Twenth - Lost of hint

262 24 4
                                    

-ODPOLEDNE -

Isabelbyla venku. Ležela na trávě a zkoušela do sebe nějak zapojit tydopisy. Nedávalo jí to smysl. Camila ležela vedle ní a opalovalase. Isabel nad tím přemýšlela celý odpoledne. Mezitím co Kamils Kailou byli zalezlý v laboratoři. Isabel praštila hlavou do zeměa zabručela.

,,Isabelpřijdeme na to," ujistila jí Camila.

,,nepokud mi nebudeš pomáhat," odsekla Isabel a znovu si vzala doruky dopisy.

,,Takpromiň, nechci být tak bílá," řekla Camila a sedla si.Vzala si jeden dopis a přemýšlela.

Obědvě tiše seděly a přemýšlely nad dopisy. Když v tom se ozvalajedna rána. Chvíli po ní druhá, třetí, čtvrtá, pátá ašestá. Isabel s Camilou se na sebe podívaly. Isabel se okamžitězvedla a s Camilou doběhly k ní do pokoje. Rychle na sebe hodiladžíny a tílko a Camila to samé. Isabel si dala za kalhoty zbraňa do kapes uspávačky a dalšími náboji. Seběhly dolů a prolítlikolem Kamila a Kaily.

Vběhlydo garáže a nasedly do Isabeliného auta. Isabel odtamtud vyjela anamířila si to přímo na místo odkud šly rány. Bylo to staréskladiště. Které vypadalo na rozpad. Isabel vzala z auta brýle anasadila si je i s Camilou.

Vešlydovnitř a chvíli šli v naprostém klidu. Pak se Isabel zastavila.

,,Cose děje?" šeptla Camila.

,,Něco se mi nezdá," odpověděla Isabel a rozhlédla se.

,,Ve stěnách něco je," šeptla Camila.

,,I ve stropě," podívala se na strom Isabel.

,,Co teď?" podívala se na Isabel Camila.

,,Pojďme,"usmála se Isabel. ,,Teď buď ve střehu. Koukej a naslouchej okolí."

-- -

,,Ta její najivita."

-- -

,,Rozumím,"přikývla Camila.

Isabelse pomalu vydala místností, když v tom se ze stropu vynořili obřísekery a zhouply se k ní. Isabel okamžitě uskočila a hned na tosi lehla na zem. Nad ní přeletěli šipky. Podívala se na Camilu apřikývla. Camila se k ní rozeběhla. Proběhla mezi sekerami a pakslítla na záda vedle Isabel.

Isabelse zvedla a rychle se rozeběhla na druhou stranu. Za ní proletěloněkolik nožů a z podlahy se vynořili jezdící pili. Jakmile jepřeskočila a dopadla odrazila se a skočila mezi futra dveří.Byla tam propadlina.

Camilase zvedla a rychle to proběhla. Přeskočila pili a jen tak tak sestihla odrazit před propadlinou. Isabel se otočila a Camila dopadlana ní. Svalila se vedle Isabel a Isabel se podívala před ně.Nasadila si brýle a rozhlédla se.

,,Takco?" zeptala se Camila.

,,Vypadá to na klidnou místnost," řekla Isabel.

,,Jen aby," povzdechla si Camila.

Oběse zvedly a vydali se místností ke schodišti. Zarazili se apodívali se na schody. Byli skoro celé zřícené a do dalšíhopatra to bylo dobrých pět metrů. Camila se podívala na Isabel ata přikývla. Nadechla se a prokřupala si prsty.

,,Jdeme,"řekla a vydala se po schodech.

Pomalušla nahoru ještě po docela širokých schodech. Potom se přitisklazády ke stěně a dělala velké kroky, protože na některýchmístech nebylo absolutně kam šlápnout. Camila šla za ní. Tasledovala svoje kroky a Isabel. Mezitím co Isabel se soustředilapouze na kroky. Pak se zarazila a před jí se do stěny zabodlakudla.

,,Dobrý?"řekla Camila.

,,Posloucháši své okolí?" zeptala se Isabel.

,,Taknapůl," odpověděla Camila.

,,Takžádné napůl," řekla Isabel a postavila se bokem ke zdi.

Bylatam velká díra a na další plošinu to bylo nejméně půl metru ata plošina byla ještě k tomu malá. Isabel sama měla obavy, žeto nezvládne. Odrazila se a v klidu na to dopadla, jenom trochuzaváhala. Isabel se zase zády ke stěně vydala nahoru. Camila sedostala k té části,kde Isabel zaváhala. Bála se. Ale nadechla sea odrazila se. Dopadla jenom na chvíli ztratila rovnováhu apřepadla dopředu. Rukou se chytila u zdi zbytku schodů apovzdechla si.

Isabelvyšla až nahoru a uprostřed prázdné místnosti si všimla nastolku dopisu. Camila skočila na patro a strčila do Isabel. Obědvě spadli mezi futra dveří a v tom se po celé místnostiobjevili lasery. Isabel na to zírala a Camila se zašklebila.

,,Promiň,"zakňourala.

,,Tonic," řekla Isabel a zvedla se.

ZvedlaCamilu a podívali se dovnitř místnosti. Nikde neviděla nic díkyčemu by se tam mohli dostat. Na druhé straně byli pouze okna.Isabel nad tím zakroutila hlavou. Tohle chce mrštnost, rychlost,přesnost. Její nejlepší schopnosti.

,,Zůstaňtu," řekla Camile a než se na ní Camila stihla podívalIsabel byla už skoro uprostřed. Šla skrze neviditelné lasery jako by je viděla bez pomocí brýlí. Prolézala skrze ně rychle bez jediného zaváhání, ale věděla, že je to až podezřele jednoduché. 

Bylo skoro u toho, když.. Ozval se alarm. Isabel se otočila a všimla si Kaili a Kamil jak jsou mezi lasery, které se najednou zviditelnili. Pak ucítila vánek a ihned se otočila. Rozeběhla se za třetím vodítkem. Ale vyletělo jí oknem. 

,,Kurva!" zavrčela. 

,,No to se ti povedlo!" zvolal Kamil. 

,,Mě?!" křikla Isabel a otočila se k nim. ,,Spíš vám vy idioti! Už jsem to skoro měla a pak s etu objevíte vy a pustíte alarm!" 

,,Isabel, mám pocit, že bychom měly vypadnout," řekla Camila. 

,,Fajn," koukla se na ní Isabel a pak věnovala pohled Kamilovy a Kaile, kteří byli uvěznění mezi lasery. ,,Jdeme Camilo."

,,A co my?!" křikla Kaila.

,,Pomožte si!" odsekla Isabel a chytila Camilu za zápěstí. Rozeběhla se s ní k oknu a slyšela křik, aby zastavily. Isabel se odrazila a s Camilou vyskočily ven. Spadli do jejího létacího auta, který okamžitě zavřelo střechu a zamířilo na kraj města. 

Isabel se okamžitě zvedla a přelezla k řízení. Zapnula si pás a přepnula na ruční ovládání.  Okamžitě si to namířila stranou, ale měla problém. Den. Lidi si toho auta všimli. 

,,Do prdele!" zavrčela. ,,Skrýt SPZ-tku!" 

,,Jak si přejete agente Mainová," ozval se počítat a ihned se tak stalo. 

,,Zapnout turbo," řekla Isabel a něco naťukala na knoflících. 

,,Turbo se zapne za pět.."

,,Být tebou bych se připoutala Camilo," řekla Isabel. 

,,Čtyři.."

,,Proč?" nechápala Camila. 

,,Tři.."

,,Udělej to, věř mi," podotkla Isabel.

,,Dva..."

,,Ale já nechápu proč?!" odsekl Camila. 

,,Jedna. Turbo se zapíná, teď!" 

Zapnulo se turbo a auto rychlostí světla zmizelo v oblacích. Camila byla tak vyděšená až začala ječet, ale Isabel si to pouze užívala.  Usmála se nad tím a představovala si, že za nimi je slyšet obří výbuch. No jo, agenti!


*Baus-idk

Koukám, že se to trochu propadá :( Co se děje lidi? 
Doufám, že se vám bude líbit alespoň tato část :( 

Agent - Mission: AllrioKde žijí příběhy. Začni objevovat