup!"
,,Myslíš si?!" zařvala Isabel. ,,Zapomněl jsi na jednu maličkost Kamile. Jsem Isabel Maine! Isabel Maine se nikdy nevzdává a vždycky najde řešení! Každou akci dokončila a tuhle dokončí taky!"
- TEN VEČER -
,,Nialle," přisedl si k němu Liam. ,,Ber to tak, že musela odjet."
,,Ona nemusela. Ona to vzdala," podotkl.
,,Vzdala co?" zeptal se Harry.
,,Nic," zavrtěl hlavou.
,,Neříkala, že nám to můžeš říct?" zeptal se Louis.
,,Můžu, ale nechci!" odsekl.
,,Tak pak ti nemůžeme pomoc!" odsekl Harry.
,,I kdybych vám to řekl, kdo mi uvěří?!" řekl Niall.
,,Ty si myslíš, že bychom ti nevěřili?!" odsekl Louis. ,,Jseš cvok?!"
,,PO tom co vím, tak byste mi nevěřili!" odsekl Niall.
,,Když to říkáš tak ne no!" odsekl Louis.
,,Nemusíš bejt hned nasranej!" řekl Niall.
,,ty seš to kdo si ztěžuje!" křikl Louis.
,,jenomže já vím svoje!" odsekl a zvedl se k Louisovi. ,,Když vám to řeknu hned mě pošlete k psychologovi!"
,,Tak jdi a ušetři nám práci!"! odsekl Louis.
Než Niall stačil cokoli říct zazvonil zvonek.
Niall šel otevřít, ale nikdo tam nebyl.
,,kdo to je?" došli k němu kluci.
,,Nikdo tu není," odpověděl Niall.
Zavřel a odcházeli, když v tom znova. Niall se otočil a znova otevřel. Nikdo tam ale nebyl. Zalezl dovnitř a zabouchl.
,,Neřekla bych, že tě něco naštve," ozvalo se kousek za nim a on se otočil. Kluci se taky otočili.
Niall užasl.
Isabel se opírala o zeď s úšklebkem.
,,Mohli by jste si to trochu zabezpečit," ozval se další hlas a kluci koukli nahoru. To dolů šla Kaila. ,,Dá se sem krásně dostat."
,,Jak jste se sem dostali?!" vyhrkl Louis.
,,Pro Agenty je to hračka," odpověděla Isabel.
,,Aha," řekla Louis a pak se zarazil stejně jako ostatní, ,,pro co?!"
,,Pro tajné agenty," řekla Kaila sešla dolů.
Isabel koukla na Niall.
,,Budeme potřebovat pomoct," dívala se Niallovi do očí. ,,A vy jste jediný co nám můžete pomoct."
,,Jasně," usmál se Niall. ,,Kdykoli."
Isabel mu úsměv oplatila.
,,Rád tě vidím," objali se.
,,Já tebe taky," odtáhla se Isabel. ,,Kdo má slabí srdce, nechoďte ke mě do pokoje," řekla Isabel.
,,Co máš v plánu?" zarazil jí Niall.
,,Najít Camilu, osvobodit a jí a trochu rozmlátit hubu tomu hajzlovi Allrio!" usmála se Isabel.
,,Já spim?!" vyhrkl Louis.
,,Chceš snad profackovat?" usmála se Kaila.
,,To bych ti nedoporučoval," usmál se Niall.
,,No co," usmála se Isabel. ,,Kailo, jdeš do toho?"
,,Porušovat pravidla, být hledaná po celým světě anebo trpět při normální životě... Hm.. moment rozmyslím si to... TY SE JEŠTĚ PTÁŠ?!"
*Baus-idk
ČTEŠ
Agent - Mission: Allrio
Fanfic,,No nazdar," ušklíbne se a vyflusne tyčku od lízátka, ,,tos nečekal co?!" ,Jak ses sem kurva dostala?!" zařve na celou místnost. ,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?!" ...