Two - London

533 43 0
                                    

* * *

,,Tu máte," podal jí doklady, ,,nová identita, falešná samozřejmě. Svůj úkol znáte. Najděte ho a zničte ho. Ale Ať nikdo nic neví, neslyší, neviděl.. víte co dělat."

,,Nejsem nováček Jamesi," odpoví, ,,jsem profesionál, na to jste snad zapomněl?!"

,,Ne," odpověděl. ,,Jen se ujišťuji. Jsem rád, že vás to nepoznamenalo. To s Kail."

,,Co se dá dělat," odpoví, ,,problémy nechceme. Ale i tak doufáme, že na další akci půjdeme spolu."

,,Isabel, přemýšlela jste někdy o sólo akci?"

,,Ne, nikdy jsem na sólo akci být nechtěla. Vždy jsem doufala, že budem s Kail jezdit spolu na akce. Ale dneškem jste nás překvapil."

,,Je mi to líto Isabel, ale musíte. Tahle akce je velmi komplikovaná a nemáme lepšího agenta než vás. Máte několik odznaků a máte zkušenosti, o kterých se většině lidí tady jenom zdá. Nechceme o vás přijít. Proto na vás budou dávat pozor britská esa."

,,Nechci, aby mě někdo sledoval, umím se o sebe postarat."

,,Jistě, ale s Kailou jste si kryli záda navzájem. Teď nemáte nikoho kdo vám je bude krýt."

* * *

Otevřela oči a podívala se ven. Znovu a znovu slyšela ten rozhovor s Jamesem. Povzdechla si a podívala se do zpětného zrcátka. Muž za volantem se na ní podíval a ona uhnula pohledem. Znovu se dívala sen a všímala si Londýna. Nechtěla jsem, ale vzít to zpátky nemůže.

,,Odkud jste?" zeptal se řidič.

,,Z Ameriky," odpověděla.

,,Mohu-li se zeptat z jakého města?" vyptával se dál.

Ne nemůžeš! pomyslela si.

,,Jistě," přikývla a podívala se do zrcátka. ,,Jsem z New Yorku. Vy jste rozený angličan?"

,,Ne, paní," zasmál se. ,,Pocházím z České Republiky. Asi to nebudete znát."

,,Ale ovšem. Znám tu malou zemi," přikývla s úsměvem. Kamil tam byla na třech akcích.

,,To se divím," usmál se. ,,Američanka a znát Evropu. Pff. Nečekal jsem to."

,,Nedivím. Kdo by znal tak malou zemi," souhlasila s ním Isabel.

,,Co vás sem vede? Do Londýna?" zeptal se muž.

,,Práce," odpověděla. 

,,Mohu se zeptat co děláte?" podíval se na ni do zpětného zrcátka.

,,Jistě. Byla jsem šéfka v jednom podniku. Ale dostala jsem návrh na lepší práci. Tak jsem sem jela. Nově povýšená," odpověděla. 

,,Gratuluji," usmál se muž.

,,Děkuji," přikývla Isabel. 

,,Jsme tady," řekl řidič a po chvíli zastavil před velkou kancelářskou budovou. 

,,Wow," vydechla a jakmile muž vystoupil a šel ke kufru auta znovu si povzdechla. ,,Tak do toho. Ty to dáš!"

Vystoupila a podívala se nad sebe na tu obří budovu. 

,,Tady," podal jí řidič tašku.

,,Děkuji," usmála se a sáhla pro peněženku. ,,Kolik?"

,,To je dobrý," řekl a sedl si do auta. Ona došla k okénku a podívala se na něj. 

Agent - Mission: AllrioKde žijí příběhy. Začni objevovat