- POZDĚJI -
Isabel s Camilou se vrátily do domu jejich zaměstnavatelů. A bavily se.
,,Viděla si ten jejich výraz?!" zasmála se Isabel.
,,Jo to se nedalo!" zasmála se Camila a vešly na schody.
,,Mimořádná zpráva pro všechny občany Londýna!" ozvalo se z obýváku z televize.
Isabel se zarazila a přeskočila zábradlí před Liamem a vešla do obýváku. Kaila s Kamilem tam už byli. Krátce se na ně koukla a pak se podívala na televizi.
,,Co se děje?" zeptal se Liam, když vešel do obýváku.
Vedle Isabel se objevila Camila.
,,Dámy a pánové," ozval se reportér. ,,V našem městě už dávno vládne strach a město ovládají padouši. Ale ten o kterém mluvím je ten nejhorší co může být! Allrio!"
,,Smrad zasranej!" šeptla Isabel Camile.
,,Dnes unesl několik dětí a nechal zprávu, která zní : 'Isabel Maine jsi dobrý agent, ale na mě si krátká. Nevzdáš-li se do 24 hodin jedno po druhém ty děti zemřou. Vím kdo jsi a nedělá mi problém veřejnosti ukázat kdo si a u koho se skrýváš. Máš 24 hodin. Pak ty děti budou trpět!' Od známe špionské organizace jsme dostali zprávu, že v našem městě jsou tajní agenti. A tahle Isabel Maine je podle zpráv a záznamů bez fotografie ten nejlepší špion, kterého kdy svět viděl. Tedy až po Jamesi Mainovi, jejím otci. Očividně to mají v rodině. Lidi, dávejte si pozor. Ten špion může být vaše sestra, matka, přítel, nebo vaše hospodyně. Přeji příjemný den."
Když se všichni podívali na Camilu Isabel tam už nebyla.
,,Kde je Lea," zeptal se Niall.
,,Kouknu se po ní," řekla Camila a rozeběhla se nahoru.
,,Prosíme všechny občany. Pokud narazíte u někoho na zvláštní chování, skrývání a žádnou komunikaci s ostatními dejte vědět našim expertům, ti zjistí jestli u vás náhodou není nějaký agent."
,,Tak tohle je vostrý," řekl Harry.
,,Nevím jak vy, kluci," řekl Louis. ,,Věřím celkem holkám, ale nenecháme si ten barák přece jenom zkontrolovat?"
,,Myslím, že je to rozumné," přikývla Kaila.
,,Myslíš?" podíval se na ní Liam.
,,JO," přikývl Kamil. ,,Souhlasím s ní.Nikdy nevíte, třeba ho máte pod nosem."
- V LABORATOŘI -
,,KURVA!"
,,Isabel klídek!" objevila se tam Camila.
,,Camilo, ten zasranej hajzl ty děcka zabije! A to nemůžu připustit!" otočila se k ní Isabel.
,,Isabel, on to udělá tak či tak.."
,,Camilo ty nemáš ponětí co kvůli mě umřelo lidí! Já byla na tolika akcích, kde lidi umírali, masivně je vraždili a ty jsi nemohla nic udělat! Neříkej mi co mám dělat. Vím, že ty děti za to stejně zaplatí, ale né, kvůli mě!"
,,Nechceš doufám, udělat to co si myslím.."
,,Odstoupit od akce?" pokrčila Isabel rameny. ,,Jo, chci!"
,,Ne!" vykřikla Camila.
,,jen to udělej," rozlehl se tam Kamila hlas.
Isabel zaťala pěsti.
,,Každej jednou odstoupí.. Nezvládá to. Bojí se."
,,Kamile drž hubu!" otočila se k němu Isabel. ,,Já jenom nechci, aby kvůli mě zabil ty děti."
,,Tak si to přiznej," řekl. ,,Tahle akce je na tebe až moc těžká."
,,Drž už kurva hubu!" zařvala Isabel. ,,Tahle akce je jako každá jiná a jedinej, kdo mi tu překáží, jsi ty a Kaila! Všechno šlo skvěle dokud jste se tu neobjevili vy dva!" přišla tam Kaila. ,,Všechno jsem měla pod kontrolou a všechno vycházelo. Nikdo nevěděl o tom, že ve městě jsou agenti, nic hroznýho se nedělo! Vy umíte všechno akorát posrat!"
,,Tak o tohle ti šlo?" ozvala se Kaila a Isabel se na ní podívala. ,,Stát se nejlepším špionem, který kdy existoval?"
,,Kailo," vydala ze sebe Isabel.
,,Mlč," ukázala na ní Kaila. ,,Od teď nejsme parťáci. Jsme tu každej na svou vlastní pěst a zapomeň na to, že kdybych získala další indícii, že ti jí dám přečíst. Užij si sólo misi."
Kaila s Kamilem odešli. Isabel se dívala na místo, odkud odešli.
,,Co chceš dělat?" zeptala se Camila.
,,Něco mě napadá.."
- DALŠÍ DEN -
,,Dámy a pánové," ozvalo se v televizi. ,,Isabel Mainová, se prý vzdává akce a odjíždí zpět do Ameriky. Avšak je to agent, můžeme čekat, že to myslí vážně?"
,,Kde je Camila s Leou?" zeptal se Louis.
,,Co já vím," pokrčil rameny Liam.
,,Myslím, že si dělají výlet," odpověděl Kamil s úšklebkem.
,,Dámy a pánové," ozvalo se znovu z televize a tam se ukázal záběr na převlečenou Isabel, jak jde k letadlu. ,,Tohle je údajná Isabel Maine, která se vzdává akce, jen aby zachránila děti. Ale co všechno se může stát?"
- - -
,,Isabel,"
,,Camilo,"
,,všechno tip top!"
,,Jdeme na to,"
,,Jasně!"
Isabel se rozhlédla po okolí a v brýlích se rozhlížela po okolí. Věděla, že Allrio tam někde je. A že něco provede. Zbaví se jí jednou pro vždy. Pak ho našla. Vysokého chlapa schovaného na vysoké budově pře letištěm.
,,Mám ho."
,,Kde?"
,,Budova před letěštěm."
,,Připravuji, pospěš si."
Isabel se otočila a rozeběhla se k letadlu. Díky brýlím si tam všimla jejich připraveného opancéřovaného auta a několik bomb, připevněných pod sedačkama. Vyběhla schody nahoru a zašla dovnitř. Camila ihned zavřela.
- - -
,,nebyla to Camila?" vyhrkl Harry.
,,Máš bujnou fantazii, Harry," odsekl Niall.
- - -
,,Všechno připraveno?" zeptala se Isabel a shodila blond paruku, úzké džíny a černé tričko. Hodila na sebe šedé upnuté džíny a bílé tílko. Černošedou košili, rukávy zavázané u loktů a košile zavázaná pod prsy.
Prokřupala si ruce a sedli si. Vzala si černé rukavice a černé brýle. Vysoké černé boty a dálkové ovládání. Letadlo se připravilo ke vzletu.
,,Pozor pozor!" ozvalo se. ,,Na palubě letadle je bomba, prosíme všechny, aby co nejrychleji vyskočili ze dveří.
Isabel s Camilou zahrály, že mají zaseknutý pás. Když nikdo kromě nich nebyl v letadle. Isabel se v klidu odpoutala a laserem vypálila díru do zavazadlového prostoru. Tam měly připravené auto. Isabel tam skočila a pomohla Camile.
,,Plán?"
,,Plán pokračuje a ten zasranej hajzl uvidí, že s Isabel Maine není radno si zahrávat!"
*Baus-idk
ČTEŠ
Agent - Mission: Allrio
Fanfic,,No nazdar," ušklíbne se a vyflusne tyčku od lízátka, ,,tos nečekal co?!" ,Jak ses sem kurva dostala?!" zařve na celou místnost. ,,Už jsem se zmínila, že jsem agenské eso?!" ...