Eight - BA, britský agent

376 35 2
                                    

Isabel stála a sledovala ho. 

,,Co je?!" zařval chlap. ,,Proč nic neděláš?!"

,,To bys chtěl, co?" řekla Isabel a rozešla se k němu. Sáhla opatrně pro injekci. 

,,Nepřibližuj se!" varoval jí, ale ona se pouze usmála. ,,Zabiju ho!"

,,Tohle není stůl Carlosi," řekla s klidem a rychle mu píchla injekci. Sesypal se na zem a Isabel odhodila injekci. ,,Ach jo, vy se nikdy neponaučíte. Idioti," zavrtěla nad nimi hlavy a rozhlédla se. 

,,Díky," řekl Liam. 

,,Hm.." podívala se na něj. ,,Neděkuj," řekla a píchla mu injekci, zapomnění. Liam se na ní jenom díval. ,,Za chvíli se sesypeš na zem a pak si nebude pomatovat nic krom toho, že jsi šel hledat přítelkyni. Až do doby než tě vzbudí policisté, Dobrou."

Liam spadl na zem a Isabel si povzdechla. Odhodila injekci a vzala si jejich zbraně. Vešla dovnitř a dostala se až k místnosti, kde dalších pět lidí drželo rukojmí. Zapnula si bundu. Měla štěstí, že její oblečení nebylo normální, ale bylo neprůstřelné. Tak či tak, si pro jistotu vzala neprůstřelnou vestu. Navíc, tahle košile nebyla její,ne?

Nadechla se a vzala dýmovnici. Zapálila jí a hodila jí tam. Ti dementi se u ní sešli a když vypustila smrad, vzala si masku a vběhla tam. Jelikož byli neměly ponětí co se děje, tak to pro ní byla jednoduchost. Pár tvrdých ran pěstí, kolenem, nebo zbraní a už byli na zemi. Když se dým rozplynul, nechala tam vzkaz a a zmizela. 

- POZDĚJI -

Isabel se tam objevila a hledala Liama.  Věděla, že je u záchranky, ale hrát musela. Všimla si tam u něj už i One Direction a Camily. Rychle tam doběhla a sledovala to. Vyděšenou hrát uměla skvěle. Podlezla pásku a proběhla kolem policistů. 

Ti se za ní pustili. Skočila Liamovi kolem krku. 

,,Jsi v pohodě?! Nemohla jsem tě nikde najít!" vyhrkla. 

,,Řekl bych, že jo," zatřásl hlavou. 

,,Paní," chytl jí jeden policista za ruku a ona se mu vytrhla. ,,Musíte odejít!"

Vytrhla se jim a stoupla si k Liamovi. 

,,Mám zavolat Jamesovi? Moc dobře ho znáte," řekla Isabel a policisti odešli. Ona se usmála. 

,,Kdo je ten James?" zeptal se Harry.

,,Hlava policistů, sídlo je v LA," odpověděla Isabel. ,,Je utajovaný, jenom někteří lidi o něm vědí. Teda krom pěšáků. Ty o něm vědí všichni."

,,A jak o něm můžeš vědět teda ty?" zeptal se Louis.

,,Jsi snad nějaký kancelářský eso nebo co?" zasmál se Harry.

,,Je, jenom jsem mu pomohla chytit jednoho kreténa. Byla to prdel. Dokud si na mě nevytáhl motorovku."

- VEČER -

Isabel se válel v laboratoři. Pověsila se hlavo dolů a zkřížila ruce na hrudi. Měla zavřené oči a přemýšlela. I když zachránila Liama, měla výčitky. A ještě k tomu volala s Kailovou. Ta vlastně celou akci viděla. 

Uslyšela otevření dveří a otevřela jedno oko.

,,Jak to děláš?" zeptala se Camila.

,,Potřebuju si vyčistit hlavu a tohle je jediný rozumný řešení teď a tady," odpověděla Isabel. 

Agent - Mission: AllrioKde žijí příběhy. Začni objevovat